20 χρόνια Wonderbra

Κοίταξέ με στα μάτια. Στα μάτια, είπα.

Σλόγκαν που άφησε εποχή. Όλοι θυμούνται τη διαφήμιση της Wonderbra το 1994 με την Εύα Χερτζίκοβα να κοιτάει το στήθος της με την ατάκα δίπλα «Hello boys», η οποία έγινε viral σε χρόνο dt. Αν και η επωνυμία της εταιρείας χρονολογείται στο 1935, η πορεία της απογειώθηκε τα τελευταία 20 χρόνια μετά την καμπάνια της με την Χερτζίκοβα. Η αλήθεια είναι ότι τα σουτιέν της Wonderbra που κάνουν το στήθος να φαίνεται 2 νούμερα μεγαλύτερο και απίστευτα στητό, έκαναν τις γυναίκες ευτυχισμένες και τους άντρες να παραμιλάνε. Η διαφημιστική της πορεία μετράει αρκετά διάσημα μοντέλα με έξυπνα σλόγκαν αλλά και τρισδιάστατες διαφημιστικές πινακίδες.

Βέβαια, η ιστορία του σουτιέν χρονολογείται στις αρχές του 20ου αιώνα. Ξεκίνησε τη δεκαετία του ’20 ως ένας τρόπος να κρατάνε οι γυναίκες το στήθος τους σταθερό, με την Μαίρη Φελπς Τζέικομπς να κατοχυρώνει την πατέντα του «στηθόδεσμου». Στο πέρασμα των δεκαετιών εξελίχθηκε σε ερωτικό φετίχ και αναδείχτηκε ιδιαίτερα από τις εταιρείες Wonderbra και Victoria’s Secret που απογείωσαν το σχεδιασμό του. Δαντελένια, εμπριμέ, μεταξωτά, με διαμάντια, κωνικά, μονόχρωμα, με ενίσχυση, με φτερά ή πούπουλα, με κορσέ ή κομπινεζόν. Τα σουτιέν αποτελούν την επιτομή της γυναικείας θηλυκότητας και των ανδρικών φαντασιώσεων και θα έχουν πάντα το δικό τους ξεχωριστό συρτάρι στη ντουλάπα μας.

image

«Τελικά, πέφτω πάντα σε άντρες που τραυλίζουν»

image

«Κοίτα με στα μάτια... στα μάτια, είπα»

image

image

image

image

image

image

image

«Δε ξέρω να μαγειρεύω, ποιος νοιάζεται;»

image

«Οι χριστουγεννιάτικοι στολισμοί έγιναν νωρίς φέτος»

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice