Imma: Η ψηφιακή influencer που δημιουργεί αληθινό περιεχόμενο

Imma: Η ψηφιακή influencer που δημιουργεί αληθινό περιεχόμενο

Προφανώς δεν χρειάζεται να είσαι καν άνθρωπος για να είσαι δημοφιλής στο Instagram
  • A-
  • A+

Αν έχεις Instagram, σίγουρα ακολουθείς ήδη δεκάδες λογαριασμούς γυναικών που θαυμάζεις. Celebrities, ηθοποιοί, τραγουδίστριες, bloggers, influencers. Χαζεύεις τις φωτογραφίες τους, τις τέλειες αναλογίες τους, τις τέλειες πόζες, τα τέλεια χαρακτηριστικά, την τέλεια ζωή. Κι αναρωτιέσαι αν θα καταφέρεις ποτέ να το έχεις κι εσύ αυτό. Και τότε να που ανακαλύπτεις τυχαία, γιατί από τις φωτογραφίες δε θα το καταλάβαινες ποτέ, ότι αυτή η υπέροχη influencer της οποίας τη ζωή ζηλεύεις τόσο, δεν υπάρχει καν. Όχι γιατί είναι ψεύτικος λογαριασμός, αλλά γιατί δεν πρόκειται για άνθρωπο. Είναι ψηφιακή.

Κόσμε, από εδώ η Imma. Imma, ο κόσμος. Η Imma είναι μοντέλο του Instagram και έχει ήδη περισσότερους από 30 χιλιάδες followers. Το όνομά της σημαίνει «τώρα» στα ιαπωνικά και η ίδια γεννήθηκε στους υπολογιστές της εταιρείας Modeling Cafe στο Τόκιο, η οποία ειδικεύεται στα CG μοντέλα, δηλαδή τα εικονικά. Οι σχεδιαστές της έβαλαν όλη τους την τέχνη προσέχοντας την παραμικρή λεπτομέρεια, από τις εκφράσεις του προσώπου μέχρι τα μαλλιά και το μακιγιάζ για να έχει ένα χαρακτηριστικό στιλ. Απώτερος στόχος της εταιρείας είναι να συνδυάσει τα CG μοντέλα με ένα πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης ικανό να δημιουργεί ρεαλιστικές κινήσεις.

Οι τέλειες αναλογίες της, το αψεγάδιαστο δέρμα, τα παστέλ ροζ μαλλιά, το χαριτωμένο στιλ είναι όλα όσα χρειάζεται για να κερδίσει προσοχή και ακόλουθους και φυσικά να κλείσει δουλειές με μεγάλα brands. Βλέποντάς την να ποζάρει μπροστά σε ένα αυτοκίνητο, να δοκιμάζει ρούχα, να περπατάει στους δρόμους του Τόκιο ή να βγάζει σέλφι, ίσως δυσκολευτείς να πιστέψεις ότι στην πραγματικότητα δεν έχει φυσική παρουσία η ύπαρξή της. Μάλιστα διατηρεί και λογαριασμό στο twitter...

Προφανώς δεν χρειάζεται να είσαι καν άνθρωπος για να είσαι δημοφιλής στο Instagram (το έδειξε άλλωστε και η γάτα του Καρλ Λάγκερφελντ, Choupette). Χρειάζεται όμως να συνειδητοποιήσουμε ότι οι ζωές που χαζεύουμε στο instagram δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας καλοσχεδιασμένος ψηφιακός κόσμος.

 

 

 

Δειτε επισης

ΣΧΕΤΙΚΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Έναν χαμό έχει κάνει η καμπάνια του Calvin Klein με τον Σον Μέντες
Τα Cotton après ski δεν είναι μια ακόμη ετικέτα σε ένα μπλουζάκι
Back to top