«Ξύστε και μυρίστε» t-shirts από τη Lanvin

«Ξύστε και μυρίστε» t-shirts από τη Lanvin

Ευωδιάζουν φράουλα, κεράσι και βατόμουρο
  • A-
  • A+
Τα t-shirt της Lanvin για το καλοκαίρι του 2020 είναι μυρωδάτα. Ξύνεις τη στάμπα και αναδύουν ευωδιά φράουλας, κερασιού και βατόμουρου.

Θυμάστε κάποτε που στα περιοδικά υπήρχαν χαρτονάκια, που τα ξύναμε και μυρίζαμε το άρωμα; Το ίδιο έχει κάνει και η Lanvin στην καλοκαιρινή σειρά T-shirts της. Πήρε τα πιο μυρωδάτα φρούτα της εποχής, φράουλες, κεράσια και βατόμουρα, και τα τύπωσε σε μπλουζάκια μαζί με το άρωμά τους. Ξύστε και κερδίστε, urban κορίτσια και αγόρια!

Τα αρωματικά t-shirt της Lanvin είναι καλαίσθητα, νεανικά, επαναστατικά. Είναι απλά και ρομαντικά. Είναι μουράτα, αναδύουν καλοκαιρινή αισιοδοξία, κοστίζουν 225 ευρώ, και δεν είναι αυτός ο μόνος λόγος που δεν θα τα βγάζεις από πάνω σου.  

Για την ιστορία: Ο γαλλικός οίκος Lanvin δημιουργήθηκε το 1889 από την Jeanne Lanvin. Είναι ο τρίτος παλαιότερος οίκος υψηλής μόδας που ακόμα υπάρχει. Η Lanvin έφτιαχνε ρούχα για την κόρη της, τα οποία σύντομα προσέλκυσαν το ενδιαφέρον ενός ευκατάστατου οικονομικά κύκλου. Κι ενώ αρχικά έραβε για τα παιδιά αυτών των πλουσίων, στη συνέχεια άρχισε να φτιάχνει ρούχα για τις μητέρες τους. Στο πελατολόγιο της μπουτίκ της στο Παρίσι συγκαταλέγονταν μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα του ευρωπαϊκού star system της εποχής. 

Το λογότυπο του οίκου προέκυψε από μα φωτογραφία της ίδιας με την κόρη της, που παρακολουθούσαν μια χορευτική παράσταση ντυμένες παρόμοια. Από το 1923 και μετά ο κόσμος Lanvin εξελλίσσεται σε αυτοκρατορία διαθέτοντας ένα εργοστάσιο και εκατοντάδες μαγαζιά που πουλούσαν από είδη σπιτιού μέχρι γούνες και εσώρουχα. Στη συνέχεια μπήκε και στον χώρο του αρώματος, με πιο γνωστό το Arpège. Έμπνευση, κατά δήλωση της ίδιας, η κόρη της και ο τρόπος που χτυπούσε τα πλήκτρα του πιάνου. Η Jeanne Lanvin υπήρξε μια από τις πιο σημαντικές σχεδιάστριες των δεκαετιών '20 και '30.

Δειτε επισης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Isabel Marant
Isabel Marant: η πιο Παριζιάνα από τις Γαλλίδες σχεδιάστριες
Η άνοδος του re-commerce στον χώρο της μόδας
Back to top