Ευαγγελία Σμυρνιωτάκη: Η νέα artistic director του Sergio Rossi

Η ταλαντούχα fashion blogger Style Heroine αναλαμβάνει καλλιτεχνική διευθύντρια του διάσημου ιταλικού οίκου παπουτσιών. Δείτε την πρώτη διαφήμιση που υπογράφει.

Ευαγγελία Σμυρνιωτάκη: H Style Heroine είναι η νέα artistic director του ιταλικού οίκου Sergio Rossi.

«Το πιο κουλ κορίτσι του Instagram», έτσι προλόγισε η γαλλική Vogue την Ευαγγελία Σμυρνιωτάκη σ' ένα αφιέρωμα που της έκανε πέρυσι: «η αρχηγός μιας νέας γενιάς It-girls». Το αιχμηρό της στιλ, η απόκοσμη ομορφιά της και η γνήσια αισθητική της την έκαναν να στέκεται με την ίδια άνεση στο κόκκινο χαλί ενός μεγάλου event, στην πρώτη σειρά ενός σόου του Karl Lagerfeld ή του Valentino, αλλά και να σχεδιάζει καμπάνιες για τον οίκο Bvlgari στη Μύκονο. Μπροστά και πίσω από τον φακό.

Η είδηση ότι η Style Heroine, η ελληνίδα Ευαγγελία Σμυρνιωτάκη, είναι η νέα καλλιτεχνική διευθύντρια του Sergio Rossi, ενός από τα μεγαλύτερα brands παπουτσιών, μας γέμισε χαρά. «Ανακοινώνω με περηφάνια τη νέα μου θέση ως καλλιτεχνική διευθύντρια του Sergio Rossi. Είναι τύχη να συμμετέχω στον Sergio Rossi αυτή τη συναρπαστική στιγμή και ανυπομονώ να διαμορφώσω τη νέα εποχή του οίκου. Ένα τεράστιο ευχαριστώ στους Riccardo Sciutto, Marta Ferrarotti Bellingeri και Matteo Piana που πίστεψαν σε μένα», ήταν η ανακοίνωσή της στο Instagram.

Η Style Heroine είναι πολύ συμπαθής και πολύ εργατική. Εξού και τα σχεδόν δύο χιλιάδες σχόλια με ευχές και συγχαρητήρια. Η είδηση απασχόλησε και τα μεγαλύτερα websites της μόδας, από το WWD, τη Vogue, το Business of Fashion. «Η Evangelie Smyrniotake θα επιβλέπει το branding και την ταυτότητα, συμπεριλαμβανομένων των διαφημιστικών καμπανιών, της δημιουργίας περιεχομένου και θα αναφέρεται απευθείας στον διευθύνοντα σύμβουλο του Sergio Rossi, Riccardo Sciutto», ανέφερε η ανακοίνωση του ιταλικού οίκου που ντύνει τα βήματα των γυναικών στην Ιταλία και όλον τον κόσμο από το 1950.

«Χαίρομαι για την άφιξη της Evangelie και πιστεύω ακράδαντα ότι οι γνώσεις της για την αισθητική των πολυτελών παπουτσιών και τα νέα μέσα θα φέρουν μεγάλη αξία στην εταιρεία» δήλωσε ο CEO, Riccardo Sciutto. «Η επικοινωνία έχει αλλάξει πολύ αυτά τα χρόνια και η Evangelie διαθέτει την ικανότητα να ενορχηστρώσει τα νέα εργαλεία που χρειάζεται η βιομηχανία», συνέχισε.

Τον περασμένο Ιούνιο ο κινεζικός όμιλος Fosun Group, που είναι πλέον γνωστός ως Lanvin Group, εξαγόρασε πλήρως τον Sergio Rossi. «Ανυπομονώ να διαμορφώσω ένα νέο κεφάλαιο στο Sergio Rossi. Είμαι από καιρό θαυμάστρια και πιστεύω ακράδαντα ότι η μάρκα, που υποστηρίζεται σήμερα από τον Όμιλο Lanvin, μόλις άρχισε να εκφράζει τις δυνατότητές της», είπε η Σμυρνιωτάκη. Ανυπομονούμε κι εμείς. 

Δείτε παρακάτω στη φωτογραφία που ανάρτησε την πρώτη διαφημιστική καμπάνια του οίκου για την Άνοιξη-Καλοκαίρι 22 που φέρει την υπογραφή της.

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice