Plus size μοντέλο με μαγιό στη διαφορετική καμπάνια «Real Girls» της εταιρείας Float Swimwear
Plus size μοντέλο με μαγιό στη διαφορετική καμπάνια «Real Girls» της εταιρείας Float Swimwear @float_swim/Instagram

Real Girls: Η νέα σειρά μαγιό που κατακεραυνώνει το body shaming

Γυναίκες με κυτταρίτιδα, ραγάδες, ουλές και «πιασίματα» ποζάρουν χωρίς ρετούς
  • A-
  • A+
Αληθινές γυναίκες ποζάρουν με μαγιό, έχοντας κυτταρίτιδα και ραγάδες, στη νέα διαφημιστική καμπάνια εταιρείας στις Φιλιππίνες που προωθεί το body positivity.

Χωρίς ίχνος photoshop και άλλων μηχανισμών ρετούς, εταιρεία μαγιό στις Φιλιππίνες αποθεώνει το γυναικείο σώμα.

H Float Swimwear λανσάρει τη νέα διαφημιστική καμπάνια της, προσφέροντας πλήθος επιλογών για όλα τα γούστα και όλα τα μεγέθη σε γυναίκες που θέλουν να απολαύσουν τον ήλιο και τη θάλασσα το ερχόμενο καλοκαίρι.

Με κεντρική φιλοσοφία την αυτοεκτίμηση και την αποδοχή του σώματος με όλα του χαρακτηριστικά, η εταιρεία στέλνει μήνυμα ότι το ζητούμενο είναι να σου αρέσει το μαγιό που επιλέγεις και να σε κάνει να αισθάνεσαι όμορφα, να είναι λειτουργικό και σε καμία περίπτωση να μην αποτελεί μια αφορμή για να σε εγκλωβίσει σε «δεύτερες σκέψεις» που συνδέονται άμεσα με το πώς σε αποδέχονται οι γύρω.

«Ειδικά οι γυναίκες διδάσκονται να "συρρικνώνουν" το σώμα τους, να καταλαμβάνουν λιγότερο χώρο, να παραμένουν ήσυχες και να κρατούν χαμηλούς τόνους, φροντίζοντας να καλύπτουν κάθε αντιληπτή "ατέλεια"» επισημαίνεται στο μήνυμα που συνοδεύει τις φωτογραφίες από τη νέα διαφημιστική καμπάνια στο Instagram.

Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, ο φακός εστιάζει σε διάφορα σημεία του γυναικείου σώματος, το οποία μπορεί να μην είναι καλογυμνασμένα αλλά παραμένουν αληθινά -όπως αληθινές είναι οι γυναίκες που φορούν τα μαγιό, επιλέγοντας να αγαπήσουν τον εαυτό τους και να αγκαλιάσουν την εξωτερική τους εμφάνιση.

Σε μια από τις αναρτήσεις στο Instagram επισημαίνεται ότι αποστολή της Float Swimwear (@float_swim/Instagram) είναι να δημιουργήσει «χώρο» για οτιδήποτε υπάρχει στο γυναικείο σώμα: Από επίπεδα στήθη και επίπεδους γλουτούς μέχρι ραγάδες, κυτταρίτιδα και χαλάρωση. Και φυσικά ουλές ή άλλα "σημάδια ομορφιάς", όπως τα χαρακτηρίζει.

Η συγκεκριμένη εταιρεία, πάντως, δεν απευθύνεται μόνο σε plus size γυναίκες, όπως φαίνεται και από τις διαφημιστικές καμπάνιες που έχει κάνει μέχρι στιγμής.

Από το body shaming στο body positivity - Η καμπάνια «Real Girls» με αληθινές γυναίκες που ποζάρουν με κυτταρίτιδα, ραγάδες και ουλές χωρίς ίχνος photoshop

Η Tracianne Estada είναι ένας από τους ανθρώπους πίσω από το συγκεκριμένο brand που στοχεύει να αναδείξει το body positivity.

«Έχω βαρεθεί με τα σχόλια που κάνουν body shaming, το μόνο που κάνουν είναι να μειώνουν τα κορίτσια. Είναι καιρός να αφήσουμε πίσω όλο το μίσος και την απέχθεια» ξεκαθαρίζει.

Και προσθέτει: «Ο κόσμος πρέπει να αποδεχθεί πως κάθε σώμα είναι μοναδικό ανεξάρτητα από το σχήμα και το μέγεθος, και απλώς να επιλέξουν να το απολαμβάνουν για αυτό που είναι».

Όπως επισημαίνει, στόχος είναι «να τους δείξουμε πως ήδη είναι όμορφες ακριβώς όπως είναι» μέσα από αυτές τις φωτογραφίες όπου αληθινές γυναίκες ποζάρουν με μαγιό χωρίς να εξαφανίζεται μέσω photoshop η κυτταρίτιδα, οι ραγάδες, η χαλάρωση ή η κοιλιά.

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις

Δειτε επισης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η Kamala Harris στο εξώφυλλο της Vogue ποζάρει χαμογελαστή
Kamala Harris: Το εξώφυλλό της στη Vogue - Γιατί έχει γίνει χαμός
Pierre Cardin (8 Απριλίου 1965)
Pierre Cardin: Το αντίο από τη Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη
Back to top