Τα Cotton après ski δεν είναι μια ακόμη ετικέτα σε ένα μπλουζάκι

Τα Cotton après ski δεν είναι μια ακόμη ετικέτα σε ένα μπλουζάκι

Η Μαρία Αυγερινού πειραματίζεται με ένα δικό της brand που μοιράζει αγάπη
  • A-
  • A+

«Δεν είμαι απλά ένα κομμάτι πανί που θα μπω στο πλυντήριο, θα με φορέσεις 100 φορές, κάποια στιγμή θα με βαρεθείς και ή θα με δώσεις σε κάποιον άλλον ή θα με πετάξεις ή θα με κάνεις ξεσκονόπανο. Έχω μια αποστολή να φέρω εις πέρας. Έχω αγάπη να δώσω».

Τα Cotton après ski δεν είναι μια ακόμη ετικέτα σε ένα μακό μπλουζάκι. Κατασκευάζονται από 100% βαμβάκι, ράβονται σε ελληνικό φασόν, αλλά ο απώτερος σκοπός «ύπαρξής» τους είναι να κτίσουν μια αλυσίδα προσφοράς και να ενισχύσουν τη φιλανθρωπική δράση της σχεδιάστριάς τους. Η Μαρία Αυγερινού σπούδασε σχέδιο μόδας το 1995 και αφού δοκίμασε το ταλέντο της φτιάχνοντας ρούχα μπαλέτου, αποφάσισε το 2013 να πειραματιστεί με ένα δικό της brand. Το 2016 δημιουργήθηκαν τα cotton après ski και η επιθυμία της να προσφέρει στους συνανθρώπους της άρχισε να παίρνει σάρκα και οστά, καθώς 1 ευρώ από την αγορά κάθε προϊόντος προορίζεται να καλύψει ανάγκες ιδρυμάτων, βρεφοκομείων, σχολείων, κοινωνικών φορέων, σε είδη πρώτης ανάγκης, αναλώσιμα, ρουχισμό κ.α.

Με μια μεγάλη γκάμα χρωμάτων και σχεδίων, απλά, άνετα και ποιοτικά, τα cotton après ski
ταιριάζουν σε κάθε κορίτσι ανεξαρτήτου ηλικίας και ήδη θα τα βρεις σε τουλάχιστον 100 καταστήματα στην Αθήνα, την επαρχία και τα νησιά. Αρκεί ένα μήνυμα στο instagram της σχεδιάστριας και μπορείς να μάθεις αμέσως το πιο κοντινό σε σένα σημείο πώλησης. Και αν θέλεις να διαδόσεις το έργο των Cotton après ski, φόρεσε το μακό σου, ανέβασε τη φωτογραφία σου στο [email protected]_apres_ski και κάνε tag στη φίρμα. Καλοφόρετα! 

Δειτε επισης

ΣΧΕΤΙΚΑ

ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Imma: Η ψηφιακή influencer που δημιουργεί αληθινό περιεχόμενο
Μπαίνω στα μαγαζιά να ζεσταθώ και αναγκαστικά ψωνίζω κιόλας
Back to top