Οι influencers δεν γδύνονται εύκολα
Ή αλλιώς μας αρέσει η καινούρια καμπάνια της Diesel
Τη νέα της διαφημιστική καμπάνια μόλις λάνσαρε η μάρκα Diesel και αποφάσισε για ακόμα μία φορά να προκαλέσει (σοκ!), κάνοντας ένα αρκετά καυστικό σχόλιο για την κουλτούρα που επικρατεί στα social media. Ενώ οι διάσημοι influencers με τους χιλιάδες followers θεωρούν τους εαυτούς τους βασιλιάδες στην κορυφή του βουνού, η πραγματικότητά τους μπορεί να είναι αρκετά άχαρη και άβολη, χωρίς τις χαρές της καθημερινής ζωής, παρά τα ακριβά τους ρούχα και τα στιλάτα χτενίσματα.
Έτσι η Diesel σε προκαλεί να «γίνεις ένας follower» (be a follower) για να μπορείς ελεύθερα να τρως, να φεύγεις κρυφά από ένα πάρτι, να ταξιδεύεις με λίγες αποσκευές και να γδύνεσαι γρήγορα!
Για τη σκηνοθεσία της διαφημιστικών σποτ, η Diesel συνεργάστηκε με τους Ali Ali και Ahmed Tahoun της εταιρίας Good People Films, ενώ οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας είναι όλοι διάσημοι instagrammers που φόρεσαν τα ρούχα της μάρκας και έκαναν αυτό που γνωρίζουν καλύτερα: πόζαραν για τον φακό.
Ας δούμε.