Μία τσάντα, ανά πελάτη, ανά έτος! Γιατί ο οίκος έθεσε περιορισμούς στην αγορά της Νότιας Κορέας;
Alexander McQueen: Πρώτη επίδειξη μετά από 20 χρόνια στο Λονδίνο
Σε μια ταράτσα στο Tobacco Doc του Ανατολικού Λονδίνου, ο ουρανός πρωταγωνίστησε σε μια ονειρική συλλογή με αντιθέσεις για το SS22.
O Oίκος Alexander McQueen με τη σχεδιάστρια του Sarah Burton έπειτα από 20 χρόνια επιστρέφει στο Λονδίνο για τη συλλογή SS22 με πρωταγωνίστρια τη Ναόμι Κάμπελ.
Με τον οίστρο του δρόμου και του underground του Λονδίνου, στο οποίο μεγάλωσε και μεγαλούργησε ο McQueen. Εκεί, στην ταράτσα με τον θόλο που δημιούργησε ο Smiljan Radic για την επίδειξη, με τον ουρανό να παίζει τα παιχνίδια του, ο Alexander McQueen γύρισε στο σπίτι του. Είκοσι χρόνια μετά την απόφαση του εκλιπόντα και τη συμφωνία με τον Gucci να δείχνει τις συλλογές του στο Παρίσι. Σε μια ταράτσα στο Tobacco Doc του Ανατολικού Λονδίνου, ο ουρανός πρωταγωνίστησε σε μια ονειρική συλλογή με αντιθέσεις.
Ήταν η πρώτη επίδειξη έπειτα από σχεδόν 2 χρόνια (θυμόμαστε το πρόσφατο βίντεο που γυρίστηκε στην κοίτη του Τάμεση) και η σχεδιάστρια του Οίκου, Sarah Burton δεν ακολούθησε το καλεντάρι του London Fashion Week, το οποίο ολοκληρώθηκε 3 εβδομάδες πριν. «Τα πράγματα έχουν αλλάξει δια παντός. Δουλεύοντας για ενάμιση χρόνο από το σπίτι σημαίνει ότι έχει αλλάξει ο τρόπος που ζούμε και δουλεύουμε κι αυτό θα πρέπει να το σεβαστούμε. Δεν πιστεύω ότι πρέπει να γυρίσουμε σε παλιές φόρμουλες».
Η Σάρα Μπάρτον έδωσε χρόνο σε συνεργάτες και στον εαυτό της, δούλεψε με sustainable υλικά και δημιούργησε μια συλλογή με αιχμές που συμπλήρωναν η μια την άλλη: τα puffy μανίκια σαν τα σύννεφα του βρετανικού ουρανού και τα δερμάτινα overall συνάντησαν τη ντελικάτη θηλυκότητα των cocktail dresses και η αυστηρότητα ενός Prince-de-Galles κοστουμιού τη λάμψη ενός κεντήματος σε λευκό καμβά. Τα ζωγραφισμένα στα χέρια πανιά ισορροπούσαν δίπλα στα τζην σύνολα και τα δερμάτινα κομμάτια της συλλογής. Κεντήματα και ταφτάδες δίπλα σε φερμουάρ, το Ανατολικό Λονδίνο περπάτησε δίπλα στο Δυτικό Λονδίνο σε μια επίδειξη λουσμένη στο λονδρέζικο φως: άλλοτε μουντό και σε δευτερόλεπτα φωτεινό, έκανε τα απρόβλεπτα φούξια κομμάτια της συλλογής να αστράφτουν και τα φορέματα με τις παγιέτες να λαμποκοπούν.
Ακόμη και το κάστινγκ δεν υπάκουσε σε όρους fashion show αλλά στους χαρακτήρες πάνω στους οποίους έχτισε τη συλλογή η Sarah Burton. Σαφώς, η ιέρεια ήταν η Ναόμι Κάμπελ με τις πλουμιστές μπότες για όλους τους λόγους που την κάνουν να ξεχωρίζει ακόμη, δίπλα της όμως περπάτησαν όλοι οι τύποι κοριτσιών σε τακούνια, σε μποτάκια και αθλητικά με τις Curve τσάντες αλλά και τη νέα πιο δωρική τσάντα με τη χοντρή αλυσίδα. «Οι θυελλώδεις ουρανοί είναι αυτοί που ζούμε, οπότε είναι μια συλλογή για το σκοτάδι και για το φως. Είναι μια συλλογή που γιορτάζει την επιστροφή μας στο Λονδίνο. Στο σπίτι μου, στο σπίτι των συνεργατών μου, στο σπίτι του brand. Οι απρόβλεπτες σκιές είναι μέρος της ζωής στο Λονδίνο», θα πει η σχεδιάστρια στον Guardian. «Όσοι γνώριζαν τον Lee, ξέρουν το παιδικό του πάθος να ανεβαίνει στις ταράτσες και να βλέπει τα πουλιά», θα γράψει η Sarah Mower. Από κεινη την ταράτσα, στο Ανατολικό Λονδίνο, ίσως να τους έκλεισε το μάτι.