Όταν τα περιοδικά κλείνουν, το Perfect Magazine έρχεται

Το νέο περιοδικό-πρότζεκτ της Κέιτι Γκραντ δεν μπορεί παρά να είναι «τέλειο»

Η Κέιτι Γκραντ λανσάρει το νέο περιοδικό The Perfect Magazine, ένα έντυπο που φιλοδοξεί να δημιουργήσει μια κοινότητα δημιουργικών ανθρώπων.

Η δημιουργία του ανακοινώθηκε τον Σεπτέμβριο, στη συνέχεια λειτούργησε ως πλατφόρμα δημιουργικότητας και στις 29 Μαρτίου απέκτησε και την έντυπη μορφή του. Το νέο πρότζεκτ της Κέιτι Γκραντ ονομάζεται The Perfect Magazine κι έγινε δεκτό μετά Comme des Garçons βαΐων και Gucci κλάδων.

Ήδη πριν το ντεμπούτο του το περιοδικό άρχισε τις ειδικές ενέργειες και τα πάρτι με μεγάλα fashion brands, όπως η Fila και η Gucci. Οι 464 σελίδες του το κάνουν να μοιάζει με ένα ογκώδες coffee table book παρά με περιοδικό. Άλλωστε ποιο περιοδικό ζυγίσει 3 κιλά που ζυγίζει το Perfect;

Ως προς την ύλη του; Πολλή μόδα, πολλή μουσική, πολλά μοντέλα όλων των σωματότυπων, πολύς ακτιβισμός, απενοχοποίηση όλων των ταμπού της μόδας με φόντο τον κόσμο. Ωραίες λέξεις, ωραίοι άνθρωποι, αυτονόητα ερωτήματα: Αλήθεια, έλειπε από την αγορά μια (ακόμα) Βίβλος της μόδας; Μπορεί το «Perfect» να κάνει τη διαφορά στον fashion Τύπο αλλά και στο κοινωνικό γίγνεσθαι; Μάλλον ναι.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by PERFECT (@theperfectmagazine)

Καταρχάς ιθύνων νους και διευθύντρια είναι η Κέιτι Γκραντ, μια μεγάλη μούρη που, μεταξύ άλλων, είχε συμμετοχή στο «Dazed & Confused», εμπνεύστηκε και διεύθυνε τα περιοδικά «Pop» και «Love», ενώ κερδίζει πολλές χιλιάδες λίρες Αγγλίας ημερησίως παρέχοντας συμβουλές σε οίκους μόδας.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by PERFECT (@theperfectmagazine)

Σύζυγος του μπασίστα των τεράστιων Pulp Στιβ Μακέι, η Κέιτι είναι πραγματικά τρελή και παλαβή με τη μόδα. Ηighlight της τρέλας της το γεγονός ότι το 1990 ξόδεψε ένα μεγάλο μέρος του φοιτητικού της δανείου για να αγοράσει ένα φόρεμα Comme des Garçons. Από το 2009 μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2020 διήθυνε το περιοδικό της Condé Nast «Love», όπου έκανε παπάδες. Ξέρει απέξω κι ανακατωτά την ποπ κουλτούρα γιατί είναι από αυτούς που τη δημιουργούν.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by PERFECT (@theperfectmagazine)

 

Μια άλλη ειδοποιός διαφορά; Το περιοδικό ποντάρει στην κοινότητα. Η δημιουργός του δίνει το στίγμα: «Ήθελα το Perfect να είναι κάτι μεγαλύτερο από ένα χάρτινο περιοδικό ή μια κοινωνική πλατφόρμα. Είναι μια 360 μοιρών εμπειρία. Στόχος μας είναι να συνεργαστούμε με ανθρώπους σε πολλά και διαφορετικά πεδία και πτυχές της βιομηχανίας της μόδας».

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by PERFECT (@theperfectmagazine)

Η μασκότ-σήμα κατατεθέν του περιοδικού είναι ένας ζωγραφισμένος στο χέρι σκύλος, εμπνευσμένος από τον σκύλο της Κέιτι Γκραντ. Η πρώτη capsule συλλογή ρούχων του περιοδικού σε συνεργασία με τη Fila κυκλοφορεί στο Λονδίνο, το Τόκιο, τη Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες, το Πεκίνο, τη Σιγκαπούρη και φυσικά σε online καταστήματα.