Ο δρόμος προς στα Όσκαρ είναι glam
Τζένιφερ Λόπεζ και Versace συναντιούνται ξανά
Μέσα από ένα clip 15 δευτερολέπτων, η τραγουδίστρια και ο οίκος «κλείνουν το μάτι» στην Google
Η Jennifer Lopez πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια του οίκου Versace για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020
Αν έπρεπε να επιλέξουμε τα ρούχα που στιγμάτισαν την εικοσαετία από το 2000 μέχρι το 2019, τότε ανάμεσά τους θα βάζαμε σίγουρα το jungle φόρεμα της Jennifer Lopez. Η τραγουδίστρια και ηθοποιός κατάφερε, μάλιστα, να σημαδέψει με το κομμάτι του οίκου Versace –και την υπογραφή της Donatella- τα 20 αυτά χρόνια τόσο στην αρχή όσο και στο τέλος τους.
Το 2000 φόρεσε το εντυπωσιακό πράσινό φόρεμα με μοτίβα της ζούγκλας για πρώτη φορά στα Βραβεία Grammy, κλέβοντας τις εντυπώσεις και αναγκάζοντας το Google να αποκτήσει το πεδίο «Εικόνες», αφού όλοι ξεκίνησαν να αναζητάνε φωτογραφίες του. Το 2019, το φόρεσε για ακόμα μία φορά μέσα από μία παραλλαγή του, για να κλείσει την πασαρέλα του οίκου Versace στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου. Αυτή, εξάλλου, ήταν και η χρονιά που η 50χρονη αναδείχτηκε ως το απόλυτο fashion icon.
H Lopez, όμως, δεν σκοπεύει να αφήσει την επανακτημένη λάμψη της να σβήσει με τη νέα δεκαετία, ούτε και ο Versace φαίνεται να έχει κάποια διάθεση να σταματήσει να συνεργάζεται μαζί της. Έτσι, τώρα την βλέπουμε να πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια του οίκου για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020, με τη νέα συλλογή του να έχει ξεκάθαρες επιρροές από το jungle φόρεμα του 2000. Μέσα, μάλιστα, από ένα κλιπ 15 δευτερολέπτων, ο οίκος και η τραγουδίστρια «κλείνουν το μάτι» στην επιρροή του κομματιού στην πλατφόρμα του Google, αφού βλέπουμε την Lopez μέσα σε ένα ψηφιακό περιβάλλον να γκουγκλάρει το όνομά της μαζί με αυτό του Versace.
Η ίδια αναφέρει για τη νέα της συνεργασία με τον οίκο σε αυτή την καμπάνια: «Για εμένα, ο Versace εκπροσωπεί την ενδυνάμωση και την τοποθέτηση κάτι όμορφου στον κόσμο. Είναι ένα όνειρο να συνεργάζομαι με τη φίλη μου Donatella ξανά σε αυτή την υπέροχη καμπάνια».