Ιλεάνα Μακρή και Zeus+Dione για τη σειρά Emily in Paris
Μια συλλογή κοσμημάτων και μια συλλογή γυαλιών αποκλειστικά για τη δημοφιλή σειρά του Netflix
H διεθνής σχεδιάστρια κοσμημάτων Ιλεάνα Μακρή και το brand Zeus+ Dione σχεδιάζουν για τη σειρά Emily in Paris κοσμήματα και γυαλιά ηλίου αντίστοιχα.
Ποιος είναι ο συνδετικός κρίκος που ενώνει την Μπρέντα από το Μπέβερλι Χιλς, την Αμάντα Γούντγουορντ του Melrose plc, την Κάρι του Sex and the City και την Έμιλι του Emily in Paris; Ο Darren Star, που είτε οραματίστηκε τους χαρακτήρες αυτούς είτε τους εμπνεύστηκε με αφορμή κάποιο βιβλίο και δημιουργεί τηλεοπτικές σειρές, οι οποίες αποτελούν σημείο αναφοράς στην ποπ κουλτούρα. Από την ενηλικίωση των εφήβων του Beverly, στα νεανικά χρόνια των ενήλικων συγκάτοικων του απίθανου συγκροτήματος του Melrose και τη γυναικεία απελευθέρωση του Sex and the City, ο δημιουργός κατάφερνε πάντα να αλλάζει τον τρόπο που φτιάχνονται τα σίριαλ.
Οι φανατικοί του οπαδοί ενηλικιώθηκαν και οι ανάγκες τους άλλαξαν. Η Emily in Paris απευθύνεται στη νέα γενιά που θέλει να ονειρεύεται και που πιστεύει ότι η ζωή είναι τραγανή σαν ένα μακαρόν και πάντα γλυκιά. Η Emily in Paris, η πρόσφατη τεράστια επιτυχία των Mtv Entertainment Studios, της οποίας o δεύτερος κύκλος ξεκίνησε να προβάλλεται λίγο πριν τα Χριστούγεννα στο Netflix, είναι θαρραλέα, ονειροπόλα, ικανή και ευφάνταστη. Με την αφέλεια της Αμερικάνας από το Σικάγο, που όχι μόνο επιβιώνει στα παριζιάνικα κλισέ αλλά σημειώνει κι επιτυχίες επαγγελματικά, είναι μια ανάσα δροσιάς.
Μαζί με τον νέο κύκλο ήρθε και η ανακοίνωση της κυκλοφορίας δύο συλλογών που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για την τηλεοπτική σειρά. Η διεθνώς καταξιωμένη σχεδιάστρια κοσμημάτων Ιλεάνα Μακρή σχεδίασε μια σειρά από κοσμήματα εμπευσμένα από τη σειρά, τα οποία πωλούνται στο Saks και το eshop Ileana Makri. Τα εμβληματικά evil eyes της σε σκουλαρίκια και μενταγιόν αλλά και βραχιόλια, στα οποία σχηματίζονται η λέξη «Amour» και η φράση «C’ est la vie», ολοκληρώνουν τη σειρά. Λαμπερός χρυσός και πέτρες στα χρώματα της Γαλλίας δίνουν στη συλλογή μια φίνα γαλλική σπιρτάδα, όπως εκείνη της πρωταγωνίστριας.
Από την άλλη, το brand Zeus+ Dione παρουσίασε μια σειρά από γυαλιά ηλίου εμπνευσμένα από τον δεύτερο κύκλο της ίδιας τηλεοπτικής σειράς. Πολυγωνικά κι εκκεντρικά, κάποια από αυτά είδαμε ήδη να τα φορούν οι πρωταγωνίστριες της σειράς.
Είναι η σειρά που συζητήθηκε όσο καμία άλλη στη διάρκεια της πανδημίας και την οποία παρακολούθησαν περισσότεροι από 60 εκατομμύρια τηλεθεατών. Πολλοί δυσανασχέτησαν για πολλούς και διαφορετικούς λόγους: για τη στερεοτυπική σεναριακή αντιμετώπιση των Γάλλων, για την ουτοπική εξέλιξη της Έμιλι, για τα ρούχα της, για το Παρίσι, για τους δρόμους που έκλεισαν για να γίνουν τα γυρίσματα. Άλλαξε η εποχή, άλλαξε το κοινό; Και τα δύο: η Emily in Paris ήταν από τα δημοφιλέστερα της χρονιάς για την πλατφόρμα και σίγουρα μέσα στην πεντάδα για την Ελλάδα. Μας αρέσει να γκρινιάζουμε και να τουιτάρουμε όσο μας αρέσει να παρακολουθούμε την ιστορία της Έμιλι. C’ est la vie.