Αυτό δεν είναι διαφημιστικό, είναι ταινία μικρού μήκους
Ο οίκος Burberry κλείνει 160 χρόνια λειτουργίας και δημιουργεί υψηλής αισθητικής και ποιότητας εορταστικό βίντεο
Τα έχει όλα. Ηθοποιούς χολιγουντιανής φήμης, ερμηνείες και φωτογραφία που αξίζουν Όσκαρ, φανταστική μουσική και φυσικά πανάκριβα και υπέροχα «κοστούμια» του οίκου Burberry.
Το βίντεο αυτό όσο κι αν μοιάζει με ταινία μικρού μήκους ή έστω τρέιλερ μιας μεγάλης παραγωγής, δεν είναι παρά μέρος της εορταστικής καμπάνιας για τα 160 χρόνια από τη «γέννηση» του οίκου Burberry ή όπως το ονομάζει ο οίκος, το «παραμύθι του Thomas Burberry», του πατέρα του brand.
Στην «ταινία», την οποία έχει σκηνοθετήσει ο Asif Kapadia, πρωταγωνιστούν οι Domhnall Gleeson, Sienna Miller, Dominic West και Lily James. Το σενάριο υπογράφει ο υποψήφιος για Όσκαρ Matt Charman.
Ο Thomas Burberry ίδρυσε την εταιρεία στα 21 του χρόνια και το 1879 εισήγαγε στην αγορά το ύφασμα σήμα-κατατεθέν του οίκου, την καπαρντίνα που έδωσε και το όνομα στο ομώνυμο ρούχο.
Ο Dominic West υποδύεται τον πρωτοπόρο εξερευνητή της Ανταρκτικής Ernest Shackleton, ο οποίος φόρεσε την καμπαρντίνα σε τρεις αποστολές.
Η Lily James υποδύεται την Μπέτι, έναν χαρακτήρα εμπνευσμένο από την πιλότο Betty Kirby-Green η οποία το 1937 έκανε πρώτη το Αγγλία-Κέιπ Τάουν με το αεροπλάνο «The Burberry».
Τέλος, η Sienna Miller υποδύεται την πρώτη αγάπη του Thomas, τη Σάρα.