H Ελίζαμπεθ Χάρλεϊ ξαναφοράει το θρυλικό μαύρο φόρεμα στα 53 της
Πιο σέξι και από την νεότερη εκδοχή της!
Πριν από 25 χρόνια στο Λονδίνο, ξεκινούσε η πρεμιέρα μίας low budget ταινίας με άγνωστους τότε ηθοποιούς, η οποία είχε καταφέρει να δημιουργήσει ένα ενδιαφέρον στα media της εποχής παρά τα φτωχά μέσα που χρησιμοποιήθηκαν για να γυριστεί. Ο τίτλος της «Τέσσερις Γάμοι και Μία Κηδεία», με πρωταγωνιστές τον Χιου Γκραντ και την Άντι ΜακΝτάουελ.
Μετά την προβολή της ταινίας, στο after party, ο ενθουσιασμός για το (υπέροχο) φιλμ γρήγορα ξεθύμανε όταν στο πλευρό του Χιου Γκραντ εμφανίστηκε μία γυναίκα απίστευτης ομορφιάς η οποία φορούσε ένα σοκαριστικά σέξι φόρεμα. Μαύρο, μεταξωτό, Versace, με σχισίματα τόσο μεγάλα που ίσα ίσα κάλυπταν το εντυπωσιακό της ντεκολτέ και «συναρμολογημένο» με χρυσές παραμάνες από πάνω μέχρι κάτω. H Ελίζαμπεθ Χάρλεϊ είχε καταφθάσει.
«Δεν ήμουν καθόλου προετοιμασμένη για όσα συνέβησαν εκείνη την νύχτα,» δηλώνει τώρα η ίδια. «Χρειαζόμουν επειγόντως ένα φόρεμα για την πρεμιέρα του Χιου και τότε δεν είχα ιδέα από μόδα. Μου έδωσαν τον αριθμό ενός PR agency που προσφέρθηκε να μου δανείσει κάτι. Θυμάμαι μπήκα σε ένα γραφείο και στην κυριολεξία ‘ψάρεψαν’ ένα φόρεμα από μία πλαστική σακούλα. Το πήρα σπίτι, έφτιαξα μόνη μου τα μαλλιά μου και το μακιγιάζ μου και τσακωνόμουν με τον Χιού για το ποιος θα πρωτοκοιταχτεί στον καθρέφτη του μικροσκοπικού σπιτιού μας. Δεν ήταν καθόλου glamorous, κυρίως σε σχέση με το σήμερα.»
Αυτό το φόρεμα όμως θα άλλαζε για πάντα την ζωή της Ελίζαμπεθ και θα της εξασφάλιζε το ξεκίνημα μιας εντυπωσιακής καριέρας. Μέσα σε έναν χρόνο έγινε το πρόσωπο της Estée Lauder (συνεργασία που κρατάει μέχρι σήμερα), είχε πρωταγωνιστήσει σε δικές της ταινίες και ξεκίνησε μία φιλία ζωής με την οικογένεια Versace.
Στα 53 της, η Ελίζαμπεθ δοκιμάζει ξανά το θρυλικό μαύρο φόρεμα, σε μία πιο ώριμη εκδοχή του, η οποία όμως εξακολουθεί να είναι τρομερά σέξι και να τονίζει το γυμνασμένο σώμα της.
Σύμφωνα με την ίδια βέβαια, θα της έκανε ακόμα και το original! «Επειδή όμως μπορώ να μπω ακόμα στο κανονικό δεν σημαίνει ότι θα το έκανε κιόλας! Δεν θα ήταν πρέπον.»