H New Era φέρνει ξανά το αγαπημένο trend των 90s
#BeAlwaysYourself: Σπάσε τους κανόνες ομορφιάς
Η Carpisa στηρίζει τη διαφορετικότητα και αυτό βγαίνει προς τα έξω
Η νέα καμπάνια της Carpisa για το φθινόπωρο του 2019 μας καλεί να αγνοήσουμε τα στερεότυπα ομορφιάς
Η μόδα αλλάζει, τα στερεότυπα σιγά σιγά γκρεμίζονται και περισσότερο από ποτέ συζητάμε για το δικαίωμα στη διαφορετικότητα. Η διαφορετικότητα είναι ομορφιά. Κι αυτό νομίζω ότι θέλει να δείξει και η Carpisa μέσα από τη νέα της καμπάνια για το φθινόπωρο του 2019.
Στις φωτογραφίες της βλέπω φωτεινά χρώματα, νιώθω ένα pop vibe που δημιουργείται από τους καθρέφτες και τα γραφικά που παρουσιάζουν τους πρωταγωνιστές, αλλά το πιο σημαντικό είναι που βλέπω δύο γυναίκες τόσο ίδιες αλλά ταυτόχρονα τόσο διαφορετικές. Οι δίδυμες Bruna και Jaqueline Bueno μοιάζουν σαν δυο σταγόνες νερό αλλά έχουν διαφορετικό χαρακτήρα, όνειρα και φιλοδοξίες. Ακόμα κι αυτό που μοιάζει αισθητικά πανομοιότυπο λοιπόν, στην πραγματικότητα μπορεί να έχει μεγάλες διαφορές. Άλλωστε ο καθένας μας είναι ένας και μοναδικός.
Πρόσφατα διάβασα μια συνέντευξη του Maurizio Carlino, Διευθύνοντα Συμβούλου του Ομίλου Pianoforte Holding, ο οποίος εξηγούσε ότι η Carpisa είναι μια προσιτή μάρκα που δίνει χώρο στην ποικιλομορφία, την κανονικότητα, τη σεξουαλική ρευστότητα, την ακύρωση των ρόλων και των κοινωνικών σημάτων. Κάτι που βλέπουμε άλλωστε και στη νέα της καμπάνια.
«Δεν πρόκειται για μια απλή διαφημιστική καμπάνια, αλλά για ένα έργο, μέρος ενός ταξιδιού που στοχεύει στην γιορτή της ομορφιάς, της ποικιλότητας και της ελευθερίας. Μια πρόσκληση ν’ απελευθερωθούμε από κάθε είδους προκατάληψη και ετικέτα και να χρησιμοποιήσουμε τον πολυμορφισμό ως δυνατό στοιχείο, γιατί η ποικιλομορφία είναι όμορφη. Χάρη στην ιδέα που έχει σχεδιαστεί για τις βιτρίνες που σχετίζονται με το έργο, ο καταναλωτής θα έχει την ευκαιρία, να λάβει μέρος και ο ίδιος στο σκηνικό με τους καθρέπτες, μιας και καθένας από εμάς αξίζει να είναι ο εαυτός του, δίνοντας χώρο στη δική του ποικιλομορφία», σχολίαζε ο κ. Carlino.
Γι' αυτό το δεύτερο μέρος της καμπάνιας εξελίσσεται στο Λος Άντζελες -μια εξ’ ορισμού πολυπολιτισμική και ελεύθερη πόλη- όπου έξι πρωταγωνιστές από διαφορετικό υπόβαθρο διηγούνται τη δική τους μοναδική ιστορία μέσω του "You Be Who Want To Be". Μήνυμα ικανό να ενώσει άτομα και ιδέες, γενιές και επαναστάσεις, στιλ και κοινωνικές αλλαγές.
Αρκεί η καμπάνια ενός brand, ακόμα και τόσο μεγάλου όσο η Carpisa, να γκρεμίσει τις κοινωνικές νόρμες που κάνουν χιλιάδες γυναίκες δυστυχισμένες; Ίσως όχι, αλλά σίγουρα βάζει ένα λιθαράκι στο να μάθουμε να αγαπάμε τον εαυτό μας και να νιώθουμε καλά με αυτό που είμαστε. Όλα θα αλλάξουν, όταν συνειδητοποιήσουμε ότι δεν υπάρχουν κανόνες ομορφιάς, o καθένας από μας είναι όμορφος ακόμη κι αν είναι διαφορετικός.
Ανακάλυψε περισσότερα στο carpisa.com