Δες την πρώτη διαφημιστική καμπάνια της Britney Spears με ένα σπουδαίο brand
Aύρα που θυμίζει τα θρυλικά 00s και πολύύύ denim
Έχουμε υπέροχα νέα για τους φαν της Britney Spears εκεί έξω (δηλαδή όλους μας)!
Η «πριγκίπισσα της pop» (κάθε φορά που χρησιμοποιούμε τέτοιους κλισέ χαρακτηρισμούς μας αφαιρούνται αυτομάτως 50 ευρώ από τον λογαριασμό μας) ξεκίνησε να συνεργάζεται με το διάσημο brand ρούχων Kenzo για την συλλογή τους La Collection Memento N°2.
H εταιρία ξεκίνησε να ανεβάζει μερικά teaser videos από τον επίσημο λογαριασμό της στο Instagram χωρίς όμως να αποκαλύπτει την ταυτότητα της νέας τους πρωταγωνίστριας, αν και οι περισσότεροι θα αναγνωρίζαμε την Britney και με δεμένα τα μάτια.
Στην συνέχεια η ίδια ανακοίνωσε επισήμως την συνεργασία ανεβάζοντας μία φωτογραφία τραβηγμένη από τον Peter Lindbergh στην οποία φοράει ένα denim καπέλο trucker και ένα σύνολο που αφήνει να φαίνεται το τατουάζ της και μας δίνει ξεκάθαρα vibes από 2000s.
Ίσως το καλύτερο σημείο της όλης καμπάνιας είναι πως η Kenzo αποφάσισε να αναδημιουργήσει το θρυλικό πλέον all-denim σύνολο της Britney από τα American Music Awards του 2001, προσαρμόζοντάς το στην σύγχρονη εποχή. Το αποτέλεσμα μπορείς να το δεις και μόνο σου.
Αυτή είναι η πρώτη συνεργασία της Britney με μία μεγάλη εταιρία ρούχων κατά την διάρκεια της καριέρας της και όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες είναι επιτυχημένη.
Hit us baby one more time!