Kiss & Tell της Τζίνας Κωνσταντοπούλου #9

Τeosophy: Φόρεσε αυτό που θέλεις να νιώσεις ή να γίνεις

Το T-Shirt που φοράω είναι η ζωντανή απόδειξη πως μπορείς να αλλάξεις τη ζωή σου. Λέγεται The Lovers κι έχει δανειστεί το θέμα του από την περίφημη αρκάνα. Δεν έχει σημασία αν ακούς ταρό και στις σκέψεις σου σχηματίζονται σύννεφα συνειρμών με γραφικές διαφημίσεις με κινητά τηλέφωνα και χρονοχρεώσεις. Κι εγώ που σου μιλάω γι’ αυτά, θέλω να πιστεύω ότι το ξέρεις πως δεν κυκλοφορώ με φακιόλι ούτε έχω δει κι αποδεί από τις εκμυστηρεύσεις που τάζει το κατακάθι του καφέ κι είπα να γυρίσω την πλάτη στις καφετζούδες για να αποθεώσω τις χαρτορήχτες και τα ταρό.

Καμία σχέση. Άσε που έχω να θυμάμαι μια σκοτεινή εμπειρία κάποτε με έναν τρελαμένο τύπο που μεταξύ αρκετών ουίσκι, ένα βράδυ, μου μιλούσε για τη δύναμη των ταρό και τα σημάδια που είχαν αφήσει στο χέρι του με μάτι θολό – κάτι που δεν οφειλόταν στο αλκοόλ. Καμία σχέση. Εδώ μιλάμε για μία συλλογή από fashion inspired T-Shirts, με το brand name Τeosophy. Είναι ο επαγγελματικός καρπός του Θεοδόση Μοσχόπουλου, κι η δική του ζωή ήταν σίγουρα η πρώτη που άλλαξε από τη στιγμή που πήραν σάρκα και οστά αυτά τα πανιά με έμπνευση από το σύμπαν των Ταρό.

n

Η ζωή του Θεοδόση άλλαξε γιατί εκεί που ασχολιόταν με την επικοινωνία ξένων Οίκων στην Ελλάδα, αποφάσισε να πάει στο άγνωστο. Στην Σουηδία για να κάνει το μεταπτυχιακό του στο fashion marketing έτσι όπως το διδάσκουν σε μία καθαρή και straight σε αυτά τα πράγματα χώρα που άλλωστε φημίζεται για την κληρονομιά της σε αυτό το επαγγελματικό είδος. Εκεί έμαθε μεταξύ άλλων να προβλέπει τα χρώματα που θα αγαπήσουμε στο μέλλον, εκεί του μπήκαν ιδέες να φτιάξει ένα δικό του, μοναδικό κι ιδιαίτερο brand. Για λίγους κι εκλεκτούς, με την έννοια ότι στη σκέψη ενός T-Shirt που απεικονίζει τον «Πρίγκιπα της Επιτυχίας», αλλιώς The Chariot, ε ναι όπως και να το κάνουμε είναι μια ιδέα-ρούχο με την οποία δεν περιμένεις να βρεθεί πολύς κόσμος στο ίδιο μήκος κύματος.

Τελικά, όμως, αυτό δεν έχει σημασία. Είναι μερικές φορές που είναι καλύτερα να απευθύνεσαι σε ένα συγκεκριμένο κοινό με ένα ξεκάθαρο μήνυμα παρά σε όλους χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Κάτι τέτοια ωραία τα μαθαίνεις στο παρεξηγημένο marketing κι αν είσαι μάγκας τα εφαρμόζεις κι αλλού γιατί κακά τα ψέματα, όλα marketing είναι.

n

Στην πράξη το Teosophy μετά την SS13 γυναικεία και αντρική συλλογή του ονόματι Natura Naturans λανσάρει τώρα την αντίστοιχη FW 13-14 με τίτλο Nightshades. Μπες στο site www.teosophy.net για να καταλάβεις καλύτερα. Γενικά, ο Teo δεν ήθελε να φτιάξει απλά ένα προϊόν μόδας. Παρόλο που θα παραδεχτείς πως τα T-Shirt του έχουν υπέροχη loose fit γραμμή και απόχρωση oyster white – ό,τι πιο σοφιστικέ δηλαδή. Επίσης, είναι 100% βαμβακερά με ελληνικό DNA.

Αυτό που κυρίως υπόσχονται τα Teosophy είναι να βάλεις spiritual ατμόσφαιρα στη ζωή σου, να παίξεις με τα φορέσιμα Ταρό και να εκφραστείς διαφορετικά. Άλλωστε, πάντα ήταν καλή ιδέα να πεις αυτό που θες με ένα T-Shirt. Aς πούμε, μπορείς να δεις τα 22 Τ-Shirt σαν μια ενδυματολογική τράπουλα που την ανακατεύεις και φοράς αυτή που σε εκφράζει – ακόμα καλύτερα αυτό που πρεσβεύει και θα ήθελες να γίνει η πραγματικότητά σου.

n

Το δικό μου T-Shirt, λοιπόν, «Οι Εραστές», δείχνει 2 ερωτευμένους πιασμένους χέρι-χέρι (λα -λα – λα) με το δρόμο να ανοίγεται μπροστά τους – γεμάτος πιθανότητες. Οι 2 φίλοι μου, κoιτάζουν τον ήλιο μες στη τρελή χαρά και την ενέργεια – γιατί είναι ευτυχισμένοι. Κι απλά πρέπει τώρα να υπολογίσουν τις κατευθύνσεις που απλώνονται μπροστά τους.

Αν αυτά σου ακούγονται λιγάκι αλαμπουρνέζικα ωστόσο κάτι μέσα σου σε τσιγκλάει να γνωρίσεις το θαυμαστό κόσμο της Teosophy, μάθε πως κάθε T-Shirt συνοδεύεται από μία κάρτα κι ένα πνευματικό εγχειρίδιο που σε μυεί απλά, εύκολα κι εμπνευσμένα στο παιχνίδι αυτό. Μεγάλα παιδιά είμαστε, γιατί όχι;