Ή αλλιώς μας αρέσει η καινούρια καμπάνια της Diesel
Η «Τόκιο» από το Casa de Papel λανσάρει Bulgari
Γίνεται το νέο πρόσωπο του διάσημου οίκου
«Τα διαμάντια είναι παντοτινά» τραγουδούσε η Σίρλεϊ Μπάσεϊ, την ώρα που ο Σον Κόνερι ως «007» έφερνε εις πέρας άλλη μια επικίνδυνη αποστολή.
Για τον οίκο Bulgari και τη νέα του συλλογή «Fiorever» (συνδυασμός των λέξεων fiore -σ.σ. λουλούδι στα ιταλικά- και forever), τα... λουλούδια είναι παντοτινά. Και όπως λέει η λαϊκή ρήση «τα λουλούδια, στα λουλούδια», τι καλύτερο από τη σαγηνευτική «Τόκιο» του Casa de Papel να γίνει το πρόσωπο της νέας κολεξιόν.
Με αρκετούς εκπροσώπους του ανδρικού φύλου να τη θεωρούν μια από τις πιο σέξι γυναίκες του πλανήτη, η Ούρσουλα Κορμπέρο σαγηνεύει τον φωτογραφικό φακό, αναδεικνύοντας με τον καλύτερο τρόπο τις νέες δημιουργίες του οίκου, που εμπνέονται από την Αρχαία Ρώμη. Tο σχέδιο με τα 4 πέταλα συμβολίζει το πάθος των Ρωμαίων για ζωή και είναι εμπνευσμένο από διακοσμητικά στοιχεία που υπάρχουν στο Palazzo Massimo και στη Villa di Livia.
«Χειμώνας, Άνοιξη, Καλοκαίρι ή Φθινόπωρο. Ανεξάρτητα από την εποχή, σιγουρέψου ότι ανθίζεις με Fiorever» και «Γιατί να είσαι ντροπαλή, όταν μπορείς να ανθίσεις; Άσε την @ursulolita να σου δείξει το πώς με Fiorever», είναι ορισμένες από τις φράσεις που συνοδεύουν τις φωτογραφίες στον επίσημο λογαριασμό του Bulgari στο Instagram.
Απολαύστε...