Μούσα του οίκου Dior η Jisoo των Blackpink
Scott Dudelson/Getty Images for Coachella

Μούσα του οίκου Dior η Jisoo των Blackpink

Πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του οίκου για τη συλλογή Φθινόπωρο 2021
  • A-
  • A+
H τραγουδίστρια των Blackpink Jisoo θα είναι η πρέσβειρα των προϊόντων μόδας και ομορφιάς του οίκου Dior.

Η Jisoo, κατά κόσμον Kim Ji-Soo, μπορεί να τρέχει και να μην προλαβαίνει τις δουλειές της, όμως ταυτόχρονα απολαμβάνει την τεράστια επιτυχία της.

Όταν λέμε τεράστια, εννοούμε υπερτεράστια, αστρονομική! Για παράδειγμα, ως εξέχον μέλος του νοτιοκορεάτικου ποπ συγκροτήματος Blackpink, είδε το τελευταίο βιντεοκλίπ του τραγουδιού Ddu-du Ddu-du να συγκεντρώνει ενάμισι δισεκατομμύριο προβολές. 

Οι Blackpink σαρώνουν παγκοσμίως, όπως άλλωστε και το boy band επίσης από τη Νότια Κορέα, οι ΒTS. 

Αν και διακονούν την ποπ, οι Blackpink στέλνουν και κοινωνικά μηνύματα στο κοινό τους, αφού έχουν στρατευτεί για την ενημέρωση του κόσμου πάνω στην κλιματική αλλαγή. 

Βλέποντας αυτά και ποιος ξέρει ποια άλλα, ο οίκος Dior και η καλλιτεχνική του διευθύντρια Μαρία Γκράτσια Κιουρί, την επέλεξαν ως πρωταγωνίστρια της καμπάνιας για τη συλλογή Φθινόπωρο 2021. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by JISOO? (@sooyaaa__)

Η Jisoo θα είναι πρέσβειρα του Dior τόσο στο στιλιστικό κομμάτι όσα και στα προϊόντα ομορφιάς. Η Μαρία Γκράτσια Κιουρί την επέλεξε γιατί αντιπροσωπεύει «την απελευθερωμένη θηλυκότητα και το αίσθημα της αληθινής κατανόησης του εαυτού», λέει η ανακοίνωση του οίκου. 

Η επιλογή της Jisoo εντάσσεται στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού του Dior. Η ανακοίνωση έγινε στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού, με τη Μαρία Κιουρί να ομολογεί πως η Jisoo αποτέλεσε έμπνευση για το σόου.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by JISOO? (@sooyaaa__)

Και λίγα βιογραφικά για την Jisoo. Είναι 26 χρονών, είναι τραγουδίστρια και ηθοποιός, το 2018 ψηφίστηκε στην πρώτη δεκάδα των ειδώλων της Νότιας Κορέας. Στο instagram την ακολουθούν 37 εκατομμύρια άνθρωποι!

Το 2020 φιγουράριζε στην πρώτη δεκάδα των influencers προϊόντων ομορφιάς παγκοσμίως ταΐζοντας με τη σκόνη της Ριάνα και την Κάιλι Τζένερ. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός πως μπήκε στη δεκάδα (7η για την ακρίβεια) με μόλις 12 ποστ. 

Αντίστοιχα ο οίκος Dior είδε το 2020 να αυξάνονται σημαντικά οι πωλήσεις του στη Νότια Κορέα, παρά τον κορωνοϊό, γεγονός που αποδίδεται στη συμβολή αρκετών ποπ τραγουδιστών της χώρας, μεταξύ των οποίων και η Jisoo, στην προώθησή του.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by JISOO? (@sooyaaa__)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η μακρόχρονη ιστορία των αθλητικών παπουτσιών
Η μακρόχρονη ιστορία των αθλητικών παπουτσιών
Back to top