Όταν η μόδα συναντά την ομορφιά, το αποτέλεσμα είναι συναρπαστικό
Τέλος τα ρούχα της Rihanna από τον όμιλο της Louis Vuitton
Ίσως αν δεν είχαν ονομάσει τη σειρά με το επίθετό της (Fenty) αλλά με το όνομά της, όλα να είχαν πάει αλλιώς. Too late...
Ο κολοσσός LVMH και η Rihanna αποφάσισαν να διακόψουν την παραγωγή της σειράς ρούχων Fenty που υπέγραφε η σταρ.
Οι ένα εκατομμύριο followers του account Fenty, είχαν να δουν νέα από την Πρωτοχρονιά. Η ανακοίνωση για το κλείσιμο όμως ήρθε την Τετάρτη: «Η Rihanna και η LVMH έχουν από κοινού αποφασίσει να αναστείλουν την έτοιμη για ένδυση δραστηριότητα, με έδρα την Ευρώπη, εν αναμονή καλύτερων συνθηκών». To brand ρούχων, αξεσουάρ και παπουτσιών που δημιούργησε η Rihanna με τον κολοσσό LVMH (Louis Vuitton, Tiffany, Cristian Dior, Fendi, κ.α.) πριν περίπου δυο χρόνια, σταματά τη λειτουργία του, κλείνοντας πολύ γρήγορα το πρώτο luxury brand, του οποίου ηγείτο μαύρη γυναίκα αλλά και το πρώτο brand που δημιούργησε από την αρχή ο όμιλος εδώ και δεκαετίες: ήταν το 1987 όταν άνοιξε τον δρόμο για τον Christian Lacroix. Δεκαετίες το 1987; Πώς περνάνε τα χρόνια σαν νερό.
Το άγγιγμα της Rihanna
Δύσκολη εποχή για νεότευκτες επιχειρήσεις. Η Rihanna έμεινε στο Los Angeles την κρίσιμη περίοδο του πρώτου lock down, χάνοντας σταδιακά επαφή με το παρισινής βάσης Fenty ενώ έδωσε όλη της τη δημιουργική φόρα στη σειρά προϊόντων ομορφιάς Fenty Beauty. Mε περισσότερες από 40 αποχρώσεις foundation, υπογραμμίζεται η πρόθεση της τα προϊόντα να αφορούν τους πάντες. Μάλιστα, τον Ιούλιο του 2020 κυκλοφόρησε και μια νέα σειρά με προϊόντα περιποίησης δέρματος, η οποία πηγαίνει καταπληκτικά. Έτσι, αποφάσισαν να μπουν προτεραιότητες. Όλοι ξέρουμε ότι το επιχειρείν είναι απλά μαθηματικά: το Fenty Skin κατάφερε σε πολύ λίγους μήνες κυκλοφορίας να φέρει 30 εκατομμύρια πωλήσεις. «Είναι το δικό μου όραμα σχετικά με τη νέα κουλτούρα της περιποίησης προσώπου. Ήθελα να φτιάξω καταπληκτικά προϊόντα που έχουν αποτέλεσμα, που είναι εύκολο να τα χρησιμοποιήσουν οι πάντες». Με τις καλύτερες πρώτες ύλες από όλον τον κόσμο και συσκευασίες φιλικές προς το περιβάλλον, η σειρά της πατάει με σιγουριά στις αιτιάσεις των νέων και τις ανάγκες των μεγαλύτερων.
Το τέλος των celebrity designers;
Τα ρούχα, πάλι, δεν πήγαν και τόσο καλά. Τον περασμένο Οκτώβριο, η ανακοίνωση του οικονομικού διευθυντή του Fenty δεν άφηνε περιθώρια για μακρόπνοα σχέδια: «είμαστε ακόμη στη φάση του λανσαρίσματος και ψάχνουμε να βρούμε ποια είναι η σωστή προσφορά. Δεν είναι κάτι εύκολο. Θα πρέπει να ξεκινήσουμε από την αρχή». Η συνεργασία με τη σχεδιάστρια παπουτσιών Amina Muaddi τον περασμένο Ιούλιο ξεπούλησε σε μερικές μόνο ημέρες αλλά το να δημιουργεί η Rihanna 8 σειρές prêt a porter τον χρόνο και μάλιστα από απόσταση είναι μάλλον ουτοπικό. Ενδεχομένως, να υπολογίσαν και τα ινσταγκραμικά μαθηματικά: η Rihanna έχει 90,8 εκατομμύρια followers, τα Fenty Skin έχουν ήδη 810 χιλιάδες followers και τα Fenty Beauty 10 και εκατομμύρια. Ίσως, αν δεν είχαν ονομάσει τη σειρά με το επίθετό της αλλά με το όνομά της, όλα να είχαν πάει αλλιώς. Too late…
Τα εσώρουχα της Rihanna
Τίποτα δεν πάει χαμένο, παιδιά. Την ίδια Τετάρτη που έμπαινε λουκέτο στα ρούχα της Rihanna, η επενδυτική εταιρεία L Catterton, μετοχές της οποίας έχει και η LVMH, φούλαραν με 115 εκατομμύρια δολάρια το άλλο παιδάκι της τραγουδίστριας, την εταιρεία Savage x Fenty. «Κάνε αυτό που θες, να είσαι ο εαυτός σου χωρίς να απολογείσαι σε κανέναν», δηλώνει η Rihanna στους επισκέπτες του website, οι οποίοι μπορούν να ψωνίσουν από μια τεράστια βεντάλια προϊόντων για γυναίκες και άνδρες για όλα τα μεγέθη. Τα μοντέλα είναι κορίτσια είναι όλων των σωματότυπων και χρωμάτων δερμάτων σε μια γιορτή αισθησιασμού και ομορφιάς πέρα από τα συμβατικά πρότυπα. Ο εκπρόσωπος του L Catterton δήλωσε ότι η σειρά εσωρούχων είναι ένας συνδυασμός μόδας και άνεσης σε προσιτή τιμή, εκπροσωπεί περήφανα το diversity και την ενσωμάτωση και πως έχει καταφέρει να έχει υψηλό customer loyalty. «Πιστεύουμε ότι οι ευκαιρίες που ανοίγονται μπροστά μας είναι τεράστιες» και ο ήχος της ταμειακής μηχανής ακούστηκε από το Κονέκτικατ που εδρεύει ο χρηματοδότης μέχρι το Παρίσι όπου και θα παραμείνουν ανοιχτά το πολύ μέχρι τις αρχές Μαρτίου τα γραφεία του brand ρούχων της Rihanna.