Κάνε ένα update στο στιλ σου με τα key trends της σεζόν
Η Νικόλ Κίντμαν πρωταγωνιστεί στην καμπάνια της Balenciaga Rodeo Bag
Είναι μια σχεδόν νέα τσάντα του Οίκου που φιλοδοξεί να γίνει «καθημερινό» item
Νικόλ Κίντμαν, Yang Chaoyue και Amelia Gray πρωταγωνιστούν στην καμπάνια της Balenciaga Rodeo Bag.
Ευθυγραμμισμένη με την επιλογή της στο Met Gala να φορέσει ένα στράπλες Balenciaga φόρεμα που την έκανε να μοιάζει με «όραμα» (τα λόγια είναι της παρουσιάστριας της βραδιάς Λα Λα Άντονι), η Νικόλ Κίντμαν πρωταγωνιστεί και σε διαφημιστική καμπάνια του Οίκου. Μπροστά στον φακό του Μάριο Σορέντι για την προώθηση της τσάντας Rodeo έχει ποζάρει όχι μόνο η Νικόλ Κίντμαν αλλά και οι Yang Chaoyue και Amelia Gray.
Η Balenciaga Rodeo Bag πρωτοκυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο του 2024 ως καθημερινή τσάντα. Τότε την είχε προμοτάρει η Κιμ Καρντάσιαν, πρωταγωνίστρια στην καμπάνια Balenciaga Closet Campaign, που είχε φωτογραφίσει το ντουέτο των Inez & Vinoodh.
Η Rodeo είναι δερμάτινη, ευέλικτη, με δύο μεγάλους χώρους, εύκολη στη μεταφορά της. Κυκλοφορεί σε τρία μεγέθη και τρία χρώματα, μαύρο, γκρι και λευκό. Πήρε το όνομά της από την εμπορική περιοχή του Μπέβερλι Χιλς Rodeo Drive, εκεί όπου διασταυρώνεται η μόδα, η πολυτέλεια, ο πλούτος.
Στη νέα καμπάνια, ο Οίκος επέλεξε να τονίσει το κουλ της Balenciaga Rodeo Bag με την επιλογή των πρωταγωνιστριών. Η αυστραλέζα ηθοποιός Νικόλ Κίντμαν, το μοντέλο από την Αμερική Αμέλια Γκρέι και η Κινέζα ηθοποιός και τραγουδίστρια Γιανγκ Τσαογουέ κρατούν από μια εκδοχή της τσάντας. Η Νικόλ Κίντμαν με λευκό κομψότατο σύνολο κρατά τη μεσαία Rodeo, στολισμένη με ετικέτα και μπρελοκάκι δελφινάκι. Η Τσαογουέ με χαριτωμένο ροζ ταγεράκι κρατά επίσης τη μεσαία με ετικέτα Balenciaga και ροζ μπρελόκ. Η Γκρέι τη μεγάλη, «σοβαρή» μαύρη. Εννοείται πως κάθε μπιχλιμπίδι χρεώνεται έξτρα και ανεβάζει την τιμή, αλλά συμβάλλει στην customized εμφάνιση της τσάντας. Ενδεικτικά να αναφέρουμε πως η μικρή τιμάται περίπου 3.000 ευρώ, ενώ η μεγάλη με όλα τα μπρελόκ, ετικέτες, ζιμπράγκαλα φτάνει τα 9.500 ευρώ.
Η τσάντα Rodeo τορπιλίζει τις στερεοτυπικές απόψεις των αδαών για τα Balenciaga items. Είναι μοντέρνα, κομψή, πολυτελής, χωρίς «τρέλες». Είναι ένα διαχρονικό αξεσουάρ, όπως και η Le City, που κάποτε την είχε προμοτάρει η Κέιτ Μος. Η δέσμευση της Balenciaga να δημιουργεί διαχρονικά αλλά μοντέρνα αξεσουάρ συνεχίζεται και με αυτήν την καμπάνια. Ακολουθώντας τα χνάρια των fashion icons όπως η Kate Moss, η οποία είχε παρουσιάσει στο παρελθόν την τσάντα Le City της μάρκας, η τσάντα Rodeo είναι έτοιμη να γίνει βασικό καθημερινό αξεσουάρ.