Είναι η φετινή χειμωνιάτικη τάση
Δείτε πώς δημιουργήθηκε το πολυσυζητημένο ντεφιλέ του Moschino
Η σύλληψη της ιδέας, οι συνεργασίες, οι δυσκολίες, τα συναισθήματα
Ο Jeremy Scott μιλάει στην αμερικανική Vogue για το πώς δημιουργήθηκε το fashion show της Moschino με τις μαριονέτες.
Μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, η μόδα προβληματίστηκε σχετικά με το πώς θα παρουσίαζε τις νέες ιδέες των σχεδιαστών σε έναν «σπασμένο» κόσμο, ειδικά αφού το ταξίδι είχε γίνει περίπλοκη διαδικασία. Η απάντηση ήρθε με το Théâtre de la Mode, ένα show από κούκλες ντυμένες με τις τελευταίες δημιουργίες των Cristóbal Balenciaga, Pierre Balmain, Jeanne Lanvin και άλλων διεθνών σχεδιαστών.
Αυτή η ιδέα φάνηκε στον Jeremy Scott, τον καλλιτεχνικό διευθυντή της Moschino, ιδιαίτερα ταιριαστή για τον χτυπημένο από την πανδημία κόσμο μας. Έτσι, δημιούργησε ένα show με μαριονέτες που μετέφερε την εμπειρία της πασαρέλας στον ψηφιακό κόσμο.
Για να πετύχει το στόχο του, ο Scott συνεργάστηκε με τον Jim Henson από το Creature Shop, γνωστό για τους χαρακτήρες του Muppet Show. Όπως ο ίδιος ο Scott εξηγεί στο βίντεο, στο παρελθόν είχε εμπιστευτεί την Miss Piggy για να φωτογραφηθεί με τα ρούχα του, οπότε η συνεργασία τους είχε ήδη αποδειχθεί πετυχημένη στο παρελθόν. Μαζί δημιούργησαν μοντέλα, μια διάσημη πρώτη σειρά και μια μινιατούρα του ίδιου του σχεδιαστή.
«Ενθουσιάστηκα όταν όλα τα κομμάτια έφτασαν κι αρχίσαμε να κάνουμε τις προσαρμογές των ρούχων. Έπρεπε να είμαι πολύ ακριβής», εξηγεί ο Scott αφού κάθε ρούχο έπρεπε πρώτα να ραφτεί σε ανθρώπινο μέγεθος και μετά να μικρύνει για να χωράει σε μια μαριονέτα 30 εκατοστών.
Το αποτέλεσμα; Μιλάει από μόνο του.