Για τέσσερις ημέρες μόνο, από τις 10 έως τις 13 Οκτωβρίου
Το ρουμανικό brand που τρέμει ο οίκος Dior
Γεννήθηκε από τους δημιουργούς του για να στηρίξει την παράδοση, την τοπική οικονομία και να αναδείξει το ταλέντο των Ρουμάνων
Εδώ και χρόνια, οι μεγάλοι οίκοι μόδας χρησιμοποιούν για έμπνευση τους τοπικούς πολιτισμούς. Και ενώ βεβαίως η έμπνευση είναι κάτι θεμιτό, είναι λίγο άδικο να μην επιστρέφει τίποτα στην οικονομία των κοινοτήτων που αγωνίζονται να κρατήσουν ζωντανές τις παραδόσεις. Με αυτή την πρακτική, οι παραδόσεις τείνουν να εξαφανιστούν.
Στη Ρουμανία γίνεται το πρώτο βήμα για την αλλαγή αυτής της κουλτούρας. Το “Bihor Couture” είναι το πρώτο αυθεντικό souvenir brand ρούχων με ντόπιους σχεδιαστές και χειροτέχνες, Γεννήθηκε από τους δημιουργούς του για να στηρίξει την παράδοση, την τοπική οικονομία και να αναδείξει το ταλέντο των Ρουμάνων.
Στον αγώνα για την ανάδειξη του brand επιστρατεύτηκαν οι πιο απίθανες γιαγιάδες από την περιοχή Bihor. Αλήθειες μπλέκονται αρμονικά με άφθονο χιούμορ και η ιστορία του brand είναι απίστευτα κωμική.
Οι πρωταγωνίστριες δεν έλειψαν και από το Paris Fashion Week, ο οποίες με την παρουσία τους κάνανε το Instagram να πάρει φωτιά.
Το συγκρότημα Argatu' δίνει το μουσικό θέμα και συνδέεται ακριβώς με αυτό που πρεσβεύει: την παράδοση στο σήμερα. Μοιάζουν αρκετά με δικές μας αντίστοιχες μπάντες όπως τους Villagers of Ioannina, οι οποίοι διασκευάζουν παραδοσιακά τραγούδια. Αξίζει να τους ακούσετε:
Φυσικά πίσω από την καμπάνια που έκανε το γύρο του κόσμου βρίσκεται το καταπληκτικό αφήγημα και storytelling της δημιουργικής ομάδας του διαφημιστικού γραφείου McCann Worldwide Ρουμανίας. Απλώς, καταπληκτικό!