Η Cher πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια της UGG

Δείτε το βίντεο όπου αφηγείται την ιστορία της φορώντας ένα ζευγάρι Classic Mini μπότες

Η Cher είναι το νέο πρόσωπο στη διαφημιστική καμπάνια FEEL ___ για τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2022 της UGG.

Δεν θα το έκαναν πολλές 76χρονες, όμως εδώ μιλάμε για τη Cher. Ο γερόλυκος της ποπ γίνεται το πρόσωπο στην καμπάνια Άνοιξη/Καλοκαίρι της UGG και φορά τις κλασικές μίνι θερμαντικές μπότες της εταιρείας.

Στο βίντεο που συνοδεύει την καμπάνια και έχει τον τίτλο FEEL ___, αρχικά η Cher τηλεφωνεί τη μαμά της. Στη συνέχεια αφηγείται πώς έβλεπε ταινίες μαζί της από μικρή ηλικία. Εξομολογείται πως από τεσσάρων χρονών επιθυμούσε να δουλεύει στον κινηματογράφο και να είναι ένας χαρακτήρας καρτούν.

cher-ugg.jpg
© UGG

Καθισμένη αναπαυτικά στον καναπέ της, αγκαλιά με τη γάτα της τη Μάλα, βλέπει μια ταινία και αφηγείται την ιστορία της ζωής της τρώγοντας ποπκόρν. Παράλληλα στέλνει τα οικολογικά της μηνύματα και μας ξεναγεί και στη σπιταρόνα της. Κατά τη διάρκεια του βίντεο, ξαναμιλά με τη μαμά της στο τηλέφωνο, κάνει διαλογισμό στην κρεβατοκάμαρά της, κάθεται σε μια ψάθινη πολυθρόνα και δέχεται τις περιποιήσεις ενός μακιγιέρ. Συχνά πυκνά στην οθόνη εμφανίζονται οι Classic Mini μπότες UGG. 

Το highlight του βίντεο πάντως είναι οι τελευταίες ατάκες της Cher, που είναι 100% Cher. «Πέρασα μια ζωή με ανθρώπους που είτε με μισούσαν είτε με αγαπούσαν. Θέλεις να αγαπιέσαι, αλλά στην τελική "δε γαμιέ…"». 

Η συνεργασία της UGG με τη Cher εντάσσεται στο πλαίσιο της αναγέννησης της εταιρείας. Τα τελευταία χρόνια, οι μπότες UGG φορέθηκαν σε πασαρέλες, η βρετανίδα σχεδιάστρια Μόλι Γκοντάρντ σχεδίασε τρία μοντέλα, ανάμεσα στα οποία και πλατφόρμες, ενώ πρόσφατα κυκλοφόρησαν και παντόφλες ζεστές για το σπίτι. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Cher (@cher)

Όσο για τη Cher, το 2022 της μπήκε με το δεξί, αφού εκτός από πρόσωπο της UGG έκλεισε και συνεργασία με τα MAC Cosmetics. Η Θεά σε συνεργασία με τη Saweetie συμμετέχει στην καμπάνια των MAC #ChallengeAccepted, όπου προκαλούν τους καταναλωτές να τεστάρουν τα προϊόντα της εταιρείας σε δύσκολες συνθήκες, όπως η ζέστη, ο ιδρώτας, ο κακός καιρός. Η Cher δε χορταίνει να τουιτάρει εικόνες από το Challenge και γενικώς να τουιτάρει. Υπεραξία!

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice