Η νέα καμπάνια της Diesel για την Άνοιξη-Καλοκαίρι 2016, είναι εμπνευσμένη από χιουμοριστικά emojis που έχουν μπει για τα καλά στην καθημερινότητά μας, δημιουργεί το δικό της αλφάβητο και εκφράζεται μέσα από αυτά.
Πρωταγωνιστές είναι ο ηθοποιός και τραγουδιστής JoeJonas και η τραγουδίστρια και σχεδιάστρια Kiko Mizuhara, καθώς και μοντέλα που ερωτεύονται τον εαυτό τους, στέλνουν emoticons και εκφράζουν το #currentmood τους.
Η καμπάνια συμπεριλαμβάνει χαρακτήρες που φλερτάρουν, βγάζουν selfies και ψωνίζουν online φέρνοντας κοντά διαφορετικές κουλτούρες. Όλα αυτά υπό την καλλιτεχνική επιμέλεια του Nicola Formichetti. Αξίζει να σημειωθεί ότι η σειρά των εσωρούχων θα διαφημίζεται εκτός των άλλων στα grindr, tinder, pornhub και youporn.
Δείτε εδώ όλα τα βίντεο...