Το σημαντικό σε κάθε μας εξόρμηση και ταξίδι είναι να έχουμε στιλ
Re-commerce: Πώς η αγορά μεταπώλησης αλλάζει τη βιομηχανία της μόδας
Καθώς οι εποχές αρχίζουν να αλλάζουν, πολλοί άνθρωποι αποκτούν μια καινούργια προσέγγιση στην αγορά ρούχων αλλά και στην χρήση τους.
Αλλά ας είμαστε ειλικρινείς – είναι σίγουρο ότι υπάρχουν πολλά ρούχα που αγοράζονται που δεν θα φορεθούν πολύ η και καθόλου.
Οι άνθρωποι αγοράζουν ρούχα κυρίως για συναισθηματικούς λόγους και η χρήση των ρούχων έχει αλλάξει με την αλλαγή της κουλτούρας και τις αξίες που έχει κάθε γενιά.
Προκειμένου να δημιουργηθεί χώρος για καινούργια ρούχα τα παλαιότερα πρέπει να αφαιρεθούν. Αλλά πώς;
Σύμφωνα με το 64% των γυναικών, η απάντηση βρίσκεται στην αγορά μεταπώλησης.
Τα «σκουπίδια» ενός ατόμου μπορούν να είναι ο θησαυρός ενός άλλου, και στην εποχή του μινιμαλισμού και της επιρροής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι καταναλωτές «καθαρίζουν» τις ντουλάπες τους.
Είτε πρόκειται για βιωσιμότητα και στυλ, είτε ενδιαφέρον για ποικιλία και αξία, η στάση του κοινού απέναντι στη βιομηχανία της μόδας δημιουργεί ένα κίνημα αναδημιουργίας που αλλάζει για πάντα τη λιανική.
Διαβάστε τη συνέχεια στο thetotalbusiness.com