Μπορεί η φτώχεια να είναι σέξι;
Η νέα καμπάνια του «Save The Children» που σοκάρει (video)
Όλοι ξέρουν ότι το «σέξι», ειδικά στον τομέα της διαφήμισης, πουλάει. Τι γίνεται όμως όταν το θέμα που θες να προωθήσεις, δεν είναι καθόλου σέξι;
Η ανατρεπτική νέα καμπάνια από το διεθνή οργανισμό «Save the Children», ανέλαβε να αντιμετωπίσει αυτό το λεπτό ζήτημα, τονίζοντας το γεγονός ότι παρόλο που η παιδική φτώχεια δεν είναι σέξι, είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό θέμα που αξίζει την προσοχή μας.
10 μοντέλα ποζάρουν μπροστά στο φακό με το πιο αισθησιακό βλέμμα και ύφος τους. Μόνο που όταν έρχεται η στιγμή να πουν ότι «Σχεδόν 800 μητέρες και 18.000 παιδιά πεθαίνουν καθημερινά, κυρίως από αιτίες που μπορούν να προληφθούν», τίποτα από την εμφάνιση και το ύφος τους δε μπορεί να το κάνει να ακουστεί σέξι...
«Ο λόγος που δημιουργήσαμε αυτό το βίντεο ήταν όχι μόνο για να τραβήξουμε την προσοχή του κόσμου αλλά και για να τους παροτρύνουμε να δράσουν. Ξέρουμε ότι το να μιλάμε για μητέρες και παιδιά που αγωνίζονται να επιβιώσουν από πολέμους και καταστροφές δεν είναι σέξι. Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να κάνουμε κάτι γι' αυτό.», είπε η Κάρολιν Μάιλς, πρόεδρος του οργανισμού «Save The Children».