H Heidi Klum σχεδιάζει μόδα για τα Lidl

Tο διάσημο μοντέλο σχεδίασε την πρώτη του κολεξιόν για τα γνωστά σουπερμάρκετ και την παρουσίασε στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης. Η ΑTHENS VOICE ήταν εκεί.

114739-643733.jpg
Τάνια Δελή |

Πήγα στη Νέα Υόρκη για ένα τσακ μπαμ χωρίς ανάσα. Έμεινα στο Soho, κοιμήθηκα στον 24ο όροφο του Nomo Soho, του χιπστέριους και ιστέριους χοτέλ της περιοχής, έφαγα κάτι φοβερές κρίσπι και σπάισι γαριδούλες στο Buddakan, το νέο place to be εστιατόριο δίπλα στην αγορά του Chelsea, ψώνισα ένα μάφιν από το Dean and Deluca, πήγα μια βόλτα στο National 9/11 Memorial και στη γέφυρα του Μπρούκλιν, είδα (ορκίζομαι) τη Βικτόρια Μπέκαμ με σάρκα και οστά να βγαίνει από το Balthazar όχι της οδού Τσόχα αλλά της Spring, και όοολα αυτά συνέβησαν μέσα σε τρία 24ωρα, ενώ περίμενα να δω την Hiedi Klum από κοντά, πολύ κοντά, στο ένα μέτρο σου λέω, στο μισό μέτρο, στους δέκα πόντους, στο τέλος έπεσα στην αγκαλιά της. Μα λόγω τιμής!

Δείτε δύο video που τράβηξε η ΑTHENS VOICE από τα backstages της φωτογράφισης.

Στο μισοφωτισμένο Grand Bar στον πρώτο όροφο του Soho Grand Hotel, ενός από τα πολλά μοδάτα ξενοδοχεία πέριξ της Broadway, κόσμος πάει κι έρχεται σε φρενήρεις ρυθμούς. Μέσα στην αίθουσα με τους πράσινους τοίχους, τα καφέ ταβάνια και τους πολυελαίους-θυμιατά, δημοσιογράφοι απ’ όλο τον κόσμο καθισμένοι στους καναπέδες γύρω από έναν πλούσιο μπουφέ με γλυκά και αρωματικούς καφέδες περιμένουν τη σειρά τους για να πάρουν τις συνεντεύξεις που παραχωρεί από το πρωί υπομονετικά και άκρως επαγγελματικά, θα παρατηρούσε κάποιος, η Heidi Klum. Σε απόσταση αναπνοής, στο βάθος της αίθουσας, μπορεί να διακρίνει κανείς εύκολα τον φύλακα-άγγελο και προσωπικό της μάνατζερ, τον πατέρα της, που δεν την αφήνει δευτερόλεπτο από το οπτικό του πεδίο.

«Esmara by Heidi Klum: Ηeidi and the City» είναι το όνομα και το θέμα της πρώτης συλλογής ρούχων που σχεδιάζει η Klum για τη Lidl και με σύνθημα «Letswow» έκανε την πρεμιέρα της πάνω στην πασαρέλα με εντυπωσιακό τρόπο στα πλαίσια της Εβδομάδας Μόδας στη Νέα Υόρκη πριν από λίγες ημέρες. Πανωφόρια και λεπτές μπλούζες, bomber τζάκετ, animal prints, super skinny τζιν, αλλά και μικρά μαύρα φορέματα από δαντέλα, κλασικά πλεκτά παρκά ή rocky style δερμάτινα. Για όλες τις ηλικίες, για όλα τα γούστα, σε μια γκάμα τιμών που σε αφήνει με το στόμα ανοιχτό: από 7 έως 25 ευρώ!

#LETSWOW, New-York, Esmara by Heidi Klum

Για τη γνωστή αλυσίδα σουπερμάρκετ που θα λανσάρει αυτή τη συλλογή των 84 κομματιών στις 18/9 ταυτόχρονα στα 10.000 υποκαταστήματά της σε 30 χώρες είναι το μεγάλο φετινό στοίχημα. Θα γίνει ανάρπαστη μέσα σε μια εβδομάδα; Αυτός είναι ο στόχος. Αν δει κάποιος τα κομμάτια της συλλογής προσεκτικά, την ποιότητα των υφασμάτων, των πλεκτών, τα φινιρίσματα, τις μπότες, τις γόβες, τα δερμάτινα είδη, τα σουέντ, θα καταλάβει ότι το στοίχημα δεν είναι δύσκολο να κερδηθεί αφού μιλάμε για μια ολοκληρωμένη κολεξιόν που τίποτα δεν έχει να ζηλέψει από τις αντίστοιχες των ανάλογων αλυσίδων μόδας χαμηλού μπάτζετ.

#LETSWOW, New-York, Esmara by Heidi Klum

Σε αντίθεση όμως με αυτές τις αλυσίδες μόδας, η Lidl δεν διαλέγει ένα κλασικό σχεδιαστή μόδας ή κάποιο γνωστό οίκο για να εμπιστευτεί και να υπογράψει τη πρώτη της συλλογή μόδας, αλλά μια επιτυχήμενη επιχειρηματία, μοντέλο, παρουσιάστρια, σχεδιάστρια, μητέρα, σελέμπριτι και φυσικά καλλονή, έτσι ώστε η ταύτιση με το κοινό να γίνει αυτόματα και ακαριαία. Μια συνεργασία που εξασφαλίζει 8 συνολικά κολεξιόν Klum σε βάθος χρόνου. Ήδη η συλλογή των Χριστουγέννων είναι έτοιμη.

#LETSWOW, New-York, Esmara by Heidi Klum

Heidi Klum


Στη συνέντευξη τύπου που ακολούθησε η Κlum, ντυμένη με λευκό πουκάμισο και μαύρο παγιετέ σακάκι από τη συλλογή της, απάντησε γρήγορα και σε όλα όσα ρωτήθηκε.

Σχετικά με την έμπνευσή της

«Σίγουρα «άνοιξα» την ντουλάπα μου, αλλά ξεφύλλιζα και περιοδικά, έβλεπα τι συμβαίνει στη μόδα τώρα, τις τάσεις, τι φοράνε οι γυναίκες στο δρόμο. Αλλά και η υψηλή ραπτική, που δεν έχει σχέση με τη νέα κολεξιόν μου, με ενέπνευσε, τόσοι συνδυασμοί χρωμάτων, περίεργα κοψίματα και μοτίβα, τεχνικές ασυνήθιστες, αν τα συνδυάσεις όλα αυτά δημιουργείς μια νέα ιδέα. Τα πάντα μπορεί να σε εμπνεύσουν και δεν χρειάζεται απαραίτητα να κάνεις κάτι που δεν υπάρχει ήδη.


Σε ποιους απευθύνεται η νέα κολεξιόν

Δεν ήθελα να δημιουργήσω π.χ. περίεργα κοψίματα που θα αποθαρρύνουν μια γυναίκα. Τα ρούχα μου θα βρίσκονται σε 10.000 καταστήματα σε 30 χώρες, πρέπει να είναι ευκολοφόρετα και ευκολοσυνδύαστα. Δεν ακολουθούν όλες οι γυναίκες επιτακτικά την τελευταία λέξη της μόδας. Πρέπει να είναι ρούχα εύκολα και δελεαστικά για κάθε σιλουέτα. Αυτό που είχε επίσης σημασία ήταν το μοβίτο στα υφάσματα. Για μένα το λεοπάρ είναι το νέο μαύρο. Μπορεί να είναι «δυνατό» αλλά είναι αξεπέραστο, δεν θα φύγει ποτέ από τη μόδα. Δεν θα το πεις «προηγούμενη σεζόν», είναι κλασικό.


Ποιες γυναίκες θα δελεάσει η νέα κολεξιόν

Όλες, ακόμα και για τη μητέρα μου που είναι κοντά στα 70 πια. Τα νούμερα καλύπτουν μια μεγάλη γκάμα σωματότυπων. Οι γυναίκες σήμερα είναι πολυάσχολες, εργάζονται, έχουν παιδιά και πηγαίνουν στο σούπερ μάρκετ. Τώρα θα μπορούν εκεί να ψωνίσουν και μια καινούργια μπλούζα, δεν χρειάζεται να βγουν στα μαγαζιά, με έξτρα προϋπολογισμό. Δεν ξέρω για εσάς, αλλά στα Lidl θα πας τουλάχιστον 2 με 3 φορές τη βδομάδα σίγουρα. Τα δικά μου κομμάτια και στις τιμές που τα βρίσκεις, μπορείς να τα πάρεις μαζί με τα ψώνια του σπιτιού. Είναι εκπληκτικό. Μπορεί να είναι κάτι που δεν θα το αγόραζες σε μια μπουτίκ αλλά εκεί θα το πάρεις, λόγω της τιμής του.


#LETSWOW, New-York, Esmara by Heidi Klum

Τι υπογράφει στη νέα κολεξιόν και ποια η σχέση της με τη μόδα 

Ό,τι έχει επάνω το όνομά μου είναι εντελώς δικό μου, από την αρχή μέχρι το τέλος, το μόνο που δεν έκανα εγώ ήταν το ράψιμο. Η μαμά μου δεν με έμαθε, η μαμά έραβε, η γιαγιά έραβε, εγώ δεν τα κατάφερα ποτέ στο ράψιμο. Αλλά ήμουν πολύ δημιουργική και δραστήρια στις δουλειές του σπιτιού. Όταν ήμουν μικρή δεν είχαμε λεφτά, ο μπαμπάς, θυμάμαι, έδινε σε μένα και στη μαμά λεφτά δυο φορές το χρόνο στις εκπτώσεις, το χειμώνα και το καλοκαίρι, να πάμε να ψωνίσουμε. Πηγαίναμε λοιπόν στην πόλη για ψώνια και γυρίζαμε με... διάφορα στα οποία έκανα το δικό μου styling.


Yψηλή ραπτική και μαζική μόδα

Υπάρχουν τόσοι σχεδιαστές που φτιάχνουν εκπληκτικά ρούχα αλλά το ποσοστό των γυναικών που μπορεί να τα αποκτήσει είναι μόλις ένα 4%, λόγω της τιμής. Και είναι τόσο πολλές οι γυναίκες. Οι περισσότεροι Οίκοι Μόδας υπογράφουν γυαλιά ή αρώματα ή τσάντες και αξεσουάρ, για να βρίσκονται πάντα στην «επικαιρότητα», τις ακούς, τις ξέρεις. Όχι γιατί πουλάνε ρούχα. Τα ρούχα τους είναι τόσο ακριβά για την πλειοψηφία των γυναικών. Παρουσίασα λοιπόν τη συλλογή μου για την Lidl στην Eβδομάδα Mόδας – δίπλα στην Prada και γω. «Με μια σειρά για τα σούπερ μάρκετ; Ποιος να το περίμενε. Θα εκπλαγείτε! Μπορεί και να σας αρέσουν!» έλεγα. Έχει τόσο ωραία κομμάτια που δεν μπορούσαν να διανοηθούν ότι έχουν τόσο χαμηλή τιμή.


#LETSWOW, New-York, Esmara by Heidi Klum


#LETSWOW, New-York, Esmara by Heidi Klum


Αγαπημένο κομμάτι από την κολεξιόν της

Λατρεύω το δερμάτινο τζάκετ και το λεοπάρ σύνολο. Ο κόσμος δεν ξέρει αν είναι ακριβό ή φθηνό, υποψιάζεται πάντα ότι είναι ακριβό. Μου λένε, είναι τέλειο, από πού το πήρες; Και τους λέω ότι είναι από την καινούργια μου συλλογή που βγαίνει στα σούπερ μάρκετ, κοστίζει μόλις 60 δολάρια. Η έκπληξη στο πρόσωπό τους είναι αμίμητη.


#LETSWOW, New-York, Esmara by Heidi Klum


Πώς συνδύαζει το προσωπικό στιλ με τη «γραμμή» των καταστημάτων Lidl

Η συλλογή έχει κάτι από το δικό μου dna σίγουρα. Φοράω πολλά χρόνια δερμάτινα τζάκετ και λεοπάρ, με ξέρετε, μου αρέσουν πολύ. Όταν όμως απευθύνεσαι σε κάθε γυναίκα, επεκτείνεις τον εαυτό σου. Για παράδειγμα, τα παπούτσια. Εγώ φοράω πάντα ψηλά «επώδυνα» τακούνια. Αυτά που σχεδίασα όμως δεν είναι τόσο ψηλά και για να είμαι ειλικρινής τα βρίσκω εξαιρετικά άνετα κι εγώ. Στην αρχή μού φαινόταν περίεργο. Έλεγα, είναι αδύνατο να περπατήσω μ’ αυτά. Ήθελα να προσθέσω μερικούς πόντους ακόμα, αλλά μετά έκανα ένα βήμα πίσω, έλεγα, δεν κάνουν όλες οι γυναίκες την ίδια δουλειά με μένα, δεν είναι όλες μοντέλα, πρέπει να τις νιώσω. Διαφορετικά θα έκανα κι εγώ ρούχα που δεν θα μπορούσαν να τα χαρούν.


Πώς εξασφάλισε την υψηλή ποιότητα με το χαμηλό κόστος

Όταν πηγαίνεις σε ένα εστιατόριο να φας και δεν σου αρέσει το φαγητό ή ψωνίζεις από ένα μαγαζί και αυτό που παίρνεις χαλάει μετά από λίγο καιρό, θα ξαναπήγαινες; Θέλω αυτό που προσφέρω να είναι σε κάθε περίπτωση τέλειο. Ένα δερμάτινο μπουφάν ή μια κασμιρένια μπλούζα. Γιατί να μην μπορούν όλες οι γυναίκες να έχουν μια αληθινή κασμιρένια μπλούζα; Την ποιότητα δεν την διαπραγματεύεσαι, τη διεκδικείς. Πιέζω πολύ σ’ αυτό το κομμάτι. Το δερμάτινο μπουφάν ήθελα να είναι αληθινό δέρμα και ίσως είναι από τα ακριβά της συλλογής, κοστίζει 60 δολάρια. Τα περισσότερα στη συλλογή ωστόσο είναι της τάξεως των 25 δολαρίων. Η επόμενη σειρά έρχεται τον Δεκέμβριο. Για αυτή σκεφτόμουν, τι θα κάνουν τα Χριστούγεννα, τι θέλουν, πού θα πάνε; Έχουμε τα δώρα, τα χριστουγεννιάτικα πάρτι, ένα ρομαντικό ραντεβού ίσως;


#LETSWOW, New-York, Esmara by Heidi Klum


#LETSWOW, New-York, Esmara by Heidi Klum


Για τη συνεργασία της με τον κορυφαίο φωτογράφο Rankin που υπέγραψε τη διαφημιστική καμπάνια

Ήθελα να φωτογραφίσω τη συλλογή με κάποιον που με ξέρει ήδη και με καταλαβαίνει. Όταν κάνεις κάτι με κάποιον που δεν τον ξέρεις, πρέπει πρώτα να εξηγήσεις ποιος είσαι, τι είσαι, τι θέλεις, τι σου αρέσει, τι αποτέλεσμα επιδιώκεις... Αυτό δεν υπήρχε με τον Rankin, το είχαμε ξεπεράσει, γνωριζόμαστε πάνω από 10 χρόνια. Μαζί του ήταν τόσο εύκολο, κυλούσε τόσο φυσικά, ακόμα και για τη διαφήμιση που ουσιαστικά αφορούσε ένα σούπερ μάρκετ. Αυτό ακριβώς ήθελα, να ξέρει ο κόσμος ότι πρόκειται για σούπερ μάρκετ. Αυτό ήθελα να βγει, να είναι απόλυτα κατανοητό, να είναι ξεκάθαρο, και χάρη στον Rankin επετεύχθη. 


#LETSWOW, New-York, Esmara by Heidi Klum


ΙΝFO

Από 18/09, η συλλογή «Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City» θα είναι διαθέσιμη και στα 219 καταστήματα Lidl σε όλη την Ελλάδα.

Μάθετε περισσότερα στα www.lidl-hellas.grwww.lidl-axizei.grwww.facebook.com/lidlgr/www.twitter.com/Lidl_Hellas_www.instagram.com/lidl_hellaswww.linkedin.com/company/lidl-hellashttps://www.youtube.com/user/lidlhellas, Snapchat: Lidlhellas

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice