Οι δηλώσεις τους στο περιοδικό Vogue
Η πολυεθνική αλυσίδα λιανικής πώλησης ένδυσης και υπόδησης Zara παρουσίασε το νέο της λογότυπο στα social media της και το site της και άμεσα οι καταναλωτές αντέδρασαν, μάλλον αρνητικά.
Το νέο λογότυπο φέρει την υπογραφή του γραφείου «Baron & Baron» και από ό,τι φαίνεται οι πελάτες δεν εντυπωσιάστηκαν από την εναλλαγή των γραμμάτων που το ένα ακουμπάει πάνω στο άλλο, με αποτέλεσμα να γίνεται δυσανάγνωστο.
«Θα ήθελα απλά να μιλήσω στον υπεύθυνο για το νέο λογότυπο των Zara» έγραψε ένας χρήστης.
«Αυτό το νέο λογότυπο των Zara είναι λάθος από πάρα πολλές απόψεις, τόσο που είναι δύσκολο να το εκφράσω σε ένα μόνο tweet» το σχόλιο άλλου χρήστη.
Μεταξύ των σχολιαστών και ο σχεδιαστής Erik Spiekermann που έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter: «Αυτό είναι το χειρότερο λογότυπο που έχω δει τα τελευταία χρόνια. Μήπως έχει σχεδιαστεί από αυτά τα καινούρια ρομπότ που θα αντικαταστήσουν τους ανθρώπους»;
Υπενθυμίζεται ότι τα Zara έχουν αλλάξει άλλη μία φορά το λογότυπό τους το 2010. Ωστόσο, τότε οι καταναλωτές είχαν αντιδράσει πολύ διαφορετικά, καθώς δεν ήταν τόσο διαφορετικό από το προηγούμενο.
That is the worst piece of type I’ve seen in years. Was this done by one of those new robots that will replace humans?
— erik spiekermann (@espiekermann) January 26, 2019
Not quite as bad. But bad enough.
— erik spiekermann (@espiekermann) January 29, 2019
Whoever is responsible for the new Zara logo, I just want to talk. pic.twitter.com/DHoff5pLBT
— Impact. (@mindofimpact) January 28, 2019
Zara CEO and a design intern pic.twitter.com/ekih640n9F
— Impact. (@mindofimpact) January 28, 2019
— Alex - LoalDesign (@loaldesign) January 28, 2019
Πάντως, όλα είναι θέμα συνήθειας. Θα το συνηθίσουμε κι αυτό, που, μεταξύ μας, δεν είναι και τόσο άσχημο...