Η Los Angeles Apparel του Dov Charney για τον κορωνοϊό
Η πρωτοβουλία του Dov Charney κατά του κορωνοϊού © Instagram: @losangelesapparel

Ο ιδρυτής της American Apparel φτιάχνει μάσκες για τον κορωνοϊό

Η απάντηση του brand στους επικριτές της πρωτοβουλίας
  • A-
  • A+
Ο Dov Charney, ιδρυτής της American Apparel, κατασκευάζει μάσκες και προϊόντα υγείας μέσω του εργοστασίου του νέου του brand, Los Angeles Apparel

Ο Dov Charney, το 2014, αναγκάστηκε να παραιτηθεί από την εταιρεία ρούχων που ο ίδιος ίδρυσε το 1989, την American Apparel. Αιτία ήταν οι κατηγορίες εναντίον του για κατά συρροή σεξουαλικές παρενοχλήσεις. Δύο χρόνια αργότερα ίδρυσε ένα νέο brand, το Los Angeles Apparel, που λίγο διαφέρει από την προηγούμενη εταιρεία, όχι μόνο ως προς το όνομα, αλλά και ως προς τα προϊόντα που εμπορεύεται.  

Στα χρόνια του στην ηγεσία της American Apparel, ο 51χρονος πλέον Charney πήρε πολλές φορές θέση μέσω του brand για κοινωνικά ζητήματα, όπως το μεταναστευτικό και τα δικαιώματα της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας. Τώρα επιστρατεύει και το Los Angeles Apparel, στις τρέχουσες κοινωνικές ανάγκες. Ο σχεδιαστής θέλησε να εκμεταλλευτεί τις εργοστασιακές του εγκαταστάσεις και το προσωπικό του για την παραγωγή ιατρικών προϊόντων και κυρίως μασκών, οι οποίες κατασκευάζονται 100% από βαμβάκι.  

Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση του brand αναφέρει: «Κατανοούμε ότι είναι η στιγμή για τις αμερικανικές εταιρείες να αναλάβουν ευθύνες και να βοηθήσουν στην καταπολέμηση αυτής της κρίσης. Το έμπειρο εργατικό δυναμικό μας και η διαχειριστική ομάδα περισσότερων από 450 ανθρώπων είναι έτοιμοι και ικανοί να παράγουν μάσκες ή ιατρικά προϊόντα για οποιαδήποτε κυβερνητική υπηρεσία. Αυτή τη στιγμή λαμβάνουμε μέτρα, ώστε να βοηθήσουμε στην αποτροπή εξάπλωσης του ιού στην παραγωγική μας μονάδα όσο καλύτερα γίνεται. Αν οποιαδήποτε δημοτική, πολιτειακή ή ομοσπονδιακή υπηρεσία χρειάζεται παραγωγή προϊόντων ύφανσης/ραπτικής, παρακαλούμε να στείλετε μήνυμα σε αυτόν τον λογαριασμό ή στον Dov Charney».  

 

 

Μπορεί ο Charney να είχε τις καλύτερες προθέσεις ή, όπως κάποιοι σχολίασαν, να θέλει να διαφημίσει τις μάσκες που έτσι κι αλλιώς κατασκευάζει η εταιρεία του. Σε κάθε περίπτωση, στο brand ασκήθηκε κριτική ακόμα και για την πραγματική χρησιμότητα της κίνησής του. Την απάντησή του έδωσε μέσα από μία ανακοίνωση στο Instagram: «Δεν λέμε ότι οι μάσκες μας είναι τέλειες. Δεν έχουμε τα προσόντα για να πούμε αν είναι ή όχι αποτελεσματικές. Αυτή τη στιγμή της κρίσης, όμως, μοιάζει κοινή λογική το ότι φορώντας οποιοδήποτε είδος μάσκας ή προστασίας προσώπου, θα βοηθήσουμε στην αποτροπή μετάδοσης του ιού και πιθανώς θα αποτραπεί η μεταφορά του ιού όταν αλληλεπιδράμε με τους άλλους. Έχουμε ένα εργατικό δυναμικό που έχει τη θέληση να παράγει αυτές τις μάσκες. Την ίδια στιγμή, παίρνουμε προληπτικά μέτρα για να σιγουρέψουμε την ασφάλεια των εργατών μας. Για παράδειγμα, μετράμε τη θερμοκρασία τους μόλις μπαίνουν στο κτήριο και αρκετές φορές τη μέρα. Έχουμε διασφαλίσει επιπλέον εξοπλισμό για να επιτρέψουμε στους εργάτες μας να δουλέψουν από το σπίτι, στην περίπτωση που η κυβέρνηση μάς προειδοποιήσει να κλείσουμε το εργοστάσιό μας. Μάς έχουν πει ότι το εργοστάσιό μας αποτελεί απαραίτητο κατασκευαστή και θα θέλαμε επίσης να σημειώσουμε ότι έχουμε εργολαβία με την κυβέρνηση, με ανοιχτά συμβόλαια για τον στρατό των ΗΠΑ».   

 

 

 

Δειτε επισης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Supermodels νέας γενιάς
Μερικά πράγματα που ίσως δεν ξέρεις για τη νέα γενιά supermodels
Back to top