Fendi x SKIMS

Kim Kardashian και Fendi = στενός κορσές SKIMS

Μια capsule συλλογή που ήδη συζητιέται πολύ
  • A-
  • A+
Ο ιταλικός οίκος Fendi ενώνει τις δυνάμεις του με την Κιμ Καρντάσιαν Γουέστ και το δικό της brand shapewear, SKIMS για μια capsule συλλογή.

Η ανακοίνωση ήρθε από τον οίκο Fendi: «ο σχεδιαστής της γυναικείας και της Couture σειράς, Κιμ Τζόουνς και η Κιμ Καρντάσιαν, της οποίας η εταιρεία εσωρούχων και shapewear SKIMS τάραξαν τον κόσμο της μόδας, παρουσιάζουν την capsule συλλογή #FENDIxSKIMS που ενώνει τους αισθητικούς κώδικες των δυο δημιουργών». Η συλλογή SKIMS έρχεται στις 9 Νοεμβρίου. «Είναι η πρώτη τέτοιου είδους συνεργασία που φέρνει κοντά την πολυτέλεια του Fendi με την καινοτομία των SKIMS», αναφέρεται στο instagram των SKIMS.

Πρωταγωνίστρια είναι βεβαίως η Κιμ αλλά όχι μόνο: μαζί της είναι η plus size μαύρη Precious Lee, η κοκκινομάλλα Tianna St. Louis, η κινέζα Jessie Li και η Grace Valentine υπογραμμίζοντας με αυτόν τον τρόπο τον inclusive χαρακτήρα της συλλογής, το diversity και την ορατότητα (visibility). Τη συνεργασία απαθανάτισε ο μάγος της φωτογραφίας, Steven Meisel.

 

 

Η #FENDIxSKIMS συλλογή περιλαμβάνει εσώρουχα αλλά και bomber jackets, φορέματα που σμιλεύουν το σώμα, τοπ, μακρυμάνικα κορμάκια και διάφανα καλσόν που βελτιώνουν τη σιλουέτα. Σέξι, σε τόνους μαύρους, λαδί, φούξια και με αδιευκρίνιστα τα όρια του αν πρόκειται για ρούχα ή για εσώρουχα, το εμβληματικό logo Fendi υπάρχει παντού, ακολουθώντας τη δημοφιλή τάση του logomania. Τα κομμάτια δεν είναι φτηνά, καθώς η τιμή του jacket, σύμφωνα με το WSJ Magazine, κυμαίνεται στα 2500 ευρώ ($2,950) όμως αυτό είναι το αντίτιμο αυτής της συνεργασίας. «Η καινοτομία των υφασμάτων και η εφαρμογή των Skims συνδυασμένη με την πολυτέλεια και την ποιότητα των Fendi μπορεί να μοιάζει απρόσμενη σε κάποιους αλλά οι στόχοι και τα οράματά μας είναι προς την ίδια κατεύθυνση», θα πει η Κιμ.

Δεν ξέρω ποιος είναι ο κερδισμένος σε αυτήν τη συνεργασία: η Kim, που βλέπει την εταιρεία της που έχει καθαρή αξία 1,5 δις δολάρια να απολαμβάνει την αναγνώριση από έναν κολοσσό με ιστορία ενός αιώνα, ή ο Κim, που θα κάνει τη Fendi πιο ορατή σε ένα ευρύ κοινό των ΗΠΑ και όχι μόνο; Η ανακοίνωση της KIm στο Instagram είχε περισσότερα από 1 εκατομμύριο likes κι έχει αποδείξει ότι τα sold out για εκείνη είναι εύκολη υπόθεση. H Κιμ θα είναι νικητής, σίγουρα!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πώς να βγεις στο κρύο με στιλ
Πώς να βγεις στο κρύο με στιλ
Η Άνια Τέιλορ Τζόι στα 73α Emmy.
Η Άνια Τέιλορ-Τζόι είναι η νέα global ambassador του οίκου Dior
Back to top