Loewe: Μας έδειξε ένα άλλο είδος διαφήμισης που όλοι συζητούν
Με ένα πρωτοσέλιδο στις εφημερίδες και τίτλο «Το σόου ακυρώθηκε» η ισπανική φίρμα λάνσαρε τη νέα της κολεξιόν στον καιρό της πανδημίας
O AD της Loewe, Jonathan Anderson, λανσάρει τη συλλογή FW21 με τίτλο “The Loewe show has been cancelled” και οι διαφημίσεις μόδας αλλάζουν σελίδα.
Μια εφημερίδα αντί για βίντεο
Η κυκλοφορία μιας εφημερίδας με τίτλο «το σόου ακυρώθηκε», ήταν ο τρόπος που επέλεξε ο Τζόναθαν Άντερσον για να παρουσίασει τη συλλογή Loewe για τον επόμενο χειμώνα.
Ο ήχος της κυλινδρικής μηχανής που εκτυπώνει. Έκτακτο παράρτημα. Ποια είναι η πραγματική σημασία του έκτακτου, στη βιομηχανία της μόδας που μαστίζεται όσο λίγες από την πανδημία που έκλεισε πλέον έναν χρόνο; Έκτακτο θα πει περίφημο, καταπληκτικό, τέλειο.
Διότι ο σχεδιαστής που αρέσκεται να δοκιμάζει τα όρια της τέχνης του και τη χειμερινή συλλογή για τους άνδρες την παρουσίασε ως βιβλίο με λόγια και εικόνες του Τζο Μπρέιναρντ, αποφάσισε για τη γυναικεία συλλογή να κυκλοφορήσει μια εφημερίδα, η οποία, μάλιστα, θα μπει ένθετη και στις μεγάλες εφημερίδες.
Η είδηση του πρωτοσέλιδου είναι ότι «το σόου ακυρώθηκε» και στις σελίδες βλέπουμε λαμπερά χρώματα, διαφορετικές υφές και avant garde φόρμες. Διαβάζουμε ένα απόσπασμα από το διήγημα "The Affair" της ευπώλητης Ντάνιελ Στιλ. Γινόμαστε μάρτυρες ενός σόου στις ειδήσεις: «μόδα είναι η στιγμή στον χρόνο, ο οποίος είναι εγγενώς συνδεδεμένος με μια εφημερίδα, που αποτελεί το αρχείο του τώρα», αναφέρεται στο πρωτοσέλιδο.
Η μόδα του χειμώνα κατά τον Άντερσον
Προσωπικά, αισθάνομαι τον διασκελισμό μου να ταλαντεύεται επικίνδυνα: το ένα πόδι πατά στην ελπίδα της επόμενης ημέρας, των εμβολιασμών, της ανοσίας και της επιστροφής στην κανονικότητα, ενώ το άλλο δε βρίσκει που να πατήσει. Ο JW Anderson, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του ισπανικού οίκου μόδας Loewe, που κρατά στα χέρια του χρώματα και υφάσματα παρουσιάζει μια συλλογή που αντανακλά την απόλυτη χαρά και τον ηλεκτρισμό της μόδας: «η ιδέα του ντυσίματος ως μια πράξη τολμηρή. Μια παλέτα από ακρυλικές αποχρώσεις εκρήγνυται σε αφηρημένες σιλουέτες». Στο παριζιάνικο Le Train Bleu και στο γραφείο του σχεδιαστή, όπου έγινε η φωτογράφηση, κιμονό με τεράστιες αγκράφες και πανωφόρια για meta μπαμπούσκες με ολοστρόγγυλους ώμους δίπλα σε κοστούμια με φούντες και φορέματα με Commedia dell arte αέρα, αποτυπώνουν την αίσθηση της Loewe για τον προσεχή χειμώνα. Τα φανταστικά πλεκτά, οι γλυπτές ζώνες και οι τσάντες, τα καπιτονέ πανωφόρια και τα παπούτσια-σαμπό κλείνουν το μάτι στην αυστηρότητα. «Η συλλογή έχει να κάνει με το πώς προβλέπω τη νέα πραγματικότητα. Η μόδα θα παίξει καθοριστικό ρόλο στο να κάνει τους ανθρώπους να νιώσουν και πάλι αυτοπεποίθηση για να ντυθούν και να βγαίνουν έξω. Πίστεψέ το και θα γίνει», δήλωσε στη Vogue.