Ριάνα
Ριάνα © EPA/ANDREW COWIE

Έξω από το pop-up κατάστημα Fenty της Ριάνας στη Νέα Υόρκη

Άνοιξε την Τετάρτη και θα παραμείνει ανοικτό έως και τις 30 Ιουνίου
  • A-
  • A+
Έξω από το pop-up κατάστημα Fenty της Ριάνας στη Νέα Υόρκη. Άνοιξε την Τετάρτη και θα παραμείνει ανοικτό έως και τις 30 Ιουνίου

Η Ριάνα διάλεξε τη Νέα Υόρκη για να ανοίξει τη δεύτερη μπουτίκ της με είδη του δικού της οίκου μόδας Fenty, ένα μήνα μετά την έναρξη της λειτουργίας του στο Παρίσι.

Η τραγουδίστρια και ηθοποιός από τα νησιά Μπαρμπέιντος, που προτείνει μια μόδα η οποία δραπετεύει από τις εποχές και τους περιορισμούς της Εβδομάδας Μόδας, δηλώνει ότι «θέλω η κάθε γυναίκα να φορά τα ρούχα μου», αφού υπόσχεται ότι το μέγεθός τους θα φθάνει έως το 46.

View this post on Instagram

👀👀👀 @fenty #NYC

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

Μέλος του ομίλου LVMH, η εταιρία Fenty επέλεξε το Webster, ένα κατάστημα του Σόχο γνωστό για την απαιτητική του επιλογή στο «Prêt à Porter», για να δημιουργήσει ένα «pop-up κατάστημα», δηλαδή ένα προσωρινό σημείο πώλησης που άνοιξε επίσημα για το κοινό χθες, Τετάρτη, και θα λειτουργεί έως και τις 30 Ιουνίου. Στο πάρτι των εγκαινίων, η Ριάνα υποδέχτηκε τους καλεσμένους της φορώντας ένα μίνι ροζ φόρεμα και ψηλοτάκουνα πέδιλα.

Είναι μια ευκαιρία για τον νέο οίκο της σχεδιάστριας μόδας και επιχειρηματία, να παρουσιάσει μια νέα μίνι κολεξιόν που ονομάζει «6-19» (όπως 19 Ιουνίου), μετά την «5-19» στο Παρίσι τον Μάιο.

Μέσα στην μπουτίκ, μερικά κομμάτια της πρώτης κολεξιόν επιστρέφουν, δίπλα σε νεωτερισμούς, κυρίως φορέματα και φούστες σε ζωηρά χρώματα όπως το πορτοκαλί ή το κίτρινο αλλά και σε πολύ πυκνά εμπριμέ.

Η γραμμή των ρούχων είναι εφαρμοστή, διαγράφει το σώμα, έχει πολλά ανοίγματα και βαθιά ντεκολτέ για να εκπέμπουν αισθησιασμό, όπως αυτά που φορά η 31 ετών Ριάνα η οποία και τα σχεδίασε. Για να εξασφαλίσει ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα, ο οίκος διάλεξε υλικά μαλακά, όπως το σατέν ή το μαλλί.

Τα περισσότερα κομμάτια είναι διαθέσιμα ηλεκτρονικά, εκτός από μια σειρά από tee-shirt, που πωλούνται στα 230 δολάρια έκαστο, και υπάρχουν μόνο μέσα στο κατάστημα πριν από τη διάθεσή τους ηλεκτρονικά τον Ιούλιο.

Οι τιμές της δεύτερης μίνι-κολεξιόν είναι παρόμοιες με αυτές της πρώτης, που άρχιζαν από 250 δολάρια για ένα tee-shirt και ξεπερνούσαν τα 1.000 για ένα τζιν μπουφάν ή ένα ταγέρ.

Δειτε επισης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ρουθ Μπιαλούα (δεύτερη από αριστερά) ανάμεσα σε μοντέλα της επίδειξης, που φορούν δημιουργίες της
Η Ρουθ Μπιαλούα συστήνει την αφρικανική μόδα στο ελληνικό κοινό
«Ένας ύμνος στην ελευθερία», η κολεξιόν cruise 2020 του Gucci
Back to top