H Κιμ Καρντάσιαν κατηγορήθηκε για χλιαρή αντίδραση μετά τον σάλο με τη διαφήμιση του Balenciaga

Το story στο instagram

Newsroom |

Κιμ Καρντάσιαν: Στο στόχαστρο fans για την καμπάνια του Balenciaga με τα παιδιά

Οι αντιδράσεις της Kιμ Καρντάσιαν μετά το σάλο που προκάλεσε η προκλητική καμπάνια του οίκου με σαδομαζοχιστικά αρκουδάκια στα χέρια παιδιών κρίθηκαν τουλάχιστον χλιαρές από τα social media.

Η απάντηση της 42χρονης influencer ήταν ότι «ταράχτηκε» και «αηδίασε» με τις φωτογραφίες της διαφημιστικής εκστρατείας, που τελικά ο Balenciaga απέσυρε, ζητώντας συγγνώμη.

«Τις τελευταίες μέρες σιωπούσα, όχι γιατί δεν σοκαρίστηκα και δεν εξοργίστηκα με την πρόσφατη καμπάνια, αλλά επειδή ήθελα μια ευκαιρία να μιλήσω με την ομάδα του οίκου και να καταλάβω κι εγώ πώς ακριβώς συνέβη αυτό», έγραψε η Καρντάσιαν σε ένα Instagram story της.

Η ίδια πρόσθεσε: «Ως μητέρα τεσσάρων παιδιών, με αναστάτωσαν αυτές οι ενοχλητικές εικόνες. Η ασφάλεια των παιδιών πρέπει να αντιμετωπιστεί με το μεγαλύτερο σεβασμό και οτιδήποτε εναντίον της δεν πρέπει να έχει θέση στην κοινωνία μας – τελεία και παύλα».

Η ίδια συμπλήρωσε: «Εκτιμώ την απόσυρση της καμπάνιας και τη συγγνώμη του οίκου. Μιλώντας μαζί τους, πιστεύω ότι κατανοούν πόσο σοβαρό είναι το ζήτημα και θα λάβουν τα απαραίτητα μέτρα αυτό να μη συμβεί ποτέ ξανά. Σχετικά με το μέλλον μου στον Balenciaga, αυτή τη στιγμή αναθεωρώ τη σχέση μου με το brand, σύμφωνα με την προθυμία τους να αναλάβουν ευθύνες για κάτι που δεν θα έπρεπε να συμβεί ποτέ – και με τις δράσεις που περιμένω να δω να παίρνουν για να προστατεύσουν τα παιδιά».

Πάντως υπήρξαν και αντιδράσεις από ακόλουθούς της στα social media, όπως: «Δεν πιστεύω ότι είσαι καθόλου ειλικρινής. Νομίζω ότι απλά έλπιζες όλο αυτό να ξεφουσκώσει. Δεν υπήρχε περίπτωση να πληρώσουν για μια διαφημιστική εκστρατεία και να τη βγάλουν χωρίς να την έχουν εξετάσει εξονυχιστικά».

«Αν συνεχίσεις να κάνεις μόντελινγκ για εκείνους δεν μπορεί να είσαι και τόσο εξοργισμένη. Εκτιμώ το γεγονός ότι μίλησες αλλά και μόνο που συνέβη αυτό λέει πολλά. Ντροπή στον Balenciaga και σε όποιον τους στηρίζει. Δεν αξίζει να δίνεις δεύτερη ευκαιρία μετά από κάτι τέτοιο».

Ο οίκος Balenciaga ζητάει συγνώμη για τις διαφημίσεις με παιδιά και BDSM αρκουδάκια

O οίκος μόδας Balenciaga ζήτησε συγγνώμη για την παρουσίαση παιδιών να αγκαλιάζονται με αρκουδάκια ντυμένα με στολές σαδομαζοχιστικού τύπου στην τελευταία του διαφημιστική καμπάνια.

«Ζητάμε συγνώμη για την προβολή ανησυχητικών εγγράφων στην καμπάνιά μας», ανέφερε η εταιρία στην ανακοίνωσή της, ρίχνοντας το φταίξιμο στον Ιταλό φωτογράφο Γκαμπριέλε Γκαλιμπέρτι. «Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη μας αυτό το θέμα και θα προβούμε σε νομικές ενέργειες κατά των υπευθύνων για τη δημιουργία του σκηνικού και τη συμπερίληψη μη εγκεκριμένων αντικειμένων για τη φωτογράφιση της καμπάνιας μας Άνοιξη 2023. Καταδικάζουμε έντονα την κακοποίηση των παιδιών σε οποιαδήποτε μορφή. Υπερασπιζόμαστε την ασφάλεια και την ευημερία των παιδιών».

Στο αρχικό της δελτίο τύπου η εταιρία είπε ότι η σειρά περιείχε «δεκάδες νέα προϊόντα που κυμαίνονται από οικιακά είδη, ενδύματα για κατοικίδια και αρώματα, από καθημερινά αντικείμενα μέχρι συλλεκτικά αντικείμενα περιορισμένης έκδοσης και έπιπλα κατά παραγγελία».

Η καμπάνια, όμως, προκάλεσε οργισμένες αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τις λήψεις που παρουσίαζαν μικρά παιδιά μαζί με βελούδινα αρκουδάκια ντυμένα με ρούχα εμπνευσμένα από το BDSM. Ένα παιδί επίσης, απεικονίζεται με μερικά άδεια ποτήρια κρασιού. Ένας χρήστης του Twitter έγραψε: «Ο Balenciaga μπορεί να "ζήτησε συγγνώμη", αλλά όλοι γνωρίζουν ότι η καμπάνια είχε εγκριθεί από τη διοίκηση. Αυτή είναι μια στρατηγική δημοσιότητας που προσπαθεί να τραβήξει την προσοχή με αμφιλεγόμενο περιεχόμενο. Δεν αποδέχομαι τη συγγνώμη τους και δεν θα το κάνω ποτέ. Δεν είναι ποτέ σωστό να σεξουαλικοποιείς τα παιδιά».