Η Louis Vuitton εξαγοράζει την Tiffany & Co. για υπέρογκο ποσό

Το κοσμηματοπωλείο που γνωρίσαμε από το «Breakfast at Tiffany’s» ιδρύθηκε το 1837 και εξαγοράστηκε για 16,2 δισεκατομμύρια δολάρια

Η επιχείρηση πολυτελών brands LVMH εξαγόρασε το κοσμηματοπωλείο Tiffany & Co.

Από τον περασμένο μήνα, είχε αρχίσει να γίνεται γνωστό ότι η LVMH βρίσκεται σε συζητήσεις με την Tiffany & Co., για εξαγορά της δεύτερης. Το εμβληματικό κοσμηματοπωλείο, που πολλοί γνωρίσαμε από την ταινία της Audrey Hepburn «Breakfast at Tiffany’s» είχε μία πτωτική τάση στα έσοδά του από το 2015 μέχρι το 2017. Παράλληλα, η προσπάθεια επέκτασής του στην Κίνα ήταν δεν είχε επιτυχία, κυρίως λόγω του εμπορικού πολέμου της χώρας με τις ΗΠΑ.

Την ίδια στιγμή, η επιχείρηση LVMH που συγκεντρώνει κάποια από τα πιο γνωστά brands πολυτελείας, όπως ο Louis Vuitton, ο Fendi, ο Bulgari και η Dom Pérignon, αναζητούσε την ευκαιρία να ενισχύσει την παρουσία της τόσο στον χώρο των κοσμημάτων, όσο και στην αγορά των ΗΠΑ. Η πρώτη της προσφορά ήταν 120 δολάρια ανά μετοχή, αλλά το νεοϋορκέζικο κοσμηματοπωλείο προσπάθησε να ανεβάσει το ποσό, αφού στα μέσα του 2018 η αξία των μετοχών του είχε φτάσει τα 140 δολάρια η μία.

Τελικά, η συμφωνία κλείστηκε το βράδυ της Κυριακής 25 Νοεμβρίου στα 135 δολάρια ανά μετοχή, ποσό δηλαδή που συνολικά ακουμπάει τα 16,2 δισεκατομμύρια δολάρια και αναμένεται να εξοφληθεί πλήρως στα μέσα του 2020. Η LVMH έδωσε τα χέρια με την Tiffany & Co. τη στιγμή που τα ετήσια έσοδά της φτάνουν περίπου τα 50 δισεκατομμύρια δολάρια και που είχε άνοδο στο χρηματιστήριο κατά 1,4%.

Ο Bernard Arnault, διευθύνων σύμβουλος της LVMH, δήλωσε σύμφωνα με το CNBC για την εξαγορά του κοσμηματοπωλείου που ιδρύθηκε το 1837 από τους Charles Lewis Tiffany και John B. Young: «Η εταιρεία σκοπεύει να αναπτύξει αυτό το διαμάντι με την ίδια προσήλωση και αφοσίωση που έχει δείξει σε κάθε έναν από τους Οίκους μας. Νιώθουμε περηφάνια που το Tiffany θα σταθεί δίπλα στα εμβληματικά brands μας».