Η Ριάνα στην καμπάνια της Rimowa

Ριάνα, Πάττι Σμιθ, Φέντερερ και ΛεΜπρον στη νέα καμπάνια Rimowa

Η φανταστική νέα καμπάνια της εταιρείας μάς ανοίγει την όρεξη για ταξίδια
  • A-
  • A+
Rimowa: Ριάνα, Πάττι Σμιθ, Ρότζερ Φέντερερ, Λεμπρόν Τζέιμς πρωταγωνιστούν στη νέα καμπάνια της εταιρείας που μας ταξιδεύει.

Πόσο προσωπική υπόθεση είναι η βαλίτσα του καθενός. Όχι μόνο η ίδια η βαλίτσα, το σχήμα, το χρώμα, τα stickers και τα charms που μπορεί να κρεμάμε αλλά αυτά που βάζουμε μέσα. Τι παίρνεις στα κοντινά ταξίδια και ποιο είναι εκείνο το t-shirt που θα το παραχώσεις όπως και να ‘χει. Πολύ προσωπική υπόθεση, όσο το ταξίδι που υποσχεθήκαμε στον εαυτό μας να κάνουμε. Για καλό σκοπό ή για την πλήρωση της φαντασίας. Με παρέα μεγάλη ή μόνο για δυο. Ή μόνο για εσένα, τον εαυτό σου. Για την εμπειρία, τη γνωριμία, την ευτυχία να αλλάζεις και να χωράς στη βαλίτσα της ψυχής σου όσα σε έκαναν αυτό που είσαι.

Ο Ρότζερ Φέντερερ στην καμπάνια της Rimowa

«Είμαστε έτοιμοι», λέει με τη χαρακτηριστική της φωνή η Πάττι Σμιθ που με ανατριχιάζει ακόμη και τον τηλεφωνικό κατάλογο να διαβάζει, στο τελευταίο διαφημιστικό- έργο τέχνης της εταιρείας αποσκευών που αγαπά η φίλη μου, Σ., Rimowa. H Πάττι, όπως και η Σ., με ταξίδεψαν στις δύσκολες και πιο φωτεινές ημέρες της καραντίνας. Με τη φωνή και τα χαϊκού της η Πάττι, με την επικοινωνία και τη φιλία της η Σ.. «Είμαστε έτοιμοι, κανείς δεν έχτισε μια παρακαταθήκη μένοντας στάσιμος: ο Ρότζερ Φέντερερ, η Ριάνα και ο ΛεΜπρον Τζέιμς ετοιμάζουν ταξίδι. «Είναι από μόνο του ένα βιβλίο το ταξίδι», ξεκινά η φωνή της Πάττι κι όσο η μουσική του Jamie xx και τα κύματα δίπλα στα οποία περπατά δυναμώνουν, τόσο η ιστορία ξεδιπλώνεται. Την ιστορία που έγραψε εκείνη και που την ηχογράφησε στο πάλαι ποτέ στούντιο του Χέντριξ, Electric Lady Studios για να μυρίζει Νέα Υόρκη και υπόσχεση.

Ο Λεμπρόν Τζέιμς στην καμπάνια της Rimowa

«Εικόνες που αιχμαλωτίσαμε σ’ ένα φίλμ ή στη μνήμη μας, δημιουργούν τις σελίδες. Οι οποίες, καθώς γυρίζουν, αποκαλύπτουν την ιστορία μιας ζωής». Της ζωής μας. Που στριμώχτηκε σε SMS εξόδου, που ορέχτηκε αεροπλάνα και καράβια. Η Ριάνα σκηνοθέτησε τα δικά της πλάνα, μέσα από τα οποία περιγράφεται το δικό της μοναχικό ταξίδι στην καραντίνα. «Όταν όλα μειώνονται στο ελάχιστο, τότε συνειδητοποιείς τι είναι πραγματικά σημαντικό. Όπως αποκαλύπτει σε συνέντευξή της στο High Snobiety η Emelie De Vitis, CMO της γερμανικής εταιρείας που ιδρύθηκε το 1898 και πλέον ανήκει στη LVMH, η Ριάνα έχει δικό της Airstream, τα λαμπερά αυτά τροχόσπιτα που είναι συνώνυμα της αμερικανικής ποπ κουλτούρας. «Ζούσε στο Λος Άντζελες στο διάστημα της καραντίνας που δεν μπορούσε να ταξιδέψει. Ήταν δική της ιδέα να χρησιμοποιήσουμε Airstream στο δικό της φίλμ: έκανε road trips και πριν την πανδημία.

Η Ριάνα στην καμπάνια της Rimowa

Τι λαμπρή ομάδα να ταξιδέψεις μαζί τους. Από την Πάττι Σμιθ που έχει ταξιδέψει με τις Rimowa της σε όλον τον κόσμο, στο ΛεΜπρόν και τον πρωταθλητή του τένις. «Σημασία δεν έχει πόσο μακριά πας αλλά γιατί πας», μας λέει ο άσσος του NBA. Στα Φιλιατρά ή στα φιορδ της Φιλανδίας, σημασία έχει να ξέρεις γιατί ταξιδεύεις και με ποιον. «Είχαμε συνηθίσει να τρέχουμε από μέρος σε μέρος όμως ίσως αν χαμηλώσουμε ταχύτητα να μπορούμε να πάμε πιο μακριά», σκέφτεται ο Φέντερερ. Αδημονούμε να προσθέσουμε νέες σελίδες. «Να ανακαλύψουμε νέους ήχους, νέα αξιοθέατα», κορυφώνεται ο μονόλογος της σπάνιας Πάττι. Το βίντεο κυκλοφόρησε με αφορμή την παρουσίαση της συλλογής «Never Still» με είδη ταξιδιού για light travellers και long weekends.

Ο Λεμπρόν Τζέιμς στην καμπάνια της Rimowa

«Δεν κοιτάζουμε πίσω, φοράμε τα παλτό μας, υπερπηδάμε εμπόδια για να δούμε με νέα ματιά το οικείο και το άγνωστο. Είμαστε έτοιμοι. Για νέες σελίδες στην ιστορία μας και το αδιάκοπο γύρισμά τους στο βιβλίο της ζωής. Έτσι είναι, οι ήρωες του Βιζυηνού ανήκουν στο παρελθόν. Η ψυχή θέλει αγνάντι για να χορτάσει και να διδαχθεί. Να απολαύσει κάθε χαρακιά στη βαλίτσα, κάθε βαθούλωμα, να θυμηθεί κάθε αναμονή σε ταινίες παραλαβής αποσκευών. Το ταξίδι ξεκινάει τη στιγμή που θα κλείσει η βαλίτσα. Να το θυμάστε.

RIMOWA Never Still | A New Era of Travel

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τα αμπαζούρ της Ευριπίδου
Τα «υψηλής ραπτικής» αμπαζούρ της Ευριπίδου
Η Louis Vuitton φωτογραφίζει τα προϊόντα της στη Μήλο
Απέραντο ελληνικό γαλάζιο για 45 εκ. ακόλουθους της Louis Vuitton
Back to top