Η Λούρδη, κόρη της Μαντόνα, στην καμπάνια του Marc Jacobs
© instagram

Η Λούρδη, κόρη της Μαντόνα, στην καμπάνια του Marc Jacobs

Η Λούρδη -Λόλα- Λεόν είναι η μούσα του οίκου για την άνοιξη του 2021
  • A-
  • A+
Η κόρη της Μαντόνα, Λούρδη, πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του Marc Jacobs για την ανοιξιάτικη συλλογή του οίκου.

Άλλο ένα παιδί διάσημου που στρέφεται στη μόδα. Ο λόγος για τη Λούρδη, την πρωτότοκη κόρη της Μαντόνα. Η Λόλα Λεόν, όπως είναι το καλλιτεχνικό της, πρωταγωνιστεί στη διαφημιστική καμπάνια του Marc Jacobs για την ανοιξιάτικη συλλογή του οίκου. Κομίζει το ιδιαίτερο στιλ της, την τρέλα, την νεανικότητα, τη δροσιά και τα φρύδια της. 

Η Λόλα δεν είχε κανέναν λόγο να δουλεύει. Οι Αμερικανοί αποτιμούν την περιουσία τους σε 4 εκατομμύρια δολάρια. Δεν τα λες λίγα, αλλά τρώγονται αν υπάρχει θέληση. By the way, της Μαντόνα η περιουσία υπολογίζεται στα 850 εκατομμύρια. 

Το Λολάκι γεννήθηκε στο Λος Άντζελες τον Οκτώβριο του 1996 και πατέρας της είναι ο Κάρλος Λεόν. Ο Κάρλος Λεόν είναι γυμναστής. Το μπερδεγουέι με την Απόλυτη ξεκίνησε το 1995 και έληξε το 1997, όταν η Λούρδη ήταν μόλις επτά μηνών. Η Μαντόνα ανακάλυψε πως ήταν έγκυος στα γυρίσματα της «Εβίτας», ενώ το 1998 έγραψε για τη Λούρδη της το Little Star, το οποίο το 2012 μάνα και κόρη το τραγούδησαν τουγκέδερ κατά τη διάρκεια της περιοδείας MDNA. Η Λούρδη έχει πέντε αδέλφια από τη μεριά της Μαντόνα και έναν αδελφό από τη μεριά του πατέρα της. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Marc Jacobs (@marcjacobs)

Το 25χρονο μελαχρινάκι (για το φυσικό της χρώμα μιλάμε) ψάχνεται πολύ επαγγελματικά τα τελευταία χρόνια. Έχει παίξει σε βιντεοκλίπ και δεν είναι η πρώτη φορά που ασχολείται με τη μόδα, αφού έχει πασαρελάρει και στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης το 2019. Εκτός από την καμπάνια του Marc Jacobs, έχει υπάρξει μούσα σε καμπάνιες των Stella McCartney, Adidas X, Juicy Couture και Converse. Είναι σπουδαγμένη στο πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν, μιλά γαλλικά και ισπανικά. Δούλεψε μαζί με τη μητέρα της στην παιδική σειρά ρούχων Material Girl ώσπου λάνσαρε τη Material Girl Beauty.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Marc Jacobs (@marcjacobs)

Η Μαντόνα δεν μπορεί να κρύψει την περηφάνια της. Σε παλαιότερη συνέντευξή της στη Vogue είπε για την κόρη της: «Γίνομαι πράσινη από τη ζήλια μου γιατί είναι απίστευτη σε ό,τι κάνει. Είναι απίστευτη χορεύτρια, είναι υπέροχη ηθοποιός, παίζει όμορφα το πιάνο, είναι πολύ καλύτερη από εμένα σε επίπεδο ταλέντου».

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Marc Jacobs (@marcjacobs)

Ο οίκος Marc Jacobs, σε ανακοίνωση που εξέδωσε (και η οποία θα μπορούσε άνετα να συνοδεύει κατάλογο έκθεσης στην Εθνική Πινακοθήκη, μη σου πω και στην Tate), δήλωσε τα εξής: «Η TMJ γιορτάζει τον εκλεκτικισμό και μια εξατομικευμένη προσέγγιση στο προσωπικό στιλ. Ο Μαρκ έχει μια μακρόχρονη ιστορία με τη Μαντόνα. Οπότε έχει νόημα για εμάς να επιλέξουμε τη Λόλα ως πρόσωπο της καμπάνιας, καθώς ενσωματώνει απολύτως το νεανικό πνεύμα και την ασυμβίβαστη αίσθηση της ατομικότητας, που αποτελεί το κέντρο αυτής της νεώτερης έκφρασης του brand». Άντε, καλά. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Marc Jacobs (@marcjacobs)

Από δεσμούς, λέγεται πως η Λόλα τα είχε με τον ηθοποιό Τίμοθι Σαλαμέ. Κατά τα άλλα, μοιάζει πολύ στη Μαντόνα και στα χαρακτηριστικά και στη στιλιστική μούρλα. Επίσης, δεν μοιάζει κάπως και στην Παρασκευή του GNTM;

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LOLA (@lourdesleon)

Δειτε επισης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

© Pucci [A. Chitolina (Ed.), V. Friedman & A. Arezzi Boza] /εκδ. Taschen
Εmilio Pucci: O μαρκήσιος της μόδας
Ο 30χρονος Βιετναμέζος σχεδιαστής Peter Do με το αιχμηρό του στυλ, την ατσάλινη φιλοσοφία και το επιχειρείν διηγείται μια υπέροχη ιστορία μέσα από τα ρούχα του.
Η ηθική μόδα του Βιετναμέζου σχεδιαστή Peter Do
Back to top