Η Jennifer Lopez ως άλλη Madonna και Sophia Loren για την Guess

Η 50χρονη φωτογραφήθηκε στη Σάντα Μόνικα μία μέρα πριν τις Χρυσές Σφαίρες

Η Jennifer Lopez στην καμπάνια της Guess και του Paul Marciano για τη συλλογή Άνοιξη 2020

To 2018, η Jennifer Lopez έγινε το πρόσωπο της ανοιξιάτικης συλλογής της Guess, στην πιο περίεργη και σκοτεινή ίσως περίοδο για την εταιρεία. Ο  πρόεδρος και καλλιτεχνικός διευθυντής της, o Paul Marciano (ένα από τα δύο αδέλφια που την δημιούργησαν) κατηγορήθηκε για σεξουαλική παρενόχληση από πέντε γυναίκες. Το αποτέλεσμα ήταν να ασκηθεί μεγάλη κριτική στην ηθοποιό και τραγουδίστρια, αφού ακόμα και όταν οι κατηγορίες έγιναν γνωστές εκείνη συνέχισε κανονικά τη συνεργασία της με την Guess, την οποία γιόρτασε και με ένα πάρτι.

© Guess

Η εταιρεία προχώρησε σε συμβιβασμούς πληρώνοντας, σύμφωνα με τα δημοσιεύματα της εποχής, πάνω από μισό εκατομμύριο δολάρια. Ο Paul Marciano παραιτήθηκε μεν από την προεδρία, συνεχίζει όμως να διατηρεί τη θέση του καλλιτεχνικού Διευθυντή. Ωστόσο, αυτό δεν φαίνεται να ενόχλησε τη Lopez, αφού από τον περασμένο Μάιο η 50χρονη έχει κλείσει συμβόλαιο συνεργασίας με την Guess προκειμένου να την ντύνει αποκλειστικά στην περιοδεία της.  Πριν μερικές μέρες  ανακοινώθηκε ακόμα ότι θα πρωταγωνιστεί στην καμπάνια της εταιρείας –και το brand του ίδιου του Marciano- για την Άνοιξη του 2020.

«Καλωσορίζω ξανά την Jennifer για μία δεύτερη καμπάνια με την Guess και τη Marciano. Η Jennifer αντιπροσωπεύει όλα όσα είναι ένα «Κορίτσι της Guess», γυναίκα με αυτοπεποίθηση και ταυτόχρονα αισθησιακή και περιπετειώδης. Αυτή η καμπάνια ρίχνει τον προβολέα στη φυσική ομορφιά της Jennifer και προβάλει ακριβώς τους λόγους για τους οποίους λατρεύεται ως ένα πραγματικό είδωλο» ήταν τα λόγια του Paul Marciano γι αυτή τη νέα συνεργασία του με την σταρ.  

© Guess

Η Lopez από την άλλη διάλεξε να μιλήσει για την καμπάνια και τη φωτογράφηση που πραγματοποιήθηκε στη Σάντα Μόνικα μία μέρα πριν τις Χρυσές Σφαίρες: «Αυτή τη φορά η αίσθηση που είχα ήταν μία μίξη ανάμεσα σε ιταλίδα κινηματογραφική σταρ του ’60, την Madonna του ’80 και τη Sophia Loren. Είναι πολύ διασκεδαστικό να μπαίνεις σε έναν χαρακτήρα και να τον ζωντανεύεις. Τα ρούχα και το σκηνικό της φωτογράφισης πραγματικά δούλεψαν τέλεια συνδυαστικά ώστε να δώσουν ζωή σε αυτή την καμπάνια».  

Η αλήθεια είναι ότι και σ' αυτή τη καμπάνια με τη Lopez αυτό που μένει στον θεατή είναι το κυρίαρχο ερωτικό στοιχείο σε όλο του το μεγαλείο και με όλη τη γνωστή κομψότητα που έχουν πάντα οι καμπάνιες της Guess.

© Guess

© Guess