6 διάσημες προσωπικότητες με δικές τους κολεξιόν ρούχων
Άσε κι εσύ την Beyonce να σε ντύσει
Εντάξει θα το παραδεχτούμε, οι fashion lines που έχουν ως βασικό συντελεστή κάποια διάσημη φυσιογνωμία που αποφάσισε να πειραματιστεί δεν γνωρίζουν και την καλύτερη φήμη στον χώρο της μόδας. Θα αναφέρουμε ως παραδείγματα την (πολύ σύντομη) συνεργασία της Lindsay Lohan με τον οίκο του Emanuel Ungaro και την (αποτυχημένη) απόπειρα της Heidi Montag να ασχοληθεί με το design, γεγονός που έκανε το κοινό και τους κριτικούς επιτέλους να συμφωνήσουν σε κάτι γιατί και οι δύο την μίσησαν.
Παρόλα αυτά η προοπτική συνεργασίας με έναν A lister που διαθέτει εκατομμύρια ακόλουθους γοητεύει αρκετές μάρκες στην εποχή των social media και μερικές φορές η συνταγή πετυχαίνει.
Εδώ θα εξετάσουμε έξι από αυτές τις φορές.
The Row
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Mary-Kate & Ashley (@olsentwins) στις Σεπ 8, 2017, 1:44μμ PDT
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη The Row (@therow) στις Μάι 5, 2017, 8:51πμ PDT
Οι δίδυμες αδελφές Olsen φαίνεται να έχουν βάλει άνω τελεία στις καριέρες τους ως ηθοποιοί και πλέον θεωρούνται δύο από τις πιο επιτυχημένες σχεδιάστριες μόδας της αμερικάνικης fashion σκηνής. Ο οίκος τους The Row έχει ως βασικό κανόνα τον chic μινιμαλισμό και φοριέται από τα μεγαλύτερα ονόματα του Hollywood. Οι Olsens ίδρυσαν το The Row το 2006 και στην αρχή προτίμησαν να μην δώσουν ούτε μία συνέντευξη για να το προωθήσουν, σκοπεύοντας έτσι να κάνουν το κοινό να το αντιμετωπίσει σαν μία σοβαρή προσπάθεια και όχι σαν ακόμα ένα 'celebrity brand'. Μέχρι το 2012, είχαν κερδίσει το πρώτο τους τίτλο ως Womenswear Designer of the Year στα βραβεία CFDA, γεγονός που εδραίωσε τις καριέρες τους. Στην συνέχεια έκαναν εγκαίνια και σε μία δεύτερη μάρκα, την Elizabeth and James, με πιο νεανικά και οικονομικά σχέδια (μην φανταστείς ότι θα βρεις τιμές H&M βέβαια).
Victoria Beckham
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Victoria Beckham (@victoriabeckham) στις Σεπ 9, 2017, 8:14πμ PDT
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Victoria Beckham (@victoriabeckham) στις Σεπ 13, 2017, 7:38πμ PDT
H μεταμόρφωση της Victoria Beckham από "πριγκίπισσα της pop" σε σύζυγο ποδοσφαιριστή και έπειτα σε μία από τις πιο διάσημες fashion designers του κόσμου παραμένει μία ιστορία που αξίζει να μελετήσεις ακόμα και σήμερα. Μόνο και μόνο το γεγονός ότι κατάφερε να κάνει τον απίστευτα σνομπ κόσμο της μόδας να την πάρει στα σοβαρά λέει πολλά για την επιμονή, την σκληρή δουλειά της αλλά και την ποιότητα των κολεξιόν της.
Η Victoria ίδρυσε τον οίκο της το 2008 με μία επίσης διακριτική παρουσίαση και χωρίς τίποτα το φαντασμαγορικό. Σιγά σιγά έγινε σταθερή παρουσία στο New York Fashion Week και τελικά τιμήθηκε με το βραβείο OBE για τις "υπηρεσίες" της στην βιομηχανία. Όταν δέχτηκε το βραβείο από τον πρίγκιπα William προφανώς φορούσε ένα φόρεμα που είχε σχεδιάσει η ίδια.
Ivy Park
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη IVY PARK (@weareivypark) στις Μάρ 15, 2017, 8:20πμ PDT
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη IVY PARK (@weareivypark) στις Ιούλ 20, 2017, 9:08πμ PDT
Αν λάβει κανείς υπόψη πως η Beyoncé πληρώνεται ένα εκατομμύριο δολάρια για ένα post στο Instagram, είναι προφανές πως όταν βάλει την υπογραφή της στο οτιδήποτε θα αποφέρει τεράστια κέρδη-και αυτό ακριβώς έγινε με την sportswear μάρκα της Ivy Park.
H Ivy Park δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την αλυσίδα ρούχων Topshop αλλά θεωρείται ανεξάρτητο brand και πωλείται σε πολλά άλλα μέρη και φυσικά online. Όπως ήταν αναμενόμενο γνώρισε τεράστια επιτυχία με το που κυκλοφόρησε: την ημέρα του launching κατάφερε να κρασάρει την ιστοσελίδα του Topshop μέσα σε λίγα λεπτά και μέχρι το τέλος του μήνα είχε σκαρφαλώσει στην κορυφή των πωλήσεων στο δημοφιλές site του Nordstrom αφού ξεπέρασε μεγαθήρια όπως η Estée Lauder. Σήμερα θεωρείται η πιο επιτυχημένη κολεξιόν athleisure (τι εννοείς δεν ξέρεις τι σημαίνει η λέξη athleisure;! Για ρίξε εδώ μια ματιά) του κόσμου και η πιο δημοφιλής στα social media. Οι τιμές είναι προσιτές και η ποιότητα εξαιρετική. 10/10 για την Beyoncé όπως πάντα.
Tommy x Gigi
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη #TOMMYxGiGi (@tommyxgigi) στις Σεπ 24, 2017, 5:36μμ PDT
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη #TOMMYxGiGi (@tommyxgigi) στις Σεπ 25, 2016, 6:19πμ PDT
H επιτυχία της συνεργασίας του Tommy Hilfiger με την Gigi Hadid είναι ένα τρανό παράδειγμα του τι μπορεί να αποφέρει ένα A-list όνομα όταν συνδέεται με τα σχέδιά σου. Σίγουρα δεν είναι η πρώτη φορά που ο Hilfiger συνεργάζεται με κάποιον διάσημο (Beyoncé, Naomi Campbell, Zooey Deschanel είναι μερικές από τις γυναίκες που έχουν περάσει από τα χέρια του), όμως δεν έχει ποτέ παρουσιάσει κολεξιόν όπου η celebrity βάζει και εκείνη την υπογραφή της ως σχεδιάστρια. Η πρώτη επείδειξη του Tommy x Gigi πραγματοποιήθηκε το 2016 και ήταν τόσο δημοφιλής που τα περισσότερα ρούχα ξεπουλήθηκαν με το που ανέβηκαν στην σελίδα του οίκου. Βρισκόμαστε ήδη στην δεύτερη σεζόν του "γάμου" τους και σύμφωνα με τον ίδιο τον Tommy έχει σκοπό να κρατήσει την Gigi κοντά του για αρκετό καιρό ακόμα καθώς "η θετική της ενέργεια και το cool στιλ της συνεχίζουν να γοητεύουν το κοινό".
Fenty By Puma
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FENTY PUMA BY RIHANNA (@fentyxpuma) στις Απρ 18, 2017, 11:30πμ PDT
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FENTY PUMA BY RIHANNA (@fentyxpuma) στις Σεπ 27, 2017, 12:40μμ PDT
Αφού η Puma ανέθεσε στην Rihanna την θέση του creative director της γυναικείας σειράς τους το 2014, η τραγουδίστρια ξεκίνησε να σχεδιάζει την πρώτη της κολεξιόν, την οποία τελικά παρουσίασε στο New York Fashion Week τον προηγούμενο χρόνο. Με όλα τα supermodels που απασχολούν τον παγκόσμιο τύπο να φορούν τις δημιουργίες της στην πασαρέλα και ισχυρά θέματα στα στιλ της όπως "Μαρία Αντουανέτα στο γυμναστήριο" η Rihanna συγκέντρωσε άριστες εντυπώσεις και πολλά (μα πολλά) πρωτοσέλιδα. Το brand της Puma ανακοίνωσε τον περασμένο Απρίλη πως τα κέρδη τους έχουν αυξηθεί κατά 92% και ένας από τους βασικότερους λόγους είναι η Fenty (αν και σίγουρα συνεργασίες με ονόματα όπως η Kylie Jenner, η Cara Delevigne και ο The Weeknd έπαιξαν και αυτές τον ρόλο τους).
Κendall + Kylie
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kendall + Kylie (@kendallandkylie) στις Σεπ 14, 2017, 9:02πμ PDT
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kendall + Kylie (@kendallandkylie) στις Ιούν 2, 2017, 3:01μμ PDT
Οι αδερφές Jenner συγκεντρώνουν σε συνδυασμό γύρω στα 200 εκατομμύρια followers στο Instagram κι έτσι η σειρά ρούχων τους θα ήταν επιτυχημένη ακόμα και αν πουλούσαν πανιά με τρύπες! Η συλλογή της Kendall και της Kylie κυκλοφόρησε για πρώτη φορά σε συνεργασία με την εταιρία retailing PacSun το 2013 και μετά από τεράστια ζήτηση, μία δεύτερη δημιουργήθηκε για το Topshop με το όνομα Kendall + Kylie το οποίο διατήρησαν.
Παρόλο που δεν έχει συγκεντρώσει τις καλύτερες κριτικές από τους ειδικούς, το brand τους είναι εξαιρετικά δημοφιλές και βασίζεται στο Californian στιλ και τις σέξι πινελιές που τις χαρακτηρίζουν.