Με αυτήν την καμπάνια μόδας, η Lidl αναβαθμίζει διαρκώς τα είδη ένδυσης, προσφέροντας παράλληλα ποικιλία ρούχων, η οποία ακολουθεί τις τάσεις της μόδας.
Η Heidi Klum σχεδίασε ρούχα για τη Lidl
Μας το αποκάλυψε, μεταξύ άλλων, ο Ιωάννης Καρανάτσιος, μέλος της Διοίκησης στη Διεύθυνση Αγορών Lidl Hellas
Τι ακριβώς είναι τα προϊόντα Non Food της Lidl;
Οι προσφορές της Lidl σε μη τρόφιμα ή προϊόντα non food, όπως είναι γνωστά στην αγορά, αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του επιχειρηματικού μας μοντέλου. Με τα προϊόντα αυτά προσφέρουμε στους καταναλωτές μία ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία. Ο πελάτης Lidl ξέρει πως κάθε φορά που θα επισκεφθεί ένα κατάστημά μας θα βρει, πέρα από τις επιλογές σε τρόφιμα, και προϊόντα που θα καλύψουν τις υπόλοιπες ανάγκες της καθημερινότητάς του. Του δίνουμε τη δυνατότητα να βρει κάθε εβδομάδα κάτι νέο και «ψαγμένο». Προτείνουμε λύσεις για την κουζίνα, το εργαστήριο, τον ελεύθερο χρόνο και μεγάλη ποικιλία σε ένδυση και υπόδηση για όλη την οικογένεια. Η εμπιστοσύνη των πελατών μας αποτελεί για εμάς κίνητρο για να συνεχίσουμε να ψάχνουμε «φρέσκιες» ιδέες και να προσφέρουμε συνεχώς έξυπνες λύσεις στις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς.
Πώς διαλέγετε τα προϊόντα Non Food που θα φιλοξενηθούν τελικά στα καταστήματα Lidl;
Φροντίζουμε οι επιλογές που κάνουμε να έχουν ποιότητα και να μπορούν να διατεθούν σε προσιτές τιμές για να έχουν την ανταπόκριση του κόσμου. Οι πελάτες μας είναι σίγουροι πως έχουμε εξασφαλίσει προϊόντα με τις καλύτερες ποιοτικές προδιαγραφές στις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς. Η Lidl συνεργάζεται με αναγνωρισμένα ινστιτούτα, όπως το ινστιτούτο Hohenstein, που πιστοποιούν την ποιότητα των προϊόντων με σήματα όπως, για παράδειγμα, Öko tex και Global Organic Textile Standards. Οι προμηθευτές που συνεργαζόμαστε τηρούν όλα τα κριτήρια για την εξασφάλιση πέρα από την ποιότητα και των συνθηκών εργασίας και της προστασίας του περιβάλλοντος.
Πώς καταφέρνετε να διατηρείτε τις τιμές των προϊόντων τόσο χαμηλά σε σχέση με την ποιότητά τους;
Με κεντρικές συμφωνίες, μεγάλο όγκο παραγγελιών, καθώς και με την υποστήριξη ενός οργανωμένου συστήματος αποθήκευσης και μεταφορών καταφέρνουμε να έχουμε χαμηλό κόστος σε όλα μας τα προϊόντα. Η τεχνολογία που χρησιμοποιούμε αλλά και η τεχνογνωσία των ειδικών μας είναι παράγοντες που ελαχιστοποιούν χρόνους και αξιοποιούν τους πόρους της επιχείρησης με το βέλτιστο τρόπο.
Πείτε μας λίγα λόγια για την «Εβδομάδα μόδας Lidl».
Η μόδα και η Lidl ενώνουν τις δυνάμεις τους με την υπογραφή της Heidi Klum. Η «Εβδομάδα μόδας Lidl» θα λανσαριστεί ως θεσμός διεθνώς σε όλα τα καταστήματα Lidl και θα ξεδίπλωνεται σταδιακά βάσει εποχικότητας καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Οι πελάτες μας θα έχουν την ευκαιρία να βρουν σε αποκλειστικότητα συλλογές, ειδικά σχεδιασμένες για τη Lidl. H αρχή γίνεται πολύ δυναμικά με τη διεθνούς φήμης Heidi Klum, η οποία παρακολουθεί τα διεθνή trends και σχεδιάζει μια ολοκληρωμένη σειρά για τη γυναίκα που δεν θέλει να κάνει εκπτώσεις και επιλέγει ακόμα και στους δύσκολους καιρούς το ποιοτικό και καλά σχεδιασμένο ρούχο.
Πώς προέκυψε η συνεργασία με τη Heidi Klum, ένα σημαντικό και διεθνώς αναγνωρισμένο πρόσωπο στο χώρο της μόδας, και πώς νιώθει η Lidl για αυτό;
Η Heidi αποτελεί μοναδική πηγή έμπνευσης, ξεχειλίζει από ενέργεια και χαρά για τη ζωή, και είναι αγαπητή σε μικρούς και μεγάλους. Ταιριάζει στη φιλοσοφία της Lidl και στο κοινό μας, γι’ αυτό και είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που οι συλλογές της θα παρουσιάζονται ολοκληρωμένες στις «Εβδομάδες μόδας Lidl» και θα διατίθενται αποκλειστικά στο δίκτυο των καταστημάτων μας. Ξεκινάμε δυναμικά φέτος προς το τέλος του έτους με το πρώτο δυνατό λανσάρισμα μιας κολεξιόν που θα κάνει αίσθηση. Στόχος μας είναι να εξελίξουμε την κατηγορία της ένδυσης-υπόδησης μένοντας πιστοί στην αρχή μας «Όποιος σταματάει να γίνεται καλύτερος, παύει να είναι καλός». Θέλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας μία ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία προσελκύοντας και ένα διαφορετικό κοινό. Ένα κοινό, ενδεχομένως με αυξημένες απαιτήσεις στο σχεδιασμό, το οποίο δεν είχε επισκεφτεί έως τώρα τα καταστήματά μας. Σε αυτό θα βοηθήσει η γνώση και το ταλέντο της Heidi, η οποία υποστηρίζει θερμά τη φιλοσοφία της Lidl και υπογράφει μία συλλογή για όσους θέλουν να είναι «μέσα» στη μόδα ξοδεύοντας λίγα χρήματα.
Η Heidi Klum έκανε αυτή τη δήλωση για την επικείμενη συνεργασία: «Ελπίζω ότι η συλλογή που σχεδίασα για τη Lidl θα αρέσει στον κόσμο. Το διασκέδασα πάρα πολύ... Όπως κι εγώ, η Lidl επιλέγει καταπληκτικά προϊόντα άριστης ποιότητας σε μοναδικές τιμές. Η μόδα πρέπει να μας διασκεδάζει κι όλοι πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να βιώσουν τη χαρά αυτή!». Παρακαλώ, σχολιάστε τη δήλωση.
Είναι χαρά μας να μοιράζομαστε τις ίδιες αξίες με μία τόσο σημαντική προσωπικότητα στο χώρο της διεθνούς μόδας όπως η Heidi Klum. Μέσα από αυτή τη συνεργασία θέλουμε να γνωστοποιήσουμε την αλλαγή μας από textile retailer σε fashion retailer και να αφήσουμε το στίγμα ότι δεν επαναπαυόμαστε και συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τα προϊόντα μας. Στο τέλος της ημέρας ο πελάτης μας είναι εκείνος που μας στηρίζει και μας καθοδηγεί. Αναμένουμε τις πρώτες εντυπώσεις με μεγάλη ανυπομονησία και είμαστε σίγουροι ότι η στρατηγική μας κίνηση αυτή θα βρει τον εμπορικό της δρόμο.
Μπορείτε να μας περιγράψετε τα ρούχα που θα δούμε από τον Σεπτέμβριο; Το γυναικείο κοινό αδημονεί!
Με τη Heidi Klum σχεδιάσαμε πολλές κολεξιόν προσιτές σε όλους για να καλύψουμε τις απαιτήσεις ένδυσης της γυναίκας του σήμερα για κάθε περίσταση. Και όλα αυτά ακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις σε σχέδια, χρώματα, υφάσματα και τεχνολογία υλικών. Η πρώτη κολεξιόν είναι καθ’ οδόν και θα λανσαριστεί στα τέλη του έτους. Οι συλλογές είναι μοναδικές και σας λέμε από τώρα με σιγουριά ότι οι Ελληνίδες αξίζει να τις περιμένουν! \
Ο Ιωάννης Καρανάτσιος, μέλος της Διοίκησης στη Διεύθυνση Αγορών Lidl Hellas