Ένα ταξίδι στο μεταίχμιο Αφρικής και Ευρώπης
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
adidas Originals: Η νέα καμπάνια, τα iconic μοντέλα και οι κορυφαίοι ambassadors.
Πριν λίγο καιρό γράφαμε για την ιστορία του adidas Gazelle, για τον τρόπο που κατέκτησε πρώτα τον αθλητικό κόσμο και έπειτα το lifestyle, για το μύθο που δημιουργήθηκε γύρω από το όνομά του όταν άρχισαν να το φορούν δημοφιλείς μουσικοί, ηθοποιοί, μοντέλα. Από τον Μαρκ Σπιτς και τη Κέιτ Μος στη Γκουίνεθ Πάλτροου και τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο και από κει στην skate κουλτούρα των 90s, το Gazelle έγραψε ιστορία. Παράλληλα, τα «αδερφάκια» του Superstar και Samba άφηναν το δικό τους στίγμα στον αθλητισμό κατακτώντας το μπάσκετ, το ποδόσφαιρο, τη hip hop σκηνή αλλά και τη μόδα και τη street κουλτούρα. Η επιρροή των adidas Originals έχει υπάρξει καθοριστική τα τελευταία 50 χρόνια.
Η νέα καμπάνια adidas originals
Πρόσφατα, βρεθήκαμε στο PR Showroom της adidas στη Γλυφάδα για να γίνουμε μέρος της γιορτής του brand και της νέας του καμπάνιας. Σηματοδοτώντας την άφιξη μιας νέας εποχής για την adidas, η καμπάνια αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο τα Originals έχουν επαναπροσδιοριστεί ανά τα χρόνια από χιλιάδες άτομα, κοινότητες και πολιτισμούς σε όλο τον πλανήτη.“We gave the world an original. You gave us a thousand back” είναι το μήνυμα της καμπάνιας, η οποία αποτίνει φόρο τιμής στους δημιουργικούς πρωτοπόρους που βρέθηκαν στο προσκήνιο της κουλτούρας τα τελευταία 50 χρόνια και ανέδειξαν τον αντίκτυπο των “Three Stripes” και την εξέλιξη από τον αθλητισμό στο στυλ.
Με ambassadors αγαπημένα πρόσωπα από τον αθλητισμό και τη διεθνή και εγχώρια μουσική σκηνή –και όχι μόνο-, η καμπάνια χρονογραφεί την ιστορία των εμβληματικών και μακροβιότερων μοντέλων των adidas Originals. Στον προαύλιο χώρο συναντήσαμε αθλητές, μουσικούς, ανθρώπους της μόδας και του θεάματος και fashion editors, άτομα που αγαπούν το brand και όσα πρεσβεύει. Μπαίνοντας στην αίθουσα, μας υποδέχτηκαν τρεις led οθόνες που απεικόνιζαν το χρονογράφημα των iconic μοντέλων της καμπάνιας, από την έναρξή τους στα γήπεδα και τα παρκέ, έως την ενσωμάτωσή τους στη μόδα, τη μουσική και τη street κουλτούρα.
τι κοινό έχουν ο μπέκαμ, ο τσιτσιπάς και ο saske;
Στη global καμπάνια των adidas Originals συμμετέχουν εμβληματικά ονόματα, όπως οι David Becκham και Zidane, Jenna Ortega, Annita, Stormzy και PushaT. Στην Ελλάδα, κεντρικά πρόσωπα της καμπάνιας είναι οι Στέφανος Τσιτσιπάς, Κώστας Σλούκας, Novel, Saske, Ellize, DatLilly και στα μικρού μήκους βίντεο που δημιουργήθηκαν, όλοι μιλούν σχετικά με το τι τους κάνει να αισθάνονται Originals.
«Πάντα μου άρεσαν τα ρούχα, πάντα μου άρεσε να ντύνομαι διαφορετικά. Και αυτό απλά μεγεθύνθηκε με τα χρόνια. Δεν προσπαθούσα να δημιουργήσω και να κερδίσω προσοχή. Ξέρεις, το να είσαι original σημαίνει να είσαι ο εαυτός σου. Δεν είναι πιο περίπλοκο από αυτό. Δεν έχει σημασία τι πιστεύουν οι άλλοι για σένα. Να είσαι ο εαυτός σου», εξηγεί με απόλυτη ηρεμία ο trendsetter David Beckham.
Στην καμπάνια συμμετέχουν επίσης και άτομα από διαφορετικούς τομείς έκφρασης και δημιουργικότητας όπως tattoo artists, graphic designers, bartenders, DJs οι οποίοι εκφράζονται μέσα από τα ταλέντα τους και μας καλούν να νιώσουμε όλοι Originals με οτιδήποτε αγαπάμε να κάνουμε.
Στο βάθος, η νέα ολοκληρωμένη συλλογή των adidas Originals περίμενε να την ανακαλύψουμε. Δεν δίστασα στιγμή να δοκιμάσω μερικά από τα αγαπημένα μου κομμάτια δημιουργώντας μια νοητή to-get-list. Έμαθα επίσης ότι για το διάστημα που θα διαρκέσει η μεγάλη καμπάνια των adidas Originals, θα πραγματοποιηθούν παράλληλες εκδηλώσεις και δράσεις σε διάφορα σημεία της Αθήνας, με αποκορύφωμα το μεγάλο event των adidas Originals, που θα γίνει την Κυριακή 22/10/23 στο κέντρο της Αθήνας και θα αποτελέσει πόλο έλξης για όλη την street κοινότητα της πόλης, με πολλές εκπλήξεις, συναυλίες και DJ sets.
Προφανώς το πρώτο πράγμα που έκανα φεύγοντας ήταν να αναζητήσω τα νέα adidas Superstar. Φυσικά, όπως και τα άλλα δύο iconic μοντέλα της νέας καμπάνιας των adidas Originals, είναι διαθέσιμα στα adidas stores, στο www.adidas.gr, σε επιλεγμένα sneaker stores και στο adidas Originals Store (Αθηναΐδος 5, Αθήνα).
Δειτε περισσοτερα
Πώς συγκεντρώνουν την πραμάτεια τους, ποιες δυσκολίες αντιμετωπίζουν και ποιο είναι το όραμά τους για κεντρική ενιαία αγορά
Φωνές από το περιθώριο και τροφή για σκέψη για την αποδοχή και τα σύγχρονα κοινωνικά στερεότυπα
Πώς συναντιούνται τόσοι κόσμοι;
Τα ψηφιακά εργαλεία που υπόσχονται ένα πράσινο μέλλον
Οι επιχειρήσεις που αναγνωρίζουν τη σημασία της βιωσιμότητας μπορούν να επιτύχουν σε όλα τα επίπεδα—οικονομικά, κοινωνικά και περιβαλλοντικά