Γιατί ντυνόμαστε σαν τις γιαγιάδες μας;

Πώς η γκαρνταρόμπα των παππούδων μας έγινε η νέα τάση;

Η νέα τάση θέλει τη νέα γενιά να αντιγράφει το στιλ των γηραιότερων, με φλατ παπούτσια, πλεχτές ζακέτες και άνετα παντελόνια

Φλατ παπούτσια, πλεχτές ζακέτες και γιλέκα, ίσια υφασμάτινα παντελόνια και ψηλές αθλητικές κάλτσες. Όλα τους μοιράζονται δύο κοινά: είναι ξεκάθαρα ρούχα που μπορούμε να φανταστούμε τους παππούδες μας να φοράνε, αλλά είναι και ρούχα που βλέπουμε τελευταία να φοράνε και οι ηλικίες 20 με 35.  



Με κάποιον τρόπο, οι άνω των 70 φαίνεται ότι έχουν καταφέρει να γίνουν τα style icons της εποχής μας και εκεί που πριν κάποια χρόνια ψάχναμε έμπνευση στο «Sex and The City» και αργότερα στο «Gossip Girl», τώρα αρχίζουμε να ξεψαχνίζουμε την γκαρνταρόμπα των πρωταγωνιστριών της σειράς «Golden Girls». Εξάλλου το στιλ τους μοιάζει να τα έχει όλα, από άνεση και φινέτσα, μέχρι και λίγη πολυτέλεια.  

Τι συνέβη, όμως, τώρα και οδηγηθήκαμε στο αυτή να είναι η τάση της εποχής μας; Η απάντηση κρύβεται στο life style αυτής της γενιάς. Τα αγόρια και τα κορίτσια της εποχής μας έχουν αποφασίσει ότι όσον αφορά το ντύσιμο προτεραιότητά τους δεν είναι να μοιάζουν σαν να έχουν βγει από περιοδικά μόδας, αλλά να νιώθουν άνετα μέσα στα ρούχα που φοράνε, χωρίς να αισθάνονται ότι θα εκραγούν μέσα σε αυτά και ότι αν φάνε μια παραπάνω μπουκιά, ενώ τα φοράνε, θα αρχίσουν να πετάγονται κουμπιά.  



Παράλληλα, η ίδια τους η καθημερινότητα απαιτεί ρούχα που δεν τους περιορίζουν και τους επιτρέπουν να δώσουν το 100% τους. Μιλάμε για την γενιά, που σύμφωνα με στοιχεία της AARP, είναι εκείνη που ταξιδεύει περισσότερο από όλες τις υπόλοιπες και που μάλιστα ταξιδεύει με σκοπό να ζήσει περιπέτειες. Την ίδια στιγμή, η γενιά αυτή δουλεύει περισσότερες ώρες, σε σχέση με την προηγούμενη, προσπαθώντας συγχρόνως να συνδυάσει όσο καλύτερα γίνεται επαγγελματική με κοινωνική ζωή.  

Μιλάμε στην ουσία για μία γενιά που είναι συνέχεια στους δρόμους, δουλεύοντας ή αναζητώντας δουλειά, έχοντας συγχρόνως το κινητό στο χέρι για να διευθετήσουν άλλες υποχρεώσεις τους και τρέχοντας να προλάβουν να πιουν έναν καφέ με έναν φίλο που επιτέλους βρήκαν λίγο χρόνο να συναντήσουν.  



Με άλλα λόγια, είναι η γενιά του multitasking, που δεν έχει τα περιθώρια να επιτρέψει σε κανένα στενό ρούχο και σε κανένα άβολο τακούνι να της κλέψει έστω και λίγο χρόνο. Σε κάθε περίπτωση, βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν την ενδιαφέρει το στιλ. Εξάλλου, όπως γίνεται σε κάθε ηλικία, έτσι και ανάμεσα στους μεγαλύτερους ανθρώπους, υπάρχουν εκείνοι που ντύνονται αδιάφορα και υπάρχουν και εκείνοι που ξέρουν να κλέβουν με το ντύσιμό τους την προσοχή.  



Υπάρχουν μέχρι και εταιρείες και σχεδιαστές ρούχων, που εξυπηρετούν ακριβώς αυτήν τη νέα τάση. Η Ashley Williams και η Pleats Please είναι δύο από τις πιο χαρακτηριστικές, με τα κομμάτια τους να υιοθετούν τόσο καλά την λογική «νέοι που φοράνε τα ρούχα των παππούδων τους», ώστε να μπορείς να φανταστείς μία 25χρονη και μία 75χρονη γυναίκα σε ένα κατάστημα ρούχων να τσακώνονται για το ποια θα πάρει το τελευταίο μπλουζάκι που έμεινε.   

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice