Visual Browsing

Ριάνα: Η πρώτη γυναίκα επικεφαλής σχεδιάστρια του Louis Vuitton

Ριάνα
Ριάνα © EPA / ANDREW COWIE
Ανακοινώθηκε επίσημα: LVMH+BADGIRLRIRI = FENTY
  • A-
  • A+
0
Η Ριάνα γίνεται η πρώτη γυναίκα επικεφαλής σχεδιάστρια του ομίλου Louis Vuitton. Ανακοινώθηκε κι επίσημα η συνεργασία με τον LVMH.

Είναι επίσημο. Ο οίκος Louis Vuitton ανακοίνωσε τη συνεργασία του με τη Ριάνα. Υπενθυμίζεται ότι στον όμιλο LVMH ανήκουν, μεταξύ άλλων, τα εμπορικά σήματα Dior, Louis Vuitton, Fendi και Givenchy, και «η Ρόμπιν Ριάνα Φέντι συνεργάζονται για την ίδρυση ενός νέου οίκου μόδας με είδη πολυτελείας», διευκρινίζει σε ανακοίνωση ο όμιλος του Γάλλου επιχειρηματία Μπερνάρ Αρνό. «Το νέο εμπορικό σήμα υλοποιεί το όραμά του για τη μόδα, τόσο σε σχέση με τις δημιουργίες του στο πρε-α-πορτέ, στην υπόδηση και στα αξεσουάρ, όσο και σε σχέση με τις επιλογές του στη διανομή και την επικοινωνία».

Είναι ο πρώτος οίκος μόδας που δημιουργείται από το μηδέν στους κόλπους του LVMH έπειτα απ' αυτόν του Κριστιάν Λακρουά το 1987. Ο οίκος θα διευθύνεται από μια γυναίκα --κάτι που επίσης συμβαίνει για πρώτη φορά στον όμιλο, όπως επίσης και το ότι είναι έγχρωμη - η οποία θα «του δίνει την καλλιτεχνική έμπνευση».

«Όλοι γνωρίζουν την Rihanna ως μια υπέροχη τραγουδίστρια, αλλά μέσω της συνεργασίας μας στην Fenty Beauty, ανακάλυψα μια πραγματική επιχειρηματία, μια αληθινή CEO και μια εκπληκτική ηγέτη. Βρήκε πολύ φυσικά την θέση της μέσα στον οίκο LVMH. Για να την στηρίξουμε στο ξεκίνημα του Fenty Maison, δημιουργήσαμε μια ταλαντούχα και πολυπολιτισμική ομάδα, που πηγάζει μέσα από την εταιρία μας. Είμαι περήφανος που η LVMH ηγείται αυτού του εγχειρήματος και εύχομαι να έχει μεγάλη επιτυχία», σχολίασε ο Γάλλος επιχειρηματίας Μπερνάρ Αρνό.

Γεννημένη στα νησιά Μπαρμπάντος, η 31 ετών σταρ, ιδιοκτήτρια της πετυχημένης φίρμας αθλητικής ένδυσης Fenty, είναι λάτρης των ντεφιλέ μόδας --κυρίως αυτών του Κριστιάν Ντιορ --και έχει αποδειχτεί μια ανήσυχη και διορατική σχεδιάστρια.

Σχετικα
To «Queen & Slim» της Melina Matsoukas κατακτά το αμερικανικό box office
To «Queen & Slim» της Melina Matsoukas κατακτά το αμερικανικό box office

Εκτός από τα αθλητικά ρούχα Fenty, η Ριάνα συνέβαλε στην αύξηση των πωλήσεων της Puma όταν ήταν η διευθύντρια του δημιουργικού τμήματος της εταιρίας. Η τραγουδίστρια διαθέτει ήδη στην αγορά τη δική της σειρά εσωρούχων και είναι πλέον μια ισχυρή προσωπικότητα με επιρροή, καθώς έχει τους θαυμαστές της και επτά εκατομμύρια χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που την ακολουθούν.

«Ο Μπερνάρ Αρνό μου έδωσε τη δυνατότητα να αναπτύξω χωρίς καλλιτεχνικούς περιορισμούς έναν οίκο μόδας στον χώρο των ειδών πολυτελείας. Δεν μπορούσα να φανταστώ καλύτερο εταίρο τόσο σε σχέση με τη δημιουργικότητα όσο και με την επιχειρηματικότητα. Ανυπομονώ να παρουσιάσω τις δημιουργίες μας», δήλωσε η Ριάνα.

Σχετικα
«Σαρώνει» η Ριάνα: Το νέο ρεκόρ που κατέρριψε με το άλμπουμ της ANTI
«Σαρώνει» η Ριάνα: Το νέο ρεκόρ που κατέρριψε με το άλμπουμ της ANTI

View this post on Instagram

@fenty .

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

Δειτε επισης

Back to top

Προσεχως

Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5