Hard Clo: Η νέα καμπάνια με πρωταγωνιστή τον Μιχαήλ Ταμπακάκη

Πάντα καλοκαίρι! Στο κατάστρωμα ενός καραβιού γυρίστηκε το βίντεο για την καμπάνια του brand Hard

Μιχαήλ Ταμπακάκης: Ο νέος έλληνας ηθοποιός πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του brand Hard Clo.

Χαρά. Έτσι διάβαζα το brand του στυλίστα Γιώργου Μεσημέρη. Η νέα του καμπάνια για την καλοκαιρινή συλλογή του Hard Clo, στην οποία πρωταγωνιστεί ο διαρκώς εξελισσόμενος ηθοποιός Μιχαήλ Ταμπακάκης, μου δημιουργεί ακόμη μεγαλύτερη χαρά: ένα συνεπές στις αξίες του brand fashion video σε ταξιδεύει στην καρδιά της ανάμνησης του πιο δυνατού καλοκαιριού της ζωής σου.

Μιχαήλ Ταμπακάκης - Καμπάνια Hard Clo 2022

Ένας ταξιδιώτης βρίσκει τη θέση του στο κατάστρωμα. Ο Μιχαήλ απαγγέλει μια ερωτική επιστολή όσο ο ήλιος περιστρέφεται γύρω του. Από νωρίς το πρωί μέχρι το άλλο ξημέρωμα. Μια επιστολή απόγνωσης, μοναξιάς κι έρωτα. «Ξέρεις κάτι; Πάντα περίμενα αυτό το ταξίδι», ακούγεται. Είναι το σήμερα, είναι το παρελθόν. Είναι ταξίδι αναψυχής ή ξεριζωμού; «Δες με τώρα εδώ. Είμαι εδώ στο κατάστρωμα, περιμένω να με αγκαλιάσεις». Ο ψυχρός και ζεστός αέρας, το γαλάζιο της θάλασσας και το μετέωρο του ουρανού. «Είχες εισιτήριο, εγώ στο έκλεισα».

Καμπάνια Hard Clo 2022

Μιχαήλ Ταμπακάκης - Καμπάνια Hard Clo 2022

Το κυριλλικό αλφάβητο αποκτά στα χέρια του δημιουργού νέα χρήση. Νέες λέξεις προκύπτουν από έννοιες παλιές κι ο παλιός κόσμος που αλλάζει, κάνει κρότο. Αποχωρισμός ή αναψυχή το ταξίδι; Τουρίστας ή πρόσφυγας. «Σήμερα σε αναζητώ στα δικά μου λόγια», συνεχίζει ο Ταμπακάκης. Η ήρεμη φωνή του κρύβει θλίψη, η επιστολή που γράφει στο νου του δεν έχει αποστολέα, δεν έχει παραλήπτη. Η αγάπη, το σ΄αγαπώ που ειπώθηκε ή δεν ειπώθηκε ποτέ. «Το είπες, το άκουσα, δεν μπορείς να το πάρεις πίσω».

Μιχαήλ Ταμπακάκης - Καμπάνια Hard Clo 2022

Ένα χάρτινο καραβάκι, μια βιντεοκάμερα, το βιβλίο της Αλεξάνδρας Κ. «Πώς φιλιούνται οι αχινοί». Ένα τσιγάρο ακόμη. Μια Polaroid. Ένα πλατύγυρο καπέλο, ένα μήνυμα. Ουτοπικά και μαγικά. Ένα ζευγάρι κάλτσες κι ένα τζην μπουφάν για τις ώρες που ο ήλιος κρύβεται μέχρι να εμφανιστεί ξανά. Το ξημέρωμα πάντα έρχεται. «Δεν ξέρω τι είναι αυτό που θα έρθει, είμαι στο κατάστρωμα». Ένας κίτρινος κύκλος οριοθετεί τη θέση του ελικοδρόμιου. Δεν έχω δει ποτέ ελικόπτερο σε πλοίο αλλά πάντα υπάρχει ένας κίτρινος κύκλος. Ναϊάς Εξρπές, Ρομίλντα, Δημητρούλα. Όλα είναι δρόμος. Σύρος, Αίγινα, Ιθάκη.

Καμπάνια Hard Clo 2022

Μιχαήλ Ταμπακάκης - Καμπάνια Hard Clo 2022

Η συλλογή του brand αποτελείται από t shirts, μαλακά φούτερ, κάλτσες, καπέλα, θήκες τηλεφώνου, tote bags. Η τυπογραφία ορίζει την αισθητική του. Είναι μίνιμαλ και έχουν δύναμη. Τα Hard στολίζουν ολοένα και περισσότερα στέρνα, μέτωπα και κνήμες. Το fashion video «Tourists of the World» είναι ένα μικρό έργο τέχνης.

 

 

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice