Aνατροπές

Η Calvin Klein παρουσιάζει την παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια της μάρκας για την Άνοιξη 2016. Με παράδοση στη δημιουργία επαναστατικών διαφημίσεων, η καμπάνια αυτή σηματοδοτεί μια εξέλιξη της στάσης της ως προς την πρόκληση και την αποδοχή της νεανικής κουλτούρας. Για πρώτη φορά, όλα τα brands της Calvin Klein – Calvin Klein Collection, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans and Calvin Klein Underwear – παρουσιάζονται μαζί σε μια σειρά από εντυπωσιακές φωτογραφίες και ένα βίντεο στο οποίο συμμετέχουν ταλέντα που προκαλούν.

Στο πνεύμα ενός «δημιουργικού εργοστασίου», ο Lebon συνεργάστηκε με τους φωτογράφους νέας γενιάς Harley Weir, Jamie Hawkesworth και Tobin Yelland, όπως και με τον βετεράνο φωτογράφο του Calvin Klein, David Sims. Ο πατέρας του Lebon και βετεράνος φωτογράφος Mark Lebon, αλλά και ο αδερφός του και αναδυόμενος σκηνοθέτης Frank Lebon, δούλεψαν μαζί με τον Tyrone ως οικογένεια για να αποδώσουν την παγκόσμια καμπάνια από τη σκοπιά ενός ντοκιμαντέρ. Η ομάδα των δημιουργών εστίασε σε μια μίξη από κομμάτια όλων των σειρών της Calvin Klein για την Άνοιξη 2016, όπως και εικόνες αφιερωμένες σε καθένα από τα brands. Ένας συνδυασμός φωτογραφίας και βίντεο, μια δημιουργική δουλειά που θα παρουσιαστεί μέσα στην Ανοιξιάτικη σεζόν.

image

image

Στην καμπάνια Άνοιξη 2016 το #mycalvins παίρνει άλλη μορφή, αντιπροσωπεύοντας την εξέλιξη της πρωτοβουλίας του brand που λέγεται omnichannel, η οποία προέρχεται από τους χρήστες που πόσταραν selfies στα social media με το tag #mycalvins φορώντας Calvin Klein Underwear και Calvin Klein Jeans. Ξεκινώντας με το νέο call to action, “I _________ in #mycalvins,” αυτή η καμπάνια πηγαίνει από την παθητική, «solo» στιγμή μιας στατικής selfie στην live κίνηση, υποστηρίζοντας το concept ότι η κίνηση και οι στιγμές στη ζωή είναι αυτά που δημιουργούν αισθησιασμό και σεξουαλικότητα. Οι εικόνες της καμπάνιας είναι ζεστές και αυθεντικές, βλέπουν πέρα από τα διάσημα πρόσωπα ψάχνοντας να βρουν σε αυτά την κοινή ανθρώπινη αλήθεια στην καρδιά μιας γενιάς που υπερηφανεύεται για το σκοπό και τη φιλοδοξία της.

Η φράση “I _______ in #mycalvins” συμπεριλαμβάνεται στις εικόνες της καμπάνιας, ενώ κάθε φορά χρησιμοποιείται άλλο ρήμα στο κενό. Το call to action θα περιλαμβάνει όλα τα brands κάτω από την Calvin Klein και θα καλεί το παγκόσμιο κοινό να δείξει πώς ζει τη ζωή του με τα Calvin του.

image

image

«Αυτή η εκστρατεία είναι αντιπροσωπευτική για το πώς ο πολιτισμός εξελίσσεται τη στιγμή που μιλάμε. Έχουμε συγκεράσει ένα ποικίλο μίγμα προβοκατόρων με ένα μοναδικό σύνολο εικαστικών καλλιτεχνών για τη δημιουργία περιεχομένου που ξεχωρίζει και προκαλεί πολιτισμική συζήτηση», δήλωσε η Melisa Goldie, CMO της Calvin Klein, Inc. «Οι Millennials απορρίπτουν τις ετικέτες όταν πρόκειται για τη δική τους ταυτότητα και θέλουν προϊόντα που είναι εξατομικευμένα και προσωπικά. Είμαστε κοντά στην επίτευξη αυτού, καθώς ο Calvin Klein κινείται προς την περαιτέρω εδραίωσή του ως ένα παγκόσμιο brand με επίκεντρο τον τρόπο ζωής. Για να γίνει αυτό, πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι οι άνθρωποι δεν θέλουν την παραδοσιακή μονόπλευρη διαφήμιση πια. Αντιθέτως, θέλουν να συμμετάσχουν σε καμπάνιες που αιχμαλωτίζουν τη φαντασία τους. Με την καμπάνια αυτή, αισθανόμαστε ότι έχουμε δημιουργήσει κάτι που δείχνει πραγματικά το μέλλον του brand και εκφράζει την τρέχουσα κουλτούρα των νέων».

image

image

Με πάνω από ένα δισεκατομμύριο αναφορές προγραμματισμένες σε 26 αγορές παγκοσμίως, και αξιοποιώντας διάφορα μέσα - ψηφιακή, mobile, έντυπη και outdoor διαφήμιση – αυτή η καμπάνια εκφράζει τον μοναδικό τρόπο ζωής της Calvin Klein. Το brand έχει ενωθεί με τη #1 παγκόσμια πλατφόρμα ψηφιακής μουσικής Spotify σε ένα πολλαπλών καναλιών και τεραστίων διαστάσεων πρόγραμμα που προσφέρει στους χρήστες της υπηρεσίας ένα αφιερωμένο στο brand προφίλ με προσαρμοσμένες λίστες αναπαραγωγής και ελκυστικό περιεχόμενο Calvin Klein. Το brand θα συνεχίσει να οδηγεί αυθεντικές και οικείες συζητήσεις με το "I _______ στο #mycalvins" στους χώρους της τέχνης, της μουσικής και του κινηματογράφου για να συνδεθεί με το κοινό του μέσα από βασικές πολιτιστικές στιγμές όταν οι καταναλωτές δημιουργούν τις δικές τους αναμνήσεις. Αυτή η συνολική προσέγγιση είναι ενδεικτική της φιλοσοφίας και της καινοτόμου στρατηγικής της Calvin Klein, που καλεί τους καταναλωτές να είναι ευάλωτοι και πραγματικοί.

image

image

image

image

image


Image + video credit: © Tyrone Lebon

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice