Η 16χρονη κόρη του Τζουντ Λο πρόσωπο της καμπάνιας της Burberry
Για το νέο lipstick του οίκου
Η Ίρις Λο είναι μόλις 16 ετών, αλλά ήδη έχει κατακτήσει τις πασαρέλες. Η 16χρονη καλλονή κόρη του Τζουντ Λο και της Σάντι Φροστ επιλέχθηκε από τον οίκο Burberry για να είναι το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας για το νέο Liquid Lip Velvet.
Μετά την Κάρα Ντελεβίν και τη νονά της Κέιτ Μος, η Ίρις Λο φαίνεται να ταιριάζει απόλυτα στο προφίλ του βρετανικού οίκου με τον CEO της Burberry Κρίστοφερ Μπέιλι να δηλώνει ότι επέλεξαν την 16χρονη για τη «μεταδοτική δημιουργική της ενέργεια». Ωστόσο, ο οίκος έχει δεχθεί έντονη κριτική για το γεγονός ότι έχει μια προτίμηση στα παιδιά διασήμων, καθώς ήδη συνεργάζεται με δύο γιους της οικογένειας Μπέκαμ.
«Λατρεύω το γεγονός ότι η Burberry στηρίζει νέα ταλέντα και είναι τέλειο να μπορείς να είσαι ο εαυτός σου. Επίσης, διασκέδασα με την όλη διαδικασία. Η καμπάνια για το Burberry Liquid Lip Velvet είναι η πρώτη μου καμπάνια και είμαι πραγματικά ενθουσιασμένη» δήλωσε η 16χρονη Ίρις από την πλευρά της, η οποία έχει ήδη να επιδείξει στο portofolio της συνεργασίες με τους οίκους Miu Miu και Chanel.