- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
NSFW: οι πιο προκλητικές διαφημίσεις στην ιστορία της μόδας
Προκάλεσαν έντονες αντιδράσεις και συζητήσεις
YSL, 1971
Ένας γυμνός (και άτριχος) Yves Saint Laurent ποζάρει μπροστά στον φακό του Jeanloup Sieff για το λανσάρισμα του πρώτου ανδρικού αρώματος του οίκου.
Calvin Klein, 1980
Η 17χρονη Brooke Shields προκαλεί τεράστιο κύμα αντίδρασης ποζάροντας για την εταιρία Calvin Klein, μπροστά στον φακό του θρυλικού φωτογράφου Richard Avedon. Τα βίντεο της καμπάνιας απαγορεύτηκαν από τα κανάλια CBS και ABC.
Calvin Klein, 1992
Η 17χρονη Kate Moss ποζάρει γυμνόστηθη δίπλα στον τραγουδιστή Mark Wahlberg, σε μία φωτογράφηση που σύμφωνα με την ίδια συνετέλεσε στον νευρικό κλωνισμό της.
Wonderbra, 1994
Όταν η διαφήμιση του σουτιέν με πρωταγωνίστρια την Eva Herzigova ανέβηκε σε πινακίδες κοντά σε λεωφόρους, φημολογείται πως προκάλεσε υπερβολικό μποτιλιάρισμα και ατυχήματα.
YSL, 2000
Η συγκεκριμένη διαφήμιση με την γυμνή Sophie Dahl, προκάλεσε 948 επίσημα παράπονα στο Advertising Standards Authority της Αγγλίας και έγινε η όγδοη πιο «μισητή» καμπάνια στην ιστορία.
Gucci, 2003
Οι Tom Ford και Carine Roitfeld επιβεβαίωσαν την «άτακτη» φήμη τους όταν ανέλαβαν να υλοποιήσουν αυτήν την άκρως προκλητική διαφήμιση.
Tom Ford, 2007
Η φιλοσοφία «το σεξ πουλάει» σε όλο της το μεγαλείο για το ανδρικό άρωμα του Tom Ford. Απαγορεύτηκε στην Ιταλία.
Benetton, 2011
Όταν η Benetton χρησιμοποίησε το Photoshop για να δείξει τους ηγέτες του κόσμου, όπως τον Barack Obama και τον Hugo Chavez, να φιλιούνται.
Dolce & Gabbana, 2015
Δημιουργήθηκε το 2007, απαγορεύτηκε, επανακυκλοφόρησε το 2015, απαγορεύτηκε και πάλι. Είναι πλέον γνωστή ως «η διαφήμιση του ομαδικού βιασμού».
Calvin Klein, 2016
Για ακόμα μία φορά, το brand δέχτηκε επίθεση για την εκστρατεία του. Παρόλα αυτά ο φωτογράφος Harley Weir υπερασπίστηκε την δουλειά του και δήλωσε πως δεν την βρίσκει προκλητική.
Eckhaus Latta, 2016
Η πρώτη διαφημιστική καμπάνια του brand έχει ως πρωταγωνιστές ζευγάρια που κάνουν πραγματικό σεξ μπροστά στην κάμερα.