Zara
Zara © zara.com/gr/
Fashion

Τα Zara άλλαξαν το λογότυπό τους – Πώς αντέδρασαν οι καταναλωτές στο Twitter (εικόνες)

Δεν τους λες κι ενθουσιασμένους

62224-137655.jpg
Newsroom |

Η πολυεθνική αλυσίδα λιανικής πώλησης ένδυσης και υπόδησης Zara παρουσίασε το νέο της λογότυπο στα social media της και το site της και άμεσα οι καταναλωτές αντέδρασαν, μάλλον αρνητικά.

Νέο λογότυπο των Zara
Νέο λογότυπο των Zara © twitter.com/ZARA

Το νέο λογότυπο φέρει την υπογραφή του γραφείου «Baron & Baron» και από ό,τι φαίνεται οι πελάτες δεν εντυπωσιάστηκαν από την εναλλαγή των γραμμάτων που το ένα ακουμπάει πάνω στο άλλο, με αποτέλεσμα να γίνεται δυσανάγνωστο.

«Θα ήθελα απλά να μιλήσω στον υπεύθυνο για το νέο λογότυπο των Zara» έγραψε ένας χρήστης.

«Αυτό το νέο λογότυπο των Zara είναι λάθος από πάρα πολλές απόψεις, τόσο που είναι δύσκολο να το εκφράσω σε ένα μόνο tweet» το σχόλιο άλλου χρήστη.

Μεταξύ των σχολιαστών και ο σχεδιαστής Erik Spiekermann  που έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter: «Αυτό είναι το χειρότερο λογότυπο που έχω δει τα τελευταία χρόνια. Μήπως έχει σχεδιαστεί από αυτά τα καινούρια ρομπότ που θα αντικαταστήσουν τους ανθρώπους»;

Υπενθυμίζεται ότι τα Zara έχουν αλλάξει άλλη μία φορά το λογότυπό τους το 2010. Ωστόσο, τότε οι καταναλωτές είχαν αντιδράσει πολύ διαφορετικά, καθώς δεν ήταν τόσο διαφορετικό από το προηγούμενο.

Πάντως, όλα είναι θέμα συνήθειας. Θα το συνηθίσουμε κι αυτό, που, μεταξύ μας, δεν είναι και τόσο άσχημο...

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice