Ένα brand agency επαναπροσδιορίζει brands που λατρέψαμε στα 90s
Ο Σπύρος Κασσιός και ο Δημήτρης Τέγος βρίσκονται πίσω από το Fashionlab Showroom
To Fashionlab Showroom μας συστήνει ξανά brands που έχουν συνδεθεί με τα 90s, μέσα από τις premium streetwear σειρές τους.
Δύο άνθρωποι με ανεπτυγμένο αισθητήριο στο streetwear μας συστήνουν καλύτερα brands που έχουν συνδεθεί με τα 90s, μέσα από τις premium σειρές τους. Ο Σπύρος Κασσιός και ο Δημήτρης Τέγος βρίσκονται πίσω από το Fashionlab Showroom που γεννήθηκε σαν ιδέα το Φεβρουάριο του 2013.
Με χρόνια εμπειρίας στο χώρο της μόδας ένωσαν τις δυνάμεις τους με σκοπό να δημιουργήσουν ένα brand agency με ισχυρή streetwear ταυτότητα. Ταξιδεύοντας στο εξωτερικό και επισκεπτόμενοι εκθέσεις προμηθευτών, έπιασαν γρήγορα τον παλμό και βρήκαν αυτό που έλειπε από την ελληνική αγορά, δηλαδή τα brands εκείνα που, έχοντας μία ισχυρή ταυτότητα, σύγχρονη αισθητική που εξελίσσεται παράλληλα και δεν υπακούει απλά τυφλά τα trends και urban DNA, είναι ικανά να ορίζουν την τάση στην streetwear και casual chic ένδυση.
Με ένα γρήγορο scroll στο Instagram θα διαπιστώσει κανείς ότι το athleisure είναι πλέον κυρίαρχη τάση στη μόδα και το στιλ πόλης. Τα sneakers δεν είναι πια μόνο για το γυμναστήριο, τα φαρδιά φούτερ συνδυάζονται με φούστες με πιέτες, οι φόρμες μπορούν να αναδειχθούν ως statement κομμάτι σε ένα outfit.
Σίγουρα στα 90s είχες μια φόρμα Kappa, το λογότυπο του brand σε γεμίζει ζεστασιά, νιώθεις μία απίστευτη οικειότητα στη θέα του. Μετά το μονάκι στο γηπεδάκι της γειτονιάς σκέπαζες το ιδρωμένο κορμί σου με μία ζακέτα Champion. Αργότερα, στην εφηβεία πια, προσπαθούσες να είσαι δημοφιλής στο σχολείο φορώντας παντελόνι Carhartt.
To Fashionlab Showroom είναι ουσιαστικά ο αντιπρόσωπος μεγάλων προμηθευτών του εξωτερικού, όπως η Slam Jam, στην Ελλάδα. Από τα πρώτα brand που έκλεισε ήταν η Alpha Industries και η STÜSSY, χτίζοντας ουσιαστικά από τη μέρα μηδέν έναν καθαρά street wear κορμό. Σήμερα στο προτφόλιο του Fashionlab Showroom υπάρχουν η Champion Reverse Weave που είναι η premium σειρά της Champion και δεν έχει καμία σχέση με το athletic που θυμόμαστε από τα παιδικά μας χρόνια, η Kappa Αuthentic που επίσης διαφοροποιείται από τη βασική της συλλογή, τα κομμάτια της πραγματικά προσφέρονται για την δημιουργία φοβερών swag outfit, αλλά και την Carhartt Wip, τα ρούχα της οποίας σίγουρα σε κάνουν δημοφιλή και εκτός σχολείου πλέον, μερικές μόνο από τις high end σειρές αγαπημένων brands του Fashionlab Showroom, που στη συλλογική μνήμη είναι ταυτισμένες με τα ‘90s (για την οποία ευθύνεται η ρετρολαγνεία για την συγκεκριμένη εποχή τελευταία), αλλά στην πραγματικότητα πρόκειται για διαχρονικές αξίες στο streetwear.
Σπύρος και Δημήτρης πιστεύουν ότι η έκρηξη των social media έχει «εκπαιδεύσει» το κοινό στην Ελλάδα το οποίο, όπως αναφέρουν, όντας όλη τη μέρα στο Instagram, γνωρίζει τι παίζει στο κομμάτι του streetwear. Όπως επίσης και οι καταστηματάρχες. «Το κύριο target group των brand που μας αφορούν είναι 18 – 30 ετών, ένα κοινό σε μεγάλο ποσοστό ενημερωμένο. Στην Ελλάδα βλέπουμε σαν τάση το sportswear τον τελευταίο χρόνο λίγο – πολύ, στο εξωτερικό όμως είναι τάση ήδη εδώ και τέσσερα χρόνια. Οι λιανέμποροι έχουν αρχίσει και εξοικειώνονται επίσης και ψάχνουν μια διαφοροποίηση στο brand mix τους καθώς αρχίζουν να συνειδητοποιούν ότι αυτό το copy - paste που για χρόνια όριζε την ελληνική αγορά δεν λειτουργεί πια. Ο κόσμος πλέον ψάχνει κάτι ιδιαίτερο και τα ήδη μεγάλα brand έχουν κορεστεί. Σαν brand agency δεν μας ενδιαφέρουν τόσο οι super εμπορικές τοποθετήσεις, μπορεί να έχουμε μία πιο limited διανομή, αλλά μας ενδιαφέρει να είμαστε στην καταλληλότερη βιτρίνα, έτσι ώστε να κερδίζει το brand την ταυτότητά του και την απήχησή του στον τελικό καταναλωτή. Αυτό φυσικά πριν έξι χρόνια που ξεκινήσαμε δεν ήταν εύκολο, τώρα γίνεται σιγά – σιγά, επειδή το ζητά και ο καταναλωτής».
Είναι κοινή παραδοχή πως η hip – hop κουλτούρα (και η κυριαρχία της) επηρεάζει όλο και περισσότερο τη μόδα. Ο Kanye West και η Rihanna, πέρα από επιτυχημένοι R n’ B καλλιτέχνες, είναι από τους πιο επιδραστικούς σχεδιαστές μόδας αυτή τη στιγμή. Οι εμπνευστές του Fashiolab Showroom έχουν όντως εντοπίσει ότι το hip – hop έχει επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο, το νεανικό κοινό ειδικά, προσεγγίζει τα brand που και εκείνοι έχουν επιλέξει. Και όχι μόνο αυτό. Εντοπίζουν και στις συλλογές των δύο επόμενων σεζόν επιρροές από την αισθητική της hip-hop μουσικής και κουλτούρας και εκείνων που την ορίζουν.
Η δουλειά άλλωστε τους «αναγκάζει» να είναι τουλάχιστον έξι μήνες μπροστά, συνεπώς ο Σπύρος και ο Δημήτρης μπορούν να μας δώσουν μία ιδέα για το τι θα δούμε να επικρατεί στο streetwear τη σεζόν Άνοιξη / Καλοκαίρι 2020. «Αυτό που θα δούμε να ξεκινάει δειλά το χειμώνα, αλλά θα μπει πιο δυνατά από την άνοιξη είναι τα φλούο και νέον χρώματα, καθώς και μια παλέτα με πιο basic και γήινα. Επίσης, σε πολλά brand είδαμε να κάνουν την εμφάνισή τους military επιρροές», μας ενημερώνουν.
Τελικά το Fashionlab Showroom έχει μία 90s κατεύθυνση; «Το θέμα της δεκαετίας και το πώς πάμε να προσδιοριστούμε χτίζεται από το DNA και την κουλτούρα των brand που επιλέγουμε. Είμαστε προσανατολισμένοι ως προς το πιο brand θα είναι το επόμενο που θα έρθει να κολλήσει με τον κορμό που έχουμε φτιάξει ήδη, θέλουμε να υπάρχει μία συνοχή. Είναι ξεκάθαρη η γραμμή μας, είμαστε streetwear agency και επιλέγουμε το επόμενο brand με βάση αυτό».
Ρούχα από το πορτφόλιο του Fashionlab Showroom μπορείτε να βρείτε μεταξύ άλλων στα καταστήματα: Simple Caracters, Dangerous Minds, Phat Soles, Retro23, Ministry of Concrete, Number3
Info: Fahionlab Showroom, Αχαιού 2 και Λουκιανού, Κολωνάκι, τηλ. 2107211219