Από την εβδομάδα μόδας στο Παρίσι
Η πιο διαδραστική βιτρίνα
Βρίσκεται στην Ιαπωνία και οι κούκλες μιμούνται τους περαστικούς
Το κεντρικό κατάστημα της αλυσίδας ρούχων "United Arrows" βρήκε ένα ευφάνταστο τρόπο να τραβήξει την προσοχή των περαστικών/ εν δυνάμει πελατών.
Τοποθετώντας δύο "MarionetteBots" (υβρίδιο μαριονέτας με ρομπότ) και με χρήση της τεχνολογίας Kinect (από την κονσόλα παιχνιδιών, Xbox) αφήνει άφωνους τους περαστικούς όταν συνειδητοποιούν ότι η κούκλα της βιτρίνας αντιγράφει τις κινήσεις τους!