H Benetton είναι υπέρ της χειραφέτησης των γυναικών και δεν φοβάται να το πει
Mε αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας φέτος τον Μάρτιο, η United Color of Benetton επιβεβαίωσε για ακόμα μία φορά την δέσμευσή της ως προς την χειραφέτηση των γυναικών και την ισότητα των δύο φύλων ανά τον κόσμο εγκαινιάζοντας την νέα διαφημιστική της εκστρατεία και το hashtag #UnitedByHalf.
Με βάση την Ινδία, η #UnitedByHalf (όπως και η περσινή #UnitedByDonts που λανσαρίστηκε σε όλη την χώρα) έχει σκοπό να δώσει μία ευρύτερη φωνή στις κοινωνικές ανησυχίες και να προωθήσει άμεσα το Πρόγραμμα Ισχυροποίησης των Γυναικών, αμφισβητώντας ευθέως κοινωνικές συμπεριφορές εις βάρος του γυναικείου φύλου σε μία από τις πιο ισχυρές παγκόσμιες αγορές της.
Η εκστρατεία υποστηρίζεται από κορυφαίες προσωπικότητες της χώρας με μεγάλη επιρροή και στοχεύει μεταξύ άλλων στην εξάλειψη βλαβερών στερεοτύπων που εμποδίζουν τις γυναίκες να αναπτυχθούν ως προσωπικότητες τόσο στον χώρο εργασίας όσο και στις προσωπικές τους σχέσεις.
Βασισμένη στους Στόχους Βελτίωσης των Συνθηκών Διαβίωσης όπως αυτοί καθορίστηκαν από τον ΟΗΕ για το 2020, οι στόχοι των προγραμμάτων της Benetton θα επιτευχθούν μέσω πέντε βασικών πρωτοβουλιών: βιώσιμο επίπεδο διαβίωσης, όχι στις διακρίσεις, ναι στις ίσες ευκαιρίες, πρόσβαση στην υγεία, ποιοτική μόρφωση και τέλος σε κάθε μορφής βίας ενάντια στις γυναίκες σε όλο τον κόσμο.
"Είμαστε υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε σε προγράμματα που αφορούν τη βελτίωση της ζωής των γυναικών στις αναπτυσσόμενες χώρες αλλά, με τόσο σημαντική παρουσία στην Ινδία, θέλουμε να κάνει περισσότερα," έχει να δηλώσει η Chiara Mio, ηγέτης του προγράμματος Βιώσιμης Ανάπτυξης του ομίλου Benetton, " Αυτή η νέα διαφημιστική εκστρατεία μεταφέρει το μήνυμά μας για ισχυροποίηση των γυναικών απευθείας σε μία από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες αγορές μας, κυρίως στον τομέα της ανδρικής ένδυσης".
Συγχαρητήρια λοιπόν στην Benetton για την σημαντική κίνηση και εμείς ανυπομονούμε να την ενισχύσουμε!