Οι Pet Shop Boys είναι τα νέα πρόσωπα του Dior Homme
Καπαρντίνες, κοστούμια και κόκκινα τριαντάφυλλα
Ο Βέλγος designer Kris Van Assche, καλλιτεχνικός διευθυντής του Dior Homme, είναι ένας αφοσιωμένος οπαδός του «οτιδήποτε-80ς», από στιλ και μόδα μέχρι μουσική. Κυρίως μουσική.
Στην καμπάνια της φίρμας για τη συλλογή Άνοιξη-Καλοκαίρι 2017 είχε κλείσει τον Boy George (μαζί με τον rapper A$AP Rocky) φωτογραφημένο με φουλ goatee σαν κύριο πρόσωπο της καμπάνιας.
Για πρόσωπο της επόμενης σεζόν, Φθινόπωρο-Χειμώνας 2017, είχε διαλέξει τον Dave Gahan των Depeche Mode, κι αυτόν με ένα λεπτό, α λα ‘20ς μουστάκι και σιτσιλιάνικο κίλερ στιλ.
Τώρα, γιορτάζοντας τα δέκα χρόνια συνεργασίας του με τον Dior Homme, διάλεξε για νέα πρόσωπα της καμπάνιας για την Άνοιξη-Καλοκαίρι του 2018, τους δύο Pet Shop Boys, Chris Lowe και Neil Tennant, ίσως τους πιο κατάλληλους απ’ όλους για να διαφημίσουν την αντρική σειρά του Dior. Μαζί τους και ο νεαρός αμερικάνος ηθοποιός Charlie Plummer, από τα νέα hot ονόματα, (έχει παίξει σε ταινίες όπως ο King Jack και το φετινό All the Money in the World) καθώς και τρία νέα αγόρια μοντέλα που παίρνουν «το χρίσμα».
Για να είμαστε δίκαιοι, η ασπρόμαυρη φωτογράφηση με καπαρντίνες και κοστούμι μέσα σε μπουκέτα από κόκκινα τριαντάφυλλα ήταν κλασικό στιλ των Pet Shop Boys από το άλμπουμ τους “Behaviour” του 1990. Όσοι ήταν «εκεί» τότε, θα το θυμούνται.